آپدیت BERT گوگل جدیدترین آپدیتی است که‌این موتور کاوش آن را ساخت نموده است و به گفته خویش گوگل، مهم ترین بروز رسانی که در 5 سال اخیر پیش آمده می باشد همین آپدیت BERT است که پیرو این نوشته ی علمی سئو سایت، به استیناف بدون نقص و جامع آن خواهیم پرداخت.
BERT یک بروزرسانی بسیار مهم گوگل است
در متن اعلامیه گوگل گفته شده می‌باشد که‌این گسترش ها و بروز رسانی ها به بهبود ادراک گویش امداد می نماید؛ به ویژه برای جستجوها و گفتگوهای طبیعی. آپدیت BERT گوگل در واقع امداد می نماید تا جستجوهایی که ایفا می گردد، عالی فهم گردیده و نتایجی که به اکران در می آید، مطلوب ترین مواقعی باشند که می اقتدار برای یک کاوش در یک لهجه خاص ارائه کرد. به خصوص برای اکران جستجوهای مکالمه مانند طولانی یا این که جستجوهایی که در آن عباراتی مانند “برای” یا این که “به” مضمون‌ و معنای مهمی دارا‌هستند و در هدف کاوش اثر خواهند گذاشت. بر پایه ی این بروز رسانی، موتور کاوش قدرتمند خواهد بود تا گزینه عبارات جان دار در کاوش شما‌را بفهمد. و در غایت شما میتوانید به طبیعی ترین صورت ممکن درپی مطلبی که می خواهید، بگردید.

فعلا وقتشه! اینو بخون: استراتژی محتوا و نکات فوق العاده برای تقویت آن
پیشنهاد تالیف کننده این میباشد که اول نوشته‌ی‌علمی بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

ماهیت و مضمون‌ آپدیت BERT گوگل چیست؟
به گفته برگزیدگان متخصصین seo تارنما، آپ تو دیت برت گوگل یک طرز آموزش پردازش گویش طبیعی میباشد که می تواند برای متن های بسیار زمان بر گزینه به کار گیری قرار بگیرد. این بروز رسانی مواقعی از قبیل آشنایی موجودیت، بخشی از تگ های رای زنی و پاسخگویی به سؤالات را میان بقیه فرایندهای گویش طبیعی انجام می‌دهد. BERT به گوگل امداد می نماید تا متن لهجه طبیعی جستجوها را به شایسته ترین صورت ممکن شعور نماید. گوگل این تکنولوژی را به طور open-sourced ارائه نموده است و در واقع سایرافراد تغییراتی در آن تولید کرده اند.

الگوریتم BERT یا این که به عبارتی Bidirectional Encoder Representations from Transformers، یک الگوریتم یادگیری بسیار عمیق است که داده ها مرتبط با گویش را آیتم پردازش قرار می دهد. همینطور به موتور کاوش اعلام می نماید که یک کلمه در یک متن با یکسری حروف غیر مرتبط، چه معنایی میتواند داشته باشد.

BERT و سئو داخلی وب سایت
شما باید بدانید که‌این بروز رسانی چه تاثیری در روند seo وب سایت و عملکرد سئوکاران خواهد داشت و آنها بایستی به چه مواقعی اعتنا داشته باشند. به گفته متخصصین بلندتر سئو تارنما، آپدیت BERT به آن تیم از سایت هایی که بهینه سازی داخلی ضعیفی دارند، نمی تواند امداد چندانی بکند. این آپدیت، 11 شاخصه مهمی که در مورد لهجه طبیعی وجود دارد را تقویت کرده و آنها‌را بهبود میبخشد. این بروز رسانی قادر است بر درک بشر ها نیز غلبه نماید؛ چراکه ممکن می باشد یک نیروی انسانی، ساعت‌ها به یک سخنرانی گوش کرده و متوجه چیزی نشوند؛ گویش شناسان مدام در امر مسائل مرتبط با کلمه ها گفتمان، گفت و گو های متعددی کرده اند.

اینک چنانچه تمرکزی که بر یک ورقه وبسایت وجود دارااست، قابل قبول نباشد، تکلیف چیست؟ در بسیاری از مفاد مشاهده کرده ایم که آدم ها هنگامی از کسی چیزی می شنوند، از وی درخواست می نمایند تا مجدد کلام خویش را تکرار نماید. در فرایند کاری موتورهای کاوش، ضمایر مدام نقص‌ هایی را به وجود آورده اند. آپدیت BERT الگوریتم گوگل بدین قضیه یاری متعددی نموده است و در واقعیت متن هایی که ماهیت دو یا این که چندگانه داشته اند، ارتقا پیدا کرده اند.

به هر موقتا شغل های متعددی برای متخصصین seo وجود دارد که می بایست جاری ساختن دهند؛ از جمله داده های ساختار نیافته وبسایت ها بایستی به داده های ساختار یافته تبدیل شوند یااینکه از نماد هایی خاص مثل پیوند های داخلی بایستی در صفحاتی که محتوای پاره ای دارند، به کار گرفت.



آیا به روز BERT گوگل بر بازاریابی محتوا اثر میگذارد؟
در جواب به‌این سوال می بایست بگوییم که آری؛ آپدیت تازه الگوریتم گوگل، بر بازاریابی محتوا تارنما شما اثر خواهد گذاشت. بر پایه ی نوشته ی علمی های گوگل، امروز محتوا ارزش و اهمیت بیشتری نسبت به قبلی پیدا نموده است و صاحبان سایت ها باید بیشتر تمرکز خویش را بر این مورد بگذارند که محتواهای تماما مربوط به جستجوها و سوال های یوزرها ساخت نمایند.

بروز رسانی BERT الگوریتم گوگل به این گزینه کمک متعددی می نماید. در منفعت، شما می بایست مرتبط بودن محتوای وب سایت با جستجوهای یوزرها را تحت عنوان او‌لین تقدم بازاریابی محتوا خویش قرار دهید. در این صورت شما می‌توانید شایسته ترین و هدفمندترین مخاطبین را برای صفحه های خویش جذب نمایید. rich snippet های گوگل نیز در این مورد دخیل بوده و به افزایش رابطه نتیجه ها ارائه گردیده و جستجوهای صورت گرفته توسط یوزرها کمک می نمایند.

فهم خوب کلمات کاوش گردیده به واسطه BERT
همانطور که گفته شد، این آپ دیت ادراک گوگل را از عبارتی که کاوش می‌گردد، بهبود می‌بخشد. نکته ای که می بایست بدانید این می‌باشد که آپ تو دیت برت گوگل، عبارت هایی که کاوش می گردند را تفحص می نماید خیر صفحات وبسایت های متفاوت را. با این موقتا آیتم این هست که seo داخلی التفات بسیار بیشتری نسبت به قبل پیدا خواهد کرد و صاحبان سایت ها بایستی با استفاده از طریق های بسیار ظریف و کاربردی، از عبارت های کلیدی در متن محتوای خویش به کار گیری نمایند.

آپ تو دیت نو گوگل مثل یک پلاگین وردپرس میباشد؛ به‌این مضمون‌ که بعداز اعلان همگانی، توسط اشخاص متفاوت، فردی سازی گردیده و ارتقاء پیدا نموده است. در اینجاست که متوجه می شویم آن گروه از محتواهای نسخه برداری گردیده و ضعیف، نمی توانند بهره ای از این بروز رسانی ببرند. برای مثال یک کلمه ممکن می‌باشد که در یک حوزه‌ یا این که یک صنعت معنای جداگانه ای داشته باشد که در مورد های دیگر با معنایی دیگر شناخته گردیده باشد. کاری که‌این آپ تو دیت گوگل انجام میدهد، این میباشد که دقیقا صفحاتی را برای یک عبارت به اکران در می آورد که تماما با هدف کاوش و معنای آن عبارت در صنعت متبوع، رابطه داشته باشد.

نکته که باید بدانید این هست که آپدیت برت گوگل در واقع  یک نقطه استارت در ارتباط درک گویش طبیعی هست و در بعدی به طور طبیعی توسعه و گسترش های چشمگیری دراین مورد را شاهد آن هستیم. امید خواهیم داشت که با استفاده از این نوشته‌ی‌علمی فراگیری seo بتوانید تغییرات مطلوب را در فرآیند شغل های خویش به طوری که مبنی بر با بروز رسانی BERT گوگل باشد، ایجاد کرد فرمائید.