چه‌گونه در سرچ گوگل اولیه باشیم، یا این که به چه شکل در ورقه نخستین گوگل باشیم. شاید این سوالهای فردی باشد که اخیرا التفات این مورد را ادراک کرد‌ه باشد و به‌دنبال آن باشد، برای شعور التفات مورد seo، مقاله seo چیست را تحقیق فرمائید. واقعیت این میباشد که پیش از این فرد میلیون ها نفر آموزش سئو در مشهد این پندار به سرشان زده گردیده و قصد به جاری ساختن آن گرفته اند. اینکه چه‌طور در سرچ گوگل اولیه باشیم در واقع یک فرایندی میباشد که برخی مواقع قادر است بسیار بغرنج و مشقت بار خواهد شد. فرآیند وارد شدن وبسایت به شیت نخستین گوگل را اصطلاحاً بهینه سازی میگویند. seo مخفف عبارت Search Engin optimizition است. در معنای seo وبسایت ها برای موتورهای کاوش.
 
چقدر ارتفاع می‌کشد تا یک اینترنت‌تارنما به آموزش سئو مشهد شیت نخستین گوگل بیاید ؟
این مسئله به مسائل دیگری بستگی داراست، به عنوان مثال اینکه چه اینترنت سایتی را می خواهید به برگه نخستین گوگل بیاورید، برای مثالً در‌صورتی‌که بخواهید که یک فروشگاه آنلاین لپ تاپ را به برگه اولیه گوگل بیاورید، ممکن میباشد عمل دشواری را در پیش رو داشته باشید، چرا‌که اکنون صدها تارنما فروش اینترنتی لپ تاپ به گویش فارسی وجود داراست. در ورقه اولیه گوگل هم ۱۰ مقام بیشتر نیست، قرار داشتن در صفحه ها آجل نیز نسبتاً هیچ لطفی ندارد. 
 
ولی چنانچه بخواهید اینترنت سایتی را که در موضوع برای مثال فروش قطعات یدکی ماشین آلات کترپیلار فعالیت می کند را به ورقه اولیه گوگل بیاورید، شغل به مراتب آسانتری در پیش رو دارید، شاید رقبای ساده هم در پیش رو داشته باشید و نیاز به میزان دارایی آن چنانی برای به دست آوردن مقام آن‌ها نیز نداشته باشید. 
 
اعتنا داشته باشید که گوگل برگه اولیه خویش را به هر اینترنت سایتی نمی دهد، این تارنما ها در واقع شایسته ترین های حوزه خودشان می‌باشند،آنها خوشگل، سریع، استفاده کننده پسند و با مطالب و محتوای یکتا و فوق العاده بهتر میباشند. گوگل با به کار گیری از چند الگوریتم توسعه یافته می تواند تشخیص دهد که کدام سایت ها شایسته ترین می باشند. در‌صورتی‌که می‌خواهید تارنما شما در کاغذ اولیه گوگل باشد، یکی‌از شغل های اساسی و ابتدایی که می بایست جاری ساختن دهید، شناخت بدون نقص به‌این الگوریتم های گوگل میباشد.
 
چکار کنیم به برگه نخستین گوگل بیایم ؟
هر یک‌سری نمیشه به‌این پرسش یه پاسخ کوتاه بخشید ولی در شرایطی‌که دارید این نوشته‌ی علمی را برای یافت کردن پاسخ برای سوالتون میخونید، مکان اشتباهی نیومدید، اینجانب کوشش نمی کنم بهتون پاسخ بی نقص بدم، زیرا همچین کاری قابلیت پذیر وجود ندارد، در ازای همت می‌کنم اطلاعاتی در اختیارتون بزارم که بتونید رویه خودتون را پیدا فرمایید. احتمالا شما یک وبسایت دارید که ممکنه با وردپرس تشکیل‌شده باشه. برای وارد شدن به ورقه نخستین گوگل درباره این مباحث ذیل تحقیق فرمایید و عملکرد نمایید به شایسته ترین صورت ممکن اون ها را انجام نمایید :
 
۱-پژوهش درباره عبارات کلیدی. (کیورد ریسرچ)
برای اینکار ابزارهای متعددی می باشد، البته بخاطر بعضی مسائل برای مثال تحریم بودن کشور ایران خیلی از ابزارها یا این که در دسترس نیستند یا این که در حالتی که هم در دسترس باشند، بازم بخاطر تحریم، بخشی از امکاناتشون قابل به کار گیری برای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. همینطور اشتراک این ابزارها بسیار گرون می باشد. با این وجود این ابزارها خدمت های بسیار پرکاربردی در مورد seo ارائه میدند که چشمپوشی کردن از اونها برای یه سئوکار حرفه ای غیر ممکنه. به عنوان مثال مهم ترین این ابزارها :
-سایت سمراش semrush.com
-تارنما موز moz.com
-سایت اچرفز ahrefs.com
یه ابزار جایگزین و بدون پول میتونه google keyword planner باشه که کلیپ به کار گیری اون را براتون اینجا گذاشتیم.