محتوای شاخص در افزونه یواست سئو به چه دردی می خورد؟
درین پست هر آنچه که می بایست درخصوص محتوا شاخص یا محتوای همیشه سبز بدانید، را توضیح خوا‌هیم داد. چرا محتوا شاخص برای سئو اساسی است؟ محتوای اساسی آموزش سئو در مشهد و همیشه سبز به چه نوع محتواهایی گفته میگردد؟ در کدام محتواها می اقتدار از این نصیب بهره برد؟
 
مطالبی که درین مقاله به آن می پردازیم;
 
محتوای شاخص چیست؟
ساختار پیوند برای محتوای شاخص
محتوای شاخص در یواست سئو
seo محتوای شاخص آموزش سئو مشهد با یواست سئو
گام برای ساخت محتوای شاخص بهتر
در برند ایده یاروهمدم ما باشید تا بیشتر با این فیلد یواست سئو آشنا شویم؟
 
محتوای شاخص (cornerstone) چیست؟
محتوای شاخص، محتوای اصلی سایت شما می باشد. این مقالات، از مهمترین مقالات موجود در وبسایت شما تشکیل شده می باشد. صفحات یا پست هایی که می خواهید در موتورهای جستجو در بالاترین جایگاه قرار بگیرند بایستی به عنوان محتوای اصلی انتخاب شوند. مقاله‌ها سنگ بنا معمولاً مقالاتی آموزنده و نسبتاً زمان بر می باشند که بینشی از پست های گوناگون وبلاگ را با هم مخلوط می کنند و همه مفاد اساسی درباره یک مورد خاص را پوشش میدهند.
 
در این نوع محتواها باید در زمینه‌ی بهترین و کاملترین اطلاعات راجع به یک گزینه خاص کلام فرمائید. نوشتن در باب یک بخش از یک مقاله یا فروش فرآورده انتخاب مناسبی برای محتوا شاخص وجود ندارد. این نوع پست ها باید، بیزنس شما‌را منعکس کنند یا رسالت شمارا به طور کاملً منتقل کنند.
 
محتوای اصلی مهم میتواند یک پست وبلاگ یا یک ورقه باشد. باید مطمئن شوید که محتوای جامع و مفیدی است. هر یک‌سری وقت یکبار باید آنها‌را آپ دیت نمایید و آنان‌را با رقابتی ترین کلمات کلیدی جايگاه بندی نمائید.
 
 
محتوای شاخص چیست؟
چرا نوشته‌ی علمی های شاخص برای seo بسیار مهم می باشند؟
محتوای اساسی نقش مهمی در استراتژی سئو شما خواهد داشت. شاید رتبه بندی برای عبارت کلیدی که انتخاب کرده اید مشقت بار باشد، اما با یک روش مهم می‌توانید از عبارت های جستجو رقابتی استفاده نمایید. در حالتی‌که مقاله‌ها شما در یک مجال خاصی می‌باشد، می بایست برای گوگل مشخص و معلوم نمائید که کدام یک از آنها مهم تر می‌باشند.
 
درصورتی که این فعالیت را نکنید، شانس خود را برای درجه بندی بهتر در نتایج جستجو از دست خواهید اعطا کرد. حتی با استفاده از پیوند دهی صحیح می توانید نشانه دهید که کدام یک از مقاله‌ها جامع تر و کدام ک جزیی تر راجع به موضوعات کلام می کند.
 
ساختار پیوند برای محتوای مهم
تا می توانید محتواهای شاخص تارنما خود را پررنگ نمایید. ایده آل ترین حالت محتوای شاخص این هست که از ورقه مهم وبسایت خود به آن محتوا پیوند دهید. همچنین، در نوشته ی علمی های مرتبط دیگر بایستی به نوشته‌ی علمی اصلی مربوطه لینک دهید، تا التفات آن نوشته‌علمی را در ساختار وبسایت خود مشخص فرمایید.
 
زمانی جايگاه سایت شما افزایش می یابد، مقالات شما بیشتر می‌گردد که از زاویه های دیگر به قضیه اساسی نزدیک میشوید و هر یک از آن‌ها به نوشته‌ی علمی اساسی لینک خواهید داد. این ساختار لینک و پیوند داخلی شانس درجه بندی مقاله‌ها محتوای مهم را در جستجوهای گوگل افزایش میدهد.
 
یک مثال برای اینکه بیشتر متوجه این آیتم شوید
ما در برند ایده نوشته ی علمی های مختلفی در ارتباط سئو و seo درج کرده ایم که هرکدام بخش مختلفی از سئو و بهینه سازی مطالب را بررسی می کنند. نوشته ی علمی شاخص این مبحث “با کل جزئیات سئو و سئو آشنا شوید”
می‌باشد و هر زمان که مطلبی تازه درباره این موضوع و مرتبط با سئو بنویسیم، لینکی را به نوشته‌ی‌علمی شاخص خود اضافه می‌کنیم. با انجام این کار، گوگل متوجه خواهد شد که “جزئیات سئو و باصرفه ساز” مهمترین مقاله در امر سئو و seo در وب سایت ما می‌باشد و در فایده شانس آن را برای رتبه بندی افزایش میدهیم.