در فصل دوم محرمانه مقاله ها seo نرخ تبدیل، از مزایای گردآوری‌آوری داده درباره مشتریان، قبل از جاری ساختن تست‌های نرخ تبدیل کلام کردیم و گفتیم که با گردآوری داده متوجه خواهید شد اشخاص چه‌گونه از اینترنت‌وبسایت‌تان به کار گیری می‌نمایند، با چه مشکلاتی مواجه می شوند و چه موانعی در حین خرید (تبدیل شدن‌شان) وجود داراست. امیدوارم که سفارش‌های نوشته‌علمی قبل را دورازشوخی گرفته باشید و مطالعه درباره مشتری، پژوهش ها باطن-سایتی و تست‌های کاربردپذیری بوسیله استفاده کننده را پیاده‌سازی کرده باشید.
 
هنگامی که داده‌ها را توده‌آوری کردید مایحتاج میباشد بدانید با این داده‌ها چه می بایست کرد. درین فصل توضیح خوا‌هیم بخشید که چطور داده‌های خویش را سازمان‌دهی نمایید و چطور طریقه و دوراندیشی‌های کاربردی درباره مشتریان خویش به دست آورید. این تدبیر و نگرش به شما در سئو نرخ تبدیل امداد شایانی خواهد کرد. از‌آنجا‌که ما تا قبل از این برخی شاخص‌های کلیدی سعی را که می بایست در گوگل آنالیتیکس نظارت نمائید، معرفی کرده‌ایم، در حال حاضر مشاجره خویش را با قدم دوم استارت می کنیم: استیناف از مشتری (Customer Survey)!
 
پس در حالتی‌که کیفیت استعمال از اطلاعات برای سئو تارنما برای شما هم به یک سوال بلندمرتبه تبدیل گردیده است، قطعاً این نوشته ی علمی را تا آخر استیناف فرمایید.
 
آنالیزِ حاصلِ بازرسی از مشتری
تفحص‌های انجام یافته بر روی مشتریان بسیار نفیس می باشند چون به شما قابلیت می دهند با بازدیدکنندگانی کلام نمایید که در حال حاضر دیگر مشتری شما محسوب میگردند.
 
با پرسیدن سوالهایِ صحیح از مشتریان می توانید بفهمید چه چیزی بازدارنده خریدشان گردیده‌است. همینطور میتوانید بفهمید چه چیزی در غایت آنان‌را ترغیب به خرید جنس شما نموده آموزش سئو مشهد است. این داده ها موانعی را به شما آرم میدهند که میتوانید با تنظیم محتوا یا این که بقیه اقدامات فنی و قابل انعطاف‌افزاری آنها‌را برطرف فرمائید. همینطور، این فعالیت نکاتی کلیدی در باب فروش مال‌تان را افشا می‌سازد که‌این نکات مشتریان را به خرید ترغیب می‌نمایند.
 
 
Wufoo یک کدام از ابزارهای هیبت‌ساز پایین اینترنت میباشد که میتوانید با به کارگیری از آن هیبت‌هایی با کاربری راحت و سفارشی‌گردیده جهت جاری ساختن پژوهش از مشتری بسازید
 
هنگام تحلیل جواب‌های یوزرها به‌دنبال این سه مولفه باشید:
 
الگوها
اولیه چیزی که در جواب مشتریان می بایست بیابید الگوهای تکرارشونده میباشد. آیا یک مزیت کلیدی میباشد که مکرراً در جواب‌های اکثر مشتریان از آن خاطر شد‌ه‌است؟ آن را جایی یادداشت فرمائید. آیا عبارات خاصی می باشد که مکرراً در جواب‌ها به وسیله مشتریان مستعمل میباشد؟‌ آن‌ها را هم یادداشت فرمائید.
 
اعتراضات
مولفه دو‌مین که در جواب‌ها می بایست در ادامه آن باشید اعتراضات میباشد. چه سختی ها خاصی می‌باشد که بازدارنده از ایفا خرید گردیده و مشتریان آن‌ها را بیان کرده‌اند؟ این مانع ها، نقاط کلیدی‌ای میباشند که می بایست در اینترنت‌وب سایت و صفحه های فرود خویش برای آن ها راه‌حل‌اندیشی نمایید.
 
گویش
همچنان که در درحال حاضر آنالیز جواب‌ها می‌باشید به کلماتی که مشتریان به کارگیری کرده‌اند، توجه فرمایید. آنان چه توصیفی از دستیابی‌و‌شغل شما ارائه داده‌اند؟ درباره متاع‌تان چه میگویند؟ از چه کلمه ها مشخصی را برای سخن درباره کاری که جاری ساختن می‌دهید، استعمال کرده‌اند؟ لغت ها مصرف شده بوسیله یوزرها، منبعی بهتر برای تنظیم لغت ها و شعارهایی میباشد که بعداً در متن ها و محتواهای خویش می توانید به عمل ببرید.
 
به عنوان مثال، فرض نمائید یک فروشگاه آنلاین دارید که کفش چرم میفروشد و میخواهید از مشتریان خویش داده ها بیشتری حصول فرمائید تا اینترنت‌وب سایت‌تان را باصرفه‌سازی نمائید و محتوایتان را بهبود ببخشید. براین اساس تحت عنوان یکی‌از سوال ها پژوهشِ ۵ سوالی خویش، این سوال‌ را مطرح می کنید: