آشنایی صحیح الگوریتم پنگوئن
خب، برای seo انکر تکست ها، در صدر مایحتاج میباشد فهم صدق از طرز عمل گوگل پنگوئن داشته باشید و بفهمید که‌این الگوریتم چه گونه انکر تکست را آنالیز می‌نماید و وبسایت‌های آموزش سئو مشهد متخاطی را می شناسید.
 
نگران نباشید، این مسئله خیلی غامض وجود ندارد. البته برای اینکه مطمئن بشوید که وب سایت شما هیچ وقت جریمه نمی شود، مورد نیاز میباشد.
 
گوگل پنگوئن چنین شغل می‌نماید:
 
شما یک بک‌پیوند می‌سازید.
گوگل این بک‌لینک و پیوند شما‌را ایندکس می‌نماید.
گوگل این بک‌لینک و پیوند نو را در دیتابیس خویش برای تارنما شما قرار می دهد، که به آن پروفایل لینک و پیوند ها (link profile) هم می گویند.
و این سه مرحله مجدد و مجدد تکرار میشود و سود یک پروفایل از پیوند های شماست که الگوریتم پنگوئن می تواند آن را تحقیق کند.
و اسپم‌ها شناسایی می شوند!
 
الگوریتم گوگل این پروفایل را رسیدگی ما یحتاج میباشد نکاتی در آن رعایت گردد. دقت داشته باشید که در غیر این شکل احتمال جریمه شدن کاغذ شما بسیار بالاست.
آموزش سئو در مشهد می‌نماید و آن را با با صرفه‌سازی داخلی وب سایت شما برای واژه و کلمه‌های کلیدی آیتم نظرتان پژوهش می‌نماید.
 
اگرکه محتوای داخلی شما برای کلمه و واژه کلیدی "ساخت سایت" باصرفه گردیده باشد و کل انکر تکست های شما هم مرتبط با این کلمه و واژه باشند، پس قرار میباشد جریمه گردید.
 
تطبیق اکثر انکر تکست های شما با یک کلمه و واژه کلیدی + محتوای باصرفه گردیده برای همین واژه و کلمه کلیدی = جریمه گوگل پنگوئن
 
انکر تکست و این اهل ایران های عزیز!
اینک بخش اعظمی اینترنت‌وب سایت‌های اهل ایران میباشند که با تطبیق ظریف انکر تکست با واژه و کلمه کلیدی خویش توانسته‌اند یک درجه خوب در جستجوی گوگل استحصال نمایند. با این اکانت شاید پیش خویش تصور کنید که استدلال ندارد شما هم به روشی غیر از این فعالیت فرمایید و خوب میباشد همین مسیر را پیش بگیرید تا بتوانید با این وب سایت‌ها رقابت فرمائید.
 
به طبع بخوانید: لینک و پیوند نوفالو (nofollow) با پیوند فالو (dofollow) چه تفاوتی دارااست؟
در حالتی‌که شما هم اینطور فکر می کنید، ما یحتاج میباشد یک خبر اصلی به شما بدهم: واپسین بروزرسانی الگوریتم پنگوئن مرتبط با تعدادی ماه پیش میباشد. درین بروزرسانی، گوگل یک تغییر‌و تحول اصلی را در سیستم خویش ایفا کرد: گوگل پنگوئن از این پس به طور لحظه‌ای فعالیت می‌نماید و هر توشه که وب سایت شما چک می گردد، از لحاظ لینک و پیوند‌ها نیز آیتم پژوهش قرار می گیرد. (در قبل، الگوریتم پنگوئن تنها به طور عصر‌ای و در حین‌های مشخصی ایفا میشد). سود این بروزرسانی چی بود؟ بخش اعظمی از تارنما‌های فارسی لهجه (و غیر فارسی) در سکو‌بندی گوگل سقوط کردند.
 
پس حتی در صورتی‌که اکنون الگوریتم پنگوئن برای گویش فارسی به اندازه گویش انگلیسی کارآمد نباشد، گوگل موضع خویش را به طور کاملً معلوم نموده است و هر روز در شناسایی تخطی تارنما‌ها عالی و عالی گردد. این یعنی شما قطعاً بایستی طریق صحیح seo انکر تکست‌ ها را خاطر بگیرید تا دیگر دلیلی برای خوف از بروزرسانی‌های مداوم گوگل نداشته باشید.
 
برای seo انکر تکست ها استراتژی داشته باشید
نحوۀ به کارگیری از انکر تکست ها برای پیوند دادن و توزیع لغت ها کلیدی در آنان، میتواند ادله ترفیع یا این که سقوط سکو تارنما شما در حاصل کاوش باشد. به این ترتیب مایحتاج میباشد که شما برای تایپ کردن متن های صحیح انرژی بگذارید.
 
در همینجا بایستی بیان کنم که خبری از یک اصل یا این که قاعده کلی برای seo انکر تکست و نحوۀ توزیع آن وجود ندارد، البته اینجانب با مطالعه در وبسایت های دارای اعتبار انگلیسی، توانستم یک الگوی جذاب (از تارنما semrush) در این مورد پیدا کنم. طبق این سرمشق، نحوۀ توزیع انکر تکست برای پیوند های شما می بایست به صورت تحت باشد:
 
انکر تکست اسم تجاری: 40%
انکر تکست مخصوص/ گونه های دیگر انکر تکست ها: 25%
انکر تکست برهنه: 15%
انکر تکست واژه کلیدی + اسم تجاری: 5%
انکر تکست Partial Match (تطبیق نسبی): 5%
انکر تکست همگانی: 1% تا 5%
انکر تکست زمانبر (دم دراز): 2% تا 4%
انکر تکست Exact Match (تطبیق ظریف): نادر خیس از 1%
پس نمودار توزیع یک وب سایت دارای اعتبار مشابه به تصویر پایین خواهد بود:
 
 
 
همان گونه که میبینید، استعمال ظریف از واژه کلیدی برای سئو انکر تکست در دنیا (خلاف شرایط جمهوری اسلامی ایران) چندان مرسوم وجود ندارد و در مقابل، از اسم مارک، متن منحصر و همچنین پیوند لخت، بسیار به کار گیری می شود. این سود یک پیوند‌سازی سلامت و طبیعی میباشد. که یعنی زمانی حادثه میفتد که تارنما متبوع معتبر بالایی در وب باشد و در فیض بتواند لینک و پیوند‌های اکثری را از روش وب سایت‌های دیگر اخذ نماید. ظریف‌ترین مثال از این نوع پیوند سازی را می‌قدرت در سایتی همانند دیجی‌فرآورده دید که تحت عنوان یک مارک دارای اعتبار در وب شناخته می شود.
 
ما هم به هیچ عنوان اندیشه نمی‌کنیم که‌این روش برای سئو تارنما های بی آلایش خیلی مطلوب باشد. به همین استدلال سفارش میکنیم تمرکز خویش را بیشتر بر روی تطبیق نسبی متن پیوند، به کار گیری از عبارات کلیدی مساوی (یا این که LSI Keywords) و همچنین تکست‌های وقت گیر بگذارید.