چه سایت‌هایی از الگوریتم کبوتر بیشترین بهره را بردند؟
هر الگوریتم تازه‌ای که وارد دنیای جست و جو می شود، متاسفانه همیشه خبر بهتر به یاروهمدم ندارد! چون همیشه دستیابی و کارها و وبسایت‌هایی هستند که به نوعی ضرر و زیان می‌کنند. مثلا زمانی که این الگوریتم برای اولین بار در آمریکا و ابعاد در انگلستان و استرالیا جاری ساختن شد، لغت ها مربوط به شغل یابی تا حد 68 درصد کاهش پیدا کردند و علاوه بر آن، حصول و کارهای املاک آنلاین هم شاهد کاهش 63 درصدی شدند. این فعالیت منجر شاکی شدن خیلی از کسب و کارها شده بود. آموزش سئو مشهد

 
اما همیشه باید جنبه مثبت مورد را هم دید! صحت دارد که بعضی استخراج و کارها از این قضیه ضرروزیان کردند، اما همین الگوریتم منجر ساخت و رشد گونه های جدیدی از کسب و کارها هم شد. منظورم از این کلام دقیقا \"دایرکتوری\" یا همان directory هست که با اسم وبسایت مرجع هم شناخته آموزش سئو در مشهد می‌شود.
 
دایرکتوری (Directory) چیست؟
یک کدام از گونه های سایت‌هایی که بعد از معرفی الگوریتم کبوتر خیلی پر کاربرد شدند و توانستند کاربران بسیار زیادی را به دست بیاورند، وبسایت‌های مرجع بودند. مطمئنا شما هم تا به حال دایرکتوری دیده‌اید و یا حتی شاید از آن استعمال هم کرده‌اید. بگذارید این را با یک مثال حقیقی و واقعی توضیح بدهم:
 
حتما بخوانید: الگوریتم رنک برین (Rank brain) چیست؟
به عبارت جست و جوی بار من و به نتیجه ها گوگل اعتنا بکنید. من عبارت \"کافه‌های سمت گیشا\" را جست و جو کردم ولی گوگل هیچ اسمی از هیچ کافه‌ای نمایش نداد، بلکه به جای آن، وبسایت‌هایی برای من آورد که کافه‌های حوزه‌ روشن بختی آباد در آن فهرست شده‌اند. حال یکی از این وب سایت‌ها را باز می‌کنم:
هم اکنون می‌بینید که وبسایتی که من باز کردم، خودش کافه نیست اما فهرستی از کافه‌ها را به من می‌دهد. اینگونه سایت‌ها با اسم دایرکتوری یا همان Directory شناخته می گردند. معرفی الگوریتم کبوتر در جذب استفاده کننده و ارتقا ترافیک دایرکتوری ها بی‌نظیر بوده می باشد. چرا؟ اگر به عبارت جست و جویبار من دقت نمایید، خودتان متوجه میشوید! چون که من در این عبارت، از اسم یک حوزه‌ (سعادت آباد) به کار گیری کردم. اکنون این کار چه تاثیری دارااست؟
 
در‌حالتی که با مشاجره بهینه سازی و با صرفه‎سازی آشنا باشید... یک لحظه! آشنا نیستید؟ پس پیشنهاد میکنم نگاهی به مقاله سئو چیست ما سری بزنید. خب داشتم می‌گفتم. وقتی که شما در عبارت جست و جوی بار خودتان اسم یک ناحیه یا مختصاتی را مستقیما وارد میکنید، در حقیقت وارد عرصه سئوی محلی میشوید. از اسمش هم تا حدی می‌توان حدس زد که چرا به آن \"محلی\" یا همان Local می‌گویند. در این نوع جست و جو، محتوای عبارت شما با مختصات مورد نظر شما ارتباط پیدا می‌کند که بخشی از این شغل را کبوتر انجام میدهد!