انواع انکرتکست را بشناسید
خب، اینجا همان نقطه‌ای است که شما با مضمون‌ سئو رمز و کار دارید. انکرتکست‌های متفاوت، ارزش یکسان ندارند. در پیشین که بهینه‌سازی سایت به پیچیدگی امروز خلا، متخصصان سئو، آدرس سایت مورد نظر را با واژه و کلمه کلیدی هدفشان لینک می‌کردند و حتی برای آموزش سئو مشهد آن واژه و کلمه کلیدی سکو می‌گرفتند!
 
مسلما بخوانید: چه طور یک پیوند بهتر را از یک لینک و پیوند بد تشخیص دهیم؟
اما امروزه با پیچیده شدن ضوابط seo، استفاده بیشتراز حد از یک متن در لینک‌های متعدد می‌تواند سبب ساز جریمه شدن وب‌وب سایت شما گردد.
 
بنابراین شما باید از متن لینک و پیوند‌های متفاوت آموزش سئو در مشهد برای صفحه ها تارنما خود استعمال نمائید. برای آنکه بتوانید لینک و پیوند‌های خود را به بهترین شکل باصرفه‌سازی فرمائید، در صدر می بایست با انواع انکرتکست‌های جان دار آشنا باشید.
 
به کار گیری از Anchor Text متنوع به موتورهای جستجو یاری می‌کند تا مورد سایت‌تان را بهتر درک کنند. در سود، وب سایت شما در حاصل جستجو سکو بهتری دریافت می‌کند. به دنبال با اشکال انکرتکست آشنا خواهید شد:
 
انکرتکست عمومی یا Generic Anchors
آیا با لینک‌هایی با عنوان \"اینجا را کلیک فرمائید\" یا \" اینجا بروید\" آشنا هستید؟ این قبیل متن لینک‌ها با عنوان انکرتکست عمومی شناخته می‌شوند. در قبلی به کارگیری از این انکرتکست رایج بود، اما طی چندین سال اخیر با تغییر و تحول ضوابط الگوریتم گوگل، استعمال از این لینک‌ها می‌تواند به سئوی سایت شما آسیب بزند.
 
بعضی انکرتکست‌های عمومی عبارتند از:
 
اینجا را کلیک فرمائید
اطلاعات بیشتر
ادامه نوشته ی علمی
بیشتر بخوانید
اینجا
این وب سایت
این لینکو ارزیابی کن
درباره مولف
و ...
پیشنهاد من به شما این می باشد که تا حد قابلیت از این عنا وین در لینک و پیوند‌های خود به کارگیری نکنید.
 
انکرتکست نام تجاری یا Branded Anchors
هر لینکی که از نام تجاری در متنِ خود استعمال کند، انکرتکست نام تجاری یا برند نامیده می‌شود. به کارگیری از این نوع انکرتکست خطری برای سئو ندارد، مگر اینکه نام تجاری‌تان با کلمه کلیدی هدفتان یکسان باشد.
 
وبسایت‌های Best Buy و Moz در حال حاضر بیشترین به کار گیری از این لینک‌ها را دارا هستند. تصاویر پایین نشان دهنده آمار مرتبط با این نوع Anchor Text برای دو سایت ذکر شده می باشد:
 
 
همان طور که مشاهده می‌کنید تارنما MOZ از نام تجاری خود در انکرتکست لینک‌ها به کارگیری می‌کند.
 
 
سایت Best Buy نیز از نام برند خود در متن لینک‌ها استفاده می‌کند.
 
انکرتکست عریان یا Naked Link Anchors
این نوع انکرتکست که با عنوان URL Anchor Text نیز شناخته میشود، کلمه کلیدی خاصی در متنش ندارد و فقط از URL تارنما به عنوان متن لینک استفاده می‌کند. مثلا، در لینک و پیوند https://www.novin.com/content-strategy از این نوع انکرتکست استفاده شده می باشد.
 
انکرتکست کلمه کلیدی + نام تجاری یا Brand + keyword Anchor
به کارگیری از کلمه کلیدی و نام تجاری در متن لینک یکی از از سایر از روش‌های بهتر و کم‌خطر برای ایجاد کرد لینک‌های بهتر می‌باشد. این نوع انکر تکست معمولاً شامل نام برند شما به یاروهمدم کلمه کلیدی هدف‌تان است.
 
مثلا عبارت، انکر‌تکست بسیار نه هست که مشمول نام برند و کلمه کلیدی مرتبط با وبسایت است.
 
حتما بخوانید: کجا لینک و پیوند بسازیم؟ – 17 منبع بکر برای تشکیل داد بک لینک و پیوند
انکرتکست تصویر یا Image Anchors
برای آنکه مراحل پیوند بیلدینگ شما از لحاظ گوگل طبیعی باشد، بهتر می‌باشد هر از گاهی در تصاویر وب سایت‌تان، لینک قرار دهید. در چنین شرایطی، Alt Tag تصویر به عنوان انکر تکست شناسایی میگردد.
 
براین اساس در صورتیکه تصویر تارنما شما تگ Alt نداشته باشد، هیچ متنی برای لینکش شناسایی نمی شود. به مثال ذیل توجه فرمائید:
 
استعمال از تگ Alt به عنوان انکر تکست” />
 
 
در ادامه خدمات سئو هستید؟
ما دانش لازم برای ارتقا اعتبار و مرتبه شما در گوگل را داریم. پس خوبه با ما تماس بگیرید.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
 
انکرتکست مترادف و هم معنی یا LSI Anchors
LSI مخفف عبارت Latent Semantic Indexing می باشد. به صورت پایین لفظی این عبارت فهرست‌سازی معنایی پنهان معنی میگردد.
 
درین نوع انکر تکست به جای به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی هدف‌تان، از لغات هم معنی یا مشتقات آن استفاده میکنید. برای مثال در صورتی کلمه کلیدی \"گل فروشی\" را هدف قرار داده‌اید، متن لینک و پیوند LSI آن می‌تواند عباراتی مانند \"گل فروشی آنلاین\"، \"فروش اینترنتی گل و گیاه\" یا \"گل تزئیتی آنلاین\" باشد.
 
مزیت پیوند LSI این است که به کوئری جستجوی کاربران بسیار شبیه می‌باشد. درصورتی که عبارت گل فروشی را در گوگل جستجو فرمائید، جستجوهای مرتبط با آن را در انتهای صفحه مشاهده خواهید کرد: