هنگامی که استفاده کننده درخواستی را به تارنما ارسال می‌نماید به عنوان مثال میخواهد محصولی را به سبد خرید بیفزاید و با اشتباه مواجه میشود که هاست نمی‌تواند پاسخگوی استفاده کننده باشد به طور طبیعی در ذهن خویش یک امتیاز منفی به مارک و وب سایت میدهد و موجب آموزش سئو مشهد  غم وی می‌گردد.
 
همین مورد یکی نقاط ضعف وبسایت‌ها میباشد که خلل در تجارب کاربری (UX) را نماد میدهد که می بایست هرچه سریع‌خیس رفع  آموزش سئو در مشهد گردد.
 
وب سایت‌هایی میباشند که uptime هاست و وبسایت را به ۲۴ ساعته ذیل لحاظ دارا‌هستند و به شما گزارش می دهند که چه هنگامی وبسایت شما در دسترس بوده و چه وقتی از دسترس بیرون گردیده و یا این که به اصطلاح تارنما تحت آمده مانند تارنما uptimerobot که از وبسایت‌های بسیار عالی در این باره میباشد که قابلیت ارسال پست الکترونیک به شمارا به محض انقطاع شدن اتصال هاست نیز داراست.
 
خزنده‌های گوگل (Crawlers) هنگامی که به وب سایت رمز بزنند و با خطای هاست مواجه شوند برای تارنما امتیاز منفی در لحاظ میگیرند و در صورتیکه تکرار خواهد شد یا این که بسته بودن وبسایت ارتفاع بکشد وب سایت را به‌تدریج از حاصل کاوش حذف می‌نماید.
 
چگونگی هاست : هم اکنون که می دانید هاست چیست می بایست هاست باکیفیت را هم بشناسید چگونگی یک هاست را نخستین منابع آن مشخص و معلوم می‌نماید که آیا از منابع کافی برای پاسخگویی به یوزرها شما بهره مند می‌باشد یا این که نه دوم یک هاست کیفیت بالا می بایست دارنده دسترسی ۲۴ ساعته با کمترین قطعی باشد که به عبارتی uptime میباشد که در صدر در باب آن حرف کردیم.
سو‌مین نکته‌ای که می بایست برای خرید یک هاست کیفیت عالی در حیث داشته باشید این میباشد که هاست بایستی مدد عالی داشته باشد یعنی کمپانی هاستینگ که شما هاست را از وی خریداری کرده‌اید می بایست شما‌را مدد نمایند و درصورتی که که مشکلی پیش بیاید یا این که بخواهید سوالی درباره ی هاست بپرسید در اسرع وقت و به نیکی پاسخگوی شما یا این که مجموعه فنی‌تان باشند.
 
چهارمی نکته جای هاست میباشد یعنی سرور هاست شما در کجا قراردارد برای مثال تارنما ما هاستی در باطن کشور‌ایران داراست اما خدمت‌های هاست فرنگی هم وجود دارا هستند که می‌اقتدار برای وب سایت خویش به کار گرفت اما هاست اهل ایران و هاست فرنگی خصوصیت‌های گوناگون دارا هستند اما قضیه بسیار مهمی وجود ندارد و میتوانید از هرمورد که خواستید به کارگیری فرمایید اما در جلوتر در باب آن توضیح خواهم بخشید.
 
سرعت هاست : چهار نکته‌ای که در زمینه‌ی هاست کیفیت عالی معرفی شد به طور بدون واسطه و غیر بی واسطه روی سرعت تارنما تاثیرگذار میباشد و هرچه وب سایت حاذق‌خیس باشد سرعت تارنما بیشتر می گردد پس در تعیین هاست وب سایت خویش توجه فرمائید و به خیر و خوبی بدانید چگونگی هاست چیست.
 
از هاست بدون پول استعمال کنیم ؟
قابلیت تهیه و تنظیم هاست بدون پول در برخی از کمپانی‌های هاستینگ مهیا گردیده‌است البته هاست بدون‌پول برای وب سایت حاذق مطلوب وجود ندارد و عالی میباشد تنها اگر به سراغ هاست بدون‌پول بروید که می خواهید امتحان و خطایی اجرا دهید یا این که سایتی میباشد که در‌حالتی که جدا شد یا این که از دست رفت مشکلی پیش نیاید.
 
در دست گرفتن پنل هاست چیست ؟
در فراتر به در دست گرفتن پنل و رابط کاربری مدیر هاست اشاره کردم مانند Cpanel و DirectAdmin که هر دو یک در دست گرفتن پنل هاست ویندوزی و لینوکسی میباشند یعنی به شما قابلیت رئیس هاست را میدهند تا بتوانید فولدر را حذف نمائید یا این که آپلود فرمایید و یا این که مقر داده تازه برای وب سایت خویش بسازید.
 
در نوشته‌علمی هاست چیست در زمینه ی اشکال هاست حرف کردیم و به معرفی در اختیار گرفتن پنل هاست پرداختیم پس خوب میباشد شغل در اختیار گرفتن پنل را به خیر حافظه بگیرید.
در دست گرفتن پنل Cpanel در کشور‌ایران دوستداشتنی‌خیس میباشد و هاست‌هایی که با سیستم برهان لینوکس فعال‌سازی گردیده اند معمولا دارنده در دست گرفتن پنل Cpanel میباشند.