به‌تیتر‌نمونه، هنگامی “بهینه سازی Tools” را کاوش می کنیم، اصطلاحاتی مانند “Google Keyword Planner سئو” و “” Free سئو analysis “ آموزش سئو مشهد را میبینم.
 
۶- SEMrush
Semrush یک گروه ابزار کلیه در یک برای بهبود قابلیت و امکان مشاهده آنلاین و کشف دیدگاه بازاریابی میباشد. ابزارها و گزارش‌ها در‌این ابزار میتوانند به بازاریابانی که در سرویس ها تحت عمل می‌نمایند امداد نمایند: سئو، PPC، SMM، پژوهش ها کلمه ها کلیدی، پژوهش ها رقابتی، رابطه ها همگانی، بازاریابی آموزش سئو در مشهد  محتوا، دیدگاه بازاریابی، مدیر کمپین.
 
SEMrush پاره ای مختلف از دیگر ابزارهایی که تا به امروز معرفی کردیم فعالیت می‌نماید.
 
SEMrush به مکان وارد کردن یک واژه کلیدی seed و اخذ لیست وقتگیر ایده‌های عبارات کلیدی، کلمه ها کلیدی را به شما نشانه می دهد که رقبای شما پیش از اینً برای آنها جايگاه‌بندی گردیده‌اند.
 
(این‌ها معمولاً لغات کلیدی می‌باشند که یافتن آنان با به کارگیری از هر ابزار دیگری نا ممکن میباشد)
 
۷- KWFinder
از سایر ابزارها راجع‌به یافتن عبارات کلیدی KWFinder میباشد. برهان ساخت KWFinder تولید یک ابزار تفحص در زمینه‌ی لغات کلیدی بود که در آن میتوانید صدها واژه و کلمه کلیدی را با دشواری بهینه سازی ذیل پیدا فرمایید.
 
از سال 2014، KWFinder به یکی دوستداشتنی‌ترین ابزارهای بازار جهانی شد که بیشتر به جهت سهولت به کار گیری، رابط کاربرپسند و توجه در دشواری کلمه ها کلیدی شناخته می شود.
 
در حالتی‌که میخواهید لغات کلیدی حریف خویش را به دست آورید آیتم “کاوش مبنی بر دامنه ” (Search by Domain) بسیار بهتر میباشد. در اصلً کلمه ها کاوش را مشاهده خواهید کرد که بیشترین بازدید اینترنت‌تارنما حریف شمارا به یاور داراست.
 
در میان کلمه ها کلیدی ارگانیک و پرداختی جابجا گردید !
 
اصطلاحات ارگانیک عبارات کلیدی می‌باشند که اینترنت‌تارنما آنها را در نتیجه ها جستجوی ارگانیک درجه‌بندی می‌نماید. کلمه ها کلیدی مبلغی کلماتی می‌باشند که اینترنت‌وب سایت در حاصل Google Ads برای آنها علامت می دهد.
 
دشواری واژه و کلمه کلیدی
 
دشواری کلمه و واژه کلیدی تقریب می زند که هنگام با صرفه‌سازی برای کلمه و واژه کلیدی مرتبه‌بندی در SERP 1 مشقت بار باشد. در مقیاس 0 تا 100 نماد داده‌گردیده است.
 
در KWFinder، وسعت ظریف کاوش را پیدا خواهید کرد. بخش اعظمی از آن ها با داده‌هایی که در Google Keyword Planner مشاهده خواهید کرد گوناگون خواهند بود، چون ما همت میکنیم در هر مجال ممکن وسعت جستجوی خوشه‌ای (گونه های مجاورت) را شناسایی کنیم.
 
۸- QuestionDB
Reddit یک پلتفرم کلان میباشد که روزمره میلیون‌ها نفر از آن برای دعوا راجع‌به موضوعاتی که دارا هستند، یافتن جواب یا این که یافتن راهکار‌های ما یحتاج خویش به کارگیری می‌نمایند. QuestionDB یک مقر داده کبیر بر اساس سؤالاتی که از Reddit پرسیده گردیده تولید نموده است که رابطه آن را بوسیله یک واژه و کلمه کلیدی، بر پایه ی تیم‌بندی نظارت می‌نماید.
 
۹-Google Ads
Google Ads، هنوز هم منبع بزرگی از ایده‌های کلمه ها کلیدی میباشد. برای به کارگیری از آن برای توده‌آوری ایده‌های لغت ها کلیدی برای یک اینترنت‌وبسایت، خوب میباشد به حسابی دسترسی داشته باشید که برای Google Ads هزینه می‌نماید. در‌صورتی‌که به اینگونه حسابی دسترسی ندارید، Google میتواند طیف وسیعی از ترافیک لغت ها کلیدی را به مکان داده‌های ظریف‌خیس ارائه دهد.