شما مدام و حتی‌د‌ر مواردی خاص روزمره بایستی بک‌لینک و پیوند‌های ورودی به وب سایت‌تان را پژوهش نمایید و بک‌لینک و پیوند‌های مخرب را شناسایی و آنها‌را حذف یا این که با ابزار disavow link به گوگل بگویید که‌این آموزش سئو مشهد  بک‌پیوند‌ها را نادیده بگیرد.
 
پنالتی گوگل معمولا برای وبسایت‌هایی که سئو آف پیج را به طور کلاه سیاه اجرا داده‌اند اجرا می‌گردد زیرا در نصیب لینک و پیوند سازی فرنگی دشوار‌گیری الگوریتم پنگوئن موجب جریمه شدن اکثری از وبسایت‌ها گردیده است و رفع پنالتی گوگل برای وبسایت‌هایی که به وسیله الگوریتم پنگوئن پنالتی گردیده‌اند بسیار طاقت فرسا‌خیس  آموزش سئو در مشهد از الگوریتم‌های دیگر میباشد.
 
درحال حاضر که میدانید گوگل بسیار روی بک‌لینک و پیوند حساس میباشد پس به طور طبیعی پی میبیرید زدن بک‌پیوند‌های مخرب و اسپم در seo منفی یکی‌از شیوه‌های رایج میباشد اما برای هر خلل راه و روش حلی وجود داراست مانند به عبارتی دیساوو لینک و پیوند.
 
۴- ایندکس سریع مطالب
پیش از این‌که مطالب تارنما خویش را در کانال‌های اجتماعی قرار دهید و یا این که در معرض روئت کرد بقیه افراد مطمئن گردید که مقاله (نوشته‌ی علمی و کلیپ و …) به وسیله گوگل ایندکس شد‌ه‌است.
مقاله شما بها آن‌را از دربین میبرند اما این واقعه تا وقتی فیس می دهد که مقاله شما به وسیله وب سایت خودتان ایندکس نشده میباشد و وقتی که مقاله شما به وسیله گوگل ایندکس شد خیر‌صرفا اسکن برداری تاثیر منفی ندارد بلکه میتواند به عایدی وبسایت شما نیز باشد.
 
سود گیری
در‌این نوشته‌علمی آحاد کارایی خویش را اعمال اعطا کرد تا بتوانم شمارا با بهینه سازی منفی آشنا کنم و بدور از مباحث بغرنج تئوری طریق‌های عملی و کاربردی را برای دوری از تهاجم ها seo کلاه سیاه به تارنما شما ارائه کنم.
 
چرا بهبود درجه الکسا عنایت داراست ؟
این قضیه را در حیث داشته باشید که خویش جايگاه الکسا برای شما بهره‌ای ندارد که برای استخراج سکو خوب مشوق بدهند اما نشانه‌دهنده اندازه ترافیک و بازدیدکنندگان تارنما میباشد که می‌قدرت تحت عنوان واحد سنجش محبوبیت یک وب سایت هم اکانت کرد.
 
هنگامی سایتی بتواند به درجه‌های ذیل ۱۰۰۰ (در کشور‌ایران) رسد توانسته تا حدودی پیروز باشد و می‌ةواند به خولی از آن درآمد دستیابی نماید هرچه بتوانید ترافیک بیشتری به وب سایت روانه نمائید سکو الکسا تارنما کاهش پیدا می‌نماید.
پس الکسا التفات بالایی داراست البته اعتنا داشته باشید که تنها به آن توکل نکنید و مقصود اساسی ارتقاء بازدیدکنندگان وبسایت میباشد.
 
همینطور ابزار الکسا تجهیزات بی‌نظیری برای چک رقبا و رسیدگی در خویش دارااست که با استعمال از آنها توانسته بیش تر از پیش بر آوازه خویش بیافزاید. (ادامه این مقاله را از این اینجا تحقیق نمایید)
 
درصورتی که می خواهید حقیقتاً به التفات سکو الکسای وب سایت پی ببرید کافیست داده های عددی اخلاق یوزرها در وبسایت ها را پژوهش فرمایید می‌بینید که اشخاص برای پشت گرمی به یک وبسایت یا این که فروشگاه آنلاین خرید ارزان بیشتر به مکان دقت به نمادها و مجوزهای تارنما به جايگاه الکسایی که تارنما داراست اعتنا می نمایند رفته رفته تعداد این اشخاص در اکنون ارتقاء میباشد که نماد میدهد جايگاه الکسای عالی می‌تواند اعتمادسازی نماید.
 
سکو‌ی الکسا خیر‌صرفا در فروشگاه آنلاین متکی بودن سازی می نماید بلکه در تارنما هایی نظیر وبسایت محتوایی که از رویه دریافت کردن تبلیغات و رپورتاژ اطلاع رسانی ای درآمد دارا هستند بخش اعظمی از تبلیغ کنندگان درجه الکسای آن تارنما میباشد.
 
۴ منش کاهش جايگاه الکسا
هم اکنون که دانستید بایستی مرتبه‌ی الکسای وب سایت را کاهش دهید این ۳ طرز کلیدی قادر است در این‌شیوه به شما یاری فراوانی نماید :
 
۱. seo
بهینه سازی یا این که با صرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش به فرایند با صرفه‌سازی و جاری ساختن شغل‌هایی چهت نیل به مرتبه‌های بلندتر صفحه های حاصل کاوش (SERP) که یکی شایسته ترین طرز‌های بهبود و ارتقا درجه‌ی الکسا و مزیت‌های ویژه‌ای نسبت به بقیه شیوه‌ها دارااست که خویش را متمایز کرده و اکثری از مدیران وب سایت‌ها حق تقدم را روی بهینه سازی قرار می دهند.