چه گونه جست و جویبار صوتی گوگل در هم اکنون تغییر تحول در بازاریابی دیجیتال و seo وب سایت میباشد؟
یکی‌از گران قدر‌ترین تغییراتی که در سال‌های اخیر در جست و جو چشم‌ایم این میباشد که وبگردی به شدت فردی‌شد‌ه‌است. Google با ادغام سرویس ها و محصول ها متفاوت گوناگون خویش، متوجه تجارب و ذوق و سلیقه جست و جوی بار منحصربه‌فرد هر مخاطب به صورت ظریف گردیده‌است. این شغل منجر تولید یک استراتژی بازاریابی گردیده (بازاریابی مطابق اشخاص)، که یک تکنیک فوق‌العاده قوی میباشد. همان طور که از نامش پیداست، یک نحوه بازاریابی میباشد که به تبلیغ‌کنندگان اذن میدهد تا یوزرها را مبنی بر شخصیتی که میباشند، به مکان کردار‎شان غرض قرار دهند. در بازاریابی بر اساس اشخاص شاهد تغییر‌و تحول عمیقی به سمت فردی سازی شدن بازاریابی برای یوزرها هستیم که ضمن تاریخچه جست و جو و ترجیحات خرید به صدای اشخاص  آموزش سئو مشهد هم دقت می‎خواهد شد.
 
 
 
چه طور وب سایت خویش را برای جست و جوی‌بار صوتی گوگل مهیا کنیم؟
خبر بهتر این میباشد که در شرایطی که از شایسته ترین نحوه‌های بهینه سازی فعلی به کار گیری می کنید، نیاز به ایفا شغل های متفاوتی ندارید، البته در حالتی که اکنون تارنما خویش را به شیوه صحیح با صرفه نمی کنید؛ جایگاهی در جست و جویبار صوتی یوزرها نخواهید داشت. این نکته حائض اهمیت را بایستی در حیث داشت که ساخت‌و‌ساز محتوا بایستی به صورتی موثر و اثر گذار باشد تا یوزرها با آن رابطه برقرار نمایند و محتوا بتواند در جست و جویبار صوتی گوگل مرتبه بگیرد. به علاوه، می بایست ارتباط دربین جست و جویبار صوتی و استفاده کننده را حدس کرده و مدام به خیال و خاطر داشت که آنها را زودتر به حاصل جست و جو برسانیم. پس عبارتی که به طور صوتی جست و جو گردیده‌است، می بایست جواب و فیض‎ای بدیهی، کوتاه و آموزش سئو در مشهد  مختصر داشته باشد.
 
 
 
روند سئو و بهبود جست و جوی‌بار صوتی
۱) استعمال از لهجه محاوره
به کارگیری از لهجه محاوره به جهت سئو محتواها برای جست و جویبار صوتی امری ضروری میباشد، چرا‌که جست و جوهایی که اشخاص تایپ می‎نمایند با آن چیزی که ذکر می‎نمایند، گوناگون میباشد. در حالی که فردی ممکن میباشد با استعمال از کیبورد خویش «محل تعمیر گوشی در تبریز» را جست و جو نماید، در جست و جویبار صوتی ممکن میباشد سخن نماید، «چرا وضوح دوربین تلفن همراه سامسونگ کاهش پیدا کرده؟» محتوای شما بایستی به اندازه کافی بدیهی و مشمول معنا باشد تا گوگل معنای محتوای سرچ گردیده را بفهمد و در شیت حاصل آرم دهد. کوشش فرمایید از الگوی کلامی در کوئری‎ها و لغات کلیدی زمان بر به کار گیری نمائید. یوزرها با مدل نوشتاری خویش صحبت نمی‎گویند، به خصوص هنگامی که قصد جست و جوی بار چیزی را به صورت آنلاین داشته باشند.
 
در جست و جوی بار صوتی، بهینه سازی با الگوهای حرف وری عامیانه ی عموم گره می‎خورد و مایحتاج میباشد که از این پس کلمه ها محاوره‎ای صورت و لغت ها زمان بر خیس را نیز در دایره ی کلمه ها کلیدی در حیث گرفت.
 
 
 
۲) از لغت ها کلیدی زمانبر به کار گیری فرمائید
یک کدام از موثرترین استراتژی هایی که می‎توانید هنگام سئو جست و جوی‌بار صوتی اتخاذ نمائید، غرض قرار دادن لغت ها کلیدی زمان بر(لغت ها کلیدی) میباشد .عبارات کلیدی دم بلند (Long-Tail) عبارت‌ هایی میباشند؛ که همان طور که از نامشان پیداست، زمان بر‌خیس از لغات کلیدی جستجوی بی آلایش میباشند. خلال این، لغت ها کلیدی دم بلند حدوداً ۷۰٪ از آحاد جستارهای کاوش را تشکیل می‎دهند، بدین مضمون‌ که آن‎ها کمتر رقابتی می‌باشند، ولی مداقه کمتری ندارند. نکته دیگری که هنگام مقصود قرار دادن عبارات کلیدی دم بلند می بایست در حیث گرفت این میباشد که عموم حقیقتاً چه طور از جست و جویبار صوتی استعمال می‎نمایند. برخلاف کلمه ها جست و جوی‌بار تایپ گردیده، جست و جوهای صوتی گفتاری معمولاً محاوره‎ ای می باشند و شیوه کلام اشخاص در معاش روزانه را منعکس می‎نمایند. با مقصود قرار دادن کلمه ها و کلمات کلیدی زمان بر و محاوره‎ ای و جواب به سوالاتی که احتمالاً مشتریان احتمالی شما خواهند داشت، شانس بسیار بیشتری برای مرتبه بندی این سؤالات و ظواهر پررنگ در نتیجه ها جست و جو خواهید داشت.
 
 
 
کلمه ها کلیدی وقتگیر اکثر اوقات نرخ کلیک بسیار بهتری نسبت به پرس و جوهای کوتاه‎خیس دارا هستند.
 
۳) از لغت ها کلیدی سوالی به کارگیری فرمایید
همان طور که در زمینه‌ی پیشین بیان شد درین نوع جست و جو به جهت شل بودن از جملا‌ت بلند سوالی به کارگیری می‎گردد. پس می‎اقتدار از کلمه ها پرسشی مانند “کجا”، “چرا” و “کی” در‌این کلیدواژه‎ ها استفاده کرد. به صورت نمونه: به مکان تایپ کردن “شهر کتاب” از “نزدکترین شهر کتاب به اینجانب کجاست” به کار گیری شود. شیوه مطلوب برای درج این نوع کلیدواژه ‎ها، ساختن صفحه ها سوال های متداول و حدس این نوع کلیدواژه ها در آن کاغذ می‎باشد. ضمنا بایستی مراقب باشید ارتفاع وقتی که جواب اکران داده می‎خواهد شد خیلی زمانبر نباشد، تا یوزرها بتوانند آن را خوانده و داده ها مایحتاج خویش را از آن حصول کنند؛ همینطور داده ها می بایست به طور جامع و بدون نقص باشد(یعنی خیر آنقدر بلند که آن را نخوانند و خیر آنقدر کوتاه که جواب پرسش خویش را اخذ نکند.)
 
 
 
۴) وبسایت خویش را برای جست و جوی‌بار محلی با صرفه فرمائید
«تعمیرگاه های مجاورت اینجانب» یا این که «شایسته ترین جای برای تنظیم غذای خانگی در طهران کجاست» یا این که «شایسته ترین جای برای تفریح در گیلان کجاست؟»و… در حالی که‌این جست و جوها بسیار متعدد می‌باشند، یک زمینه مشترک دارا هستند، تمامی آنها جست و جوهای محلی می‌باشند و در ادامه آیتم های محلی می‌باشند. برای این مراد، مطمئن گردید که لغات کلیدی محلی را برای هم خوانی با عباراتی که مشتریان شما ممکن میباشد در جستارهای خویش به کارگیری نمایند، طراحی نمایید. یا این که در صورتی‌که اصطلاح محاوره‎ای خاصی مانند “مجاورت میدان انقلاب” وجود دارااست که برای تعریف محله شما به کارگیری می‎خواهد شد، مطمئن گردید که آن را نیز در لحاظ گرفته اید و در جست و جوی‌بار صوتی به یاری یوزرها می‌آید.
 
 
 
۵) کمپین های تبلیغاتی برای جستجوهای مجاورت منNear Me’ Searches سئو فرمائید
در‌صورتی‌که استخراج‌وکار متمرکز محلی خویش را با به کارگیری از AdWords تبلیغ میکنید، یک سری گام دیگر وجود دارااست که میتوانید برای به حداکثر رساندن چشم شدن خویش در جستجوهای گرانبها «مجاورت اینجانب» بردارید، این فعالیت سبب می‎گردد یوزرها بیشتر شما‌را در جست و جویبار صوتی و نوشتاری خویش تعیین نمایند. پلاگین وضعیت مکانی AdWords یک خط مش کارکشته برای اعتقاد و باور از اکران تبلیغات شما برای خریدارانی میباشد که در هم اکنون تکان می‌باشند. فعال کردن اپ‌های افزودنی حالت مکانی به شما این قابلیت میدهد نشانی، شماره تلفن و مسیرهای استحصال‌وکارتان را در کنار اطلاع رسانی‌هایتان اکران دهید. این تبلیغات در بالای حاصل ارگانیک در Google Maps در سراسر اینترنت ظواهر می گردند و میتوانند به ارتقا ترافیک مغازه یا این که جای شما از جهت جست و جوی‌بار صوتی هم امداد نمایند.