موتور کاوش چه می‌خواهد؟
موتورهای کاوش مدام یک چیز را می خواستند: ارائه جواب های موءثر و ظریف.
در‌حالتی که این جواب صحیح باشد، پس چرا به حیث میرسد که seo اینک با سال های پیشین تفاوت دارااست؟
برای شعور عالی، جواب را با یک نمونه پیش آموزش سئو مشهد  خواهم موفقیت:
 
در شرایطی که شما قصد داشته باشید یک لهجه دوم نو خاطر بگیرید، در بالا، فهم آن گویش بسیار ابتدایی و اما مشقت بار میباشد. با سپری شد فرصت، فهم و شعور شما عمیق خیس گردد و معناشناسی را فرا خواهید گرفت. معنای ضمنی لغات، جملا‌ت، اصطلاحات و ارتباط فی مابین عبارات و لغت ها. در غایت، با تمرین کافی، شما آنقدر در لهجه دوم گسترش خواهید کرد تا بتوانید تفاوت‌های دقیق را فهم و شعور فرمایید و به سؤالات نا مفهوم یا ا آموزش سئو در مشهد ین که ناقص نیز جواب دهید.
وقتی که موتورهای کاوش جدید استارت به یادگیری لهجه ما کردند، یادگرفتن آنها شغل رنج بود و ما برای آنکه بتوانیم محتوای خویش را به خزنده های گوگل بفهمانیم ناچار بودیم از لغات کلیدی خویش بارها و بارها به کارگیری کنیم. فیض این شیوه آن بود که محتوای ما سرشار از لغات کلیدی گردد و خواننده نتواند به صورت اثر گذار از آن برای رفع نیاز خویش استعمال نماید!
البته این هدفی عدم وجود که موتورهای کاوش در پی آن می باشند.
در آن زمان ای که موتور کاوش فاقد هوش و ابهام های مدرن بود اصطلاح 10 لینک آبی‌رنگ برای تعریف ساختار مسطح سرپ گوگل ابتکار شد. هر فرصت کاوش ایفا میشد، گوگل نتیجه ها را به طور صفحات ده لینکی به استفاده کننده اکران می بخشید.
از مهمترین خصوصیت های سرپ گوگل می شود به موردها تحت اشاره نمود:
 
تبلیغات کلیکی
Featured snippets
حاصل محلی
گراف علم
Site links
مرتبط ترین نتیجه ها
 
 
وضعیت صفر گوگل
شرایط صفر اصطلاحی میباشد که برای تعریف بلوک پر رنگ در بالای کاغذ نتیجه ها جستجوی گوگل به کارگیری می‌گردد. گوگل برای نخستین دفعه در سال 2014 موقعیتی را به اسم صفر برای پاسخگویی سریع به جستجوی یوزرها معرفی کرد تا مستقیما از به عبارتی کاغذ حاصل و سوای نیاز به کلیک به سوال های مخاطب جواب دهد. اطلاعات دردسترس در حالت صفر مشتمل بر خلاصه پاسخی که از یکی صفحه ها مو جود در اینترنت استحصال گردیده به همدم لینک و پیوند برگه است. که از نگاه گوگل شایسته ترین و ظریف ترین پاسخ به جستجوی مخاطب میباشد.
از آن‌جا که گوگل پیرو ارائه شایسته ترین جواب به هر مخاطب میباشد ، محتوای تعیین گردیده برای وضعیت صفر را بر پایه ی قربت رابطه آن با جستجوی مخاطب و از فی مابین وب سایت هایی که seo بهتری دارا هستند تعیین می نماید. این قطعه پررنگ وضعیت صفر نامیده می گردد و دقیقا پس از تبلیغات در بالای نتیجه ها کاوش نمایش داده میشود و اینترنت سایتی که‌این جواب از آن گرفته گردیده ، تحت عنوان برگزیدگان تارنما در جستجوی طبیعی شناخته میگردد.
 
SSR و اثر آن بر seo تارنما
اذن بدهید، پیش از پرداختن به تعاریف و جزئیات، به دو سؤال اصلی پاسخ بدهیم تا رابطه این قضیه با بهینه سازی وبسایت تماما معین خواهد شد:
 
آیا ssr (هرچه که است) بر بهینه سازی وبسایت اثر دارااست؟ آری.
آیا اثر آن مثبت میباشد یا این که منفی؟ درکل مثبت میباشد.
تمامی‌ی وبسایت‌ها (استاتیک یا این که داینامیک) ساختار نادر‌وبیش مشترکی دارا‌هستند: با گویش آرم‌گذاری HTML ساختار اساسی وب سایت و صفحاتش ساخته می‌گردد، با CSS به صفحه های و محتواها استایل داده می شود و درنهایت با Javascript (که لهجه اپ‌نویسی و سمت استفاده کننده،Front-end، میباشد) صفحه ها تعاملی‌خیس و پویاتر میشود. ولی امروزه آیتم‌ی بسیار دوست داستنی و پرطرفدار دیگری هم برای ساختن Front-end و رابط کاربری اینترنت‌تارنما‌ها وجود دارااست: فریمورک‌های جاوااسکریپت.
 
درهرحال، زمانی استفاده کننده یا این که بات موتور کاوش میخواهد ورقه‌ای را ببیند، مجموع این کدها می بایست جاری ساختن (ترجمه شوند) و اکران داده شوند. این فعالیت را مرورگرهای یوزرها اعمال میدهند.هرچه این کدها سریع‌خیس و بدون نقص‌خیس پردازش و اعمال شوند، کاغذ و محتوای آن را خزنده‌های (بات‌های/ bots) موتورهای کاوش و استفاده کننده سریع‌‌خیس و بدون نقص‌خیس میبینند. پس دارای تخصص بهینه سازی می بایست مطمئن گردد که پردازش و اکران تک تک کدها بی‌هیچ مشکلی صورت پذیرد، این اعتقاد و باور‌یافتن با seo جاوااسکریپت (JS) نتایج می‌گردد.