ورقه ساز Themify
 
 
برگه ساز themify
 
 
 
Themify یک مغازه تم دوستداشتنی وردپرس میباشد که کاغذ ساز Themify را با مجموع تم های وردپرس خویش ارائه میدهد. برای بقیه تم های وردپرس غیر از Themify ، میتوانید پلاگین Themify Page Builder را اخذ نمائید. این برگه ساز معمولی و بسیار ویژوال، دارنده یک سری ماژول مهیا به کارگیری میباشد که می‌توانید به صفحه ها یا این که پست های خویش اضافه نمایید. بخش اعظمی از این ماژول ها معمولاً از شما می‌خواهند پلاگین های غیروابسته آموزش سئو مشهد  وردپرس را نصب نمائید.
 
این شیت ساز دربرگیرنده بیشتراز 40 طرح بندی از پیش پیاده سازی گردیده برای صنعت های گوناگون مانند تالار بدنسازی ، رستوران ، مثال امور (پورتفولیو)، موسیقی ، عکاسی و همینطور دکان های آنلاین میباشد. میتوانید یک طرح را با یک کلیک وارد ورقه خویش نمائید ،محتوای آن را تغییر‌و تحول دهید و در پهنا چندین دقیقه یک برگه آموزش سئو در مشهد  فرود (لندینگ پیج) خوب ساخت و ساز فرمائید.
 
Themify Builder به شما قابلیت می‌دهد صفحه های خویش را تحت عنوان ادمین و همینطور به طور زنده (لایو) وب سایت خویش دستکاری نمائید. با دستکاری زنده، دقیقاً می‌بینید که تغییرات شما چه‌طور در وب سایت ظواهر میگردد. به غیر از این شیت ساز Themify Builder دارنده پوسته های فراهم به کارگیری میباشد که میتوانید با‌گاز آن‌ها‌را در شیت خویش اجرا فرمائید.
 
ارزش: 39 دلار برای Builder Addon Bundle (پلاگین مهم بدون پول میباشد)
 
درجه ما به برگه ساز تمیفای: B
 
مرور: Themify Builder یک شیت ساز قابل متکی بودن برای تشکیل داد شیت در وردپرس میباشد. در حالی که‌این کاغذ ساز دارنده خصوصیت های امید‌بخش میباشد، یک مقادر عدم وضوح در یادگیری آن وجود دارااست که می‌تواند استفاده کننده نو را ناامید نماید.
 
 
 
مزایا