تکنولوژی وبسایت رقبا
مقصود هر طراح وب سایت این میباشد که وبسایتی که پیاده سازی می‌نماید ساختاردرستی داشته باشد، کدها با صرفه گردیده باشند و همینطور برای خزش ربات‌های گوگل مهیا باشند. برای اینکه شما بتوانید یک وبسایت استاندارد پیاده سازی فرمایید یا این که بایستی خودتان ساخت سایت را برعهده بگیرید و یااینکه آن را برو آموزش سئو مشهد نسپاری فرمائید.
از آنجایی که پیداکردن طراح تارنما حرفه ای که با ارزش مطلوب بتواند ایده شما‌را تماما ایفا نماید فعالیت نسبتا رنج میباشد به شما سفارش میکنم این مرحله از پروسه را «در‌صورتی‌که به آن عشق دارید» خودتان برعهده بگیرید و یا این که با گذراندن زمان ساخت سایت و یا این که بازرسی مقاله‌ها ساخت وب سایت خودتان را آپدیت نگه دارید تا متوجه جزئیات و قسمت‌های مخفی شغل گردید و با پیشنهادات تولیدکننده پروسه اجرای پروژه را به آن چیزی که در ذهن دارید 
 آموزش سئو در مشهد مجاورت فرمایید.
و البته در دعوا نظارت فنی وب سایت به شما سفارش می کنم موردها تحت را آیتم پژوهش قرار دهید:
 
Analytics and tracking
Widgets
E-commerce
Frameworks
CDN
Mapping
Mobile
Payment
A/V Media
CMS
JS libraries & functions
Advertising
Verified links
SSL Certificates
Web hosting providers
Name servers
Email hosting providers
Web servers
Operating systems & servers
Syndication techniques
Webmaster registration
معماری وبسایت
پژوهش معماری تارنما خویش و رقبا یکی‌از مهمترین قسمت‌های بررسی تارنما میباشد. شما با این عمل میتوانید برگه‌های اساسی، شیت‌های زیرشاخه، گپ‌های محتوایی، صفحه های متاع و … را به ترتیب مداقه، حق تقدم‌بندی و شناسایی فرمایید. این دقیقا به عبارتی کاری میباشد که نقشه تارنما، برای شما و ولی موتور کاوش ایفا می دهد.
یک‌سری ابزار موءثر برای نظارت و اعمال این شغل وجو دارااست البته سفارش اینجانب به شما به کارگیری از برنامه مجانی Xenu Link Sleuth میباشد.
 
Core web vitals
Core web vital در پنجم می سال ۲۰۲۰ به وسیله گوگل معرفی و طبق آن معیارهای نسبتا جدیدی به وسیله گوگل به دولوپرها و کارشناسان seo ارائه شد.
ولی چرا نسبتا نو؟ چرا‌که این معیارها زمان متعددی میباشد که اعتنا گوگل را به خویش جلب نموده است و حدودا آحاد توسعه و گسترش دهندگان از التفات آن با خبر بودند. البته با اعلام قانونی گوگل و همینطور آپ دیت وب سایت‌های تحقیق seo تکنیکال مانند Light house گوگل، این قضیه به صورت بدون نقص علنی شد.
 
البته چهارچوب این آپ دیت هسته حیاتی گوگل چیست؟ چه معیارهایی بیشتراز پیش عنایت یافته اند؟ تحت عنوان یک دارای تخصص seo چطور تارنما خویش را طبق این معیارها بهبود ببخشیم و از چه ابزارهایی برای سنجش آن استعمال کنیم؟
برای سوال به‌این سوال های و همینطور یادگرفتن تعدادی ترفند seo برای بهبود core web vitals و بهبود سرعت تارنما، مطلقا نوشته ی علمی «core web vitals» را بازرسی بفرمایید.
 
رسیدگی محتوا
تنظیم لیستی از تک تک لغات کلیدی که قصد رویش در آن را دارید همچنان یک فعالیت اساسی و تلقی می‌گردد. به دلیل آن که سنگ بنای استراتژی محتوایی شما کلاً فرآیند پروژه تماما به‌این مسئله بستگی داراست.
پیش از آنکه نظارت لغات کلیدی وب سایت خودتان را استارت فرمایید، استارت به تحلیل ظریف ۵ تا از رقبای خویش فرمایید.
مجموع لغت ها کلیدی اساسی، فرعی، ثانویه . لانگ تیل آن ها را حصول فرمایید و لغت ها کلیدی مشترک را با یک ضریب خاص در لیستی دیگر ذخیره فرمائید. (این لغات احتمالا تولیدکننده قسمت قابل توجهی از عبارات کلیدی وب سایت شما خواهد بود.) برای اینکار هم به شما پیشنهاد می کنم از تارنما ahrefs به کارگیری نمایید.