ارتباطات و تبلیغات موسسات متعلق مستقیماً مقصود قرار نمی گیرند
وب سایت های متعلق و وب سایت های “تشکیل شده برای AdSense” اکثر وقت ها بیشتر از دیگر سایتها به وسیله Panda آیتم حمله قرار میگیرند ، البته این بدین ادله وجود ندارد که آنان را به صورت خاص مقصود قرار میدهد. سخنگوی گوگل به TheSEMPost بیان کرد که“یک مثال افراطی این میباشد که سعی مهم یک وبسایت هدایت یوزرها به وبسایت های دیگر از روش تبلیغات یا این که پیوندهای متعلق میباشد ، محتوا به صورت پهناور در وب در دسترس میباشد یا این که با شتاب ایجاد می‌شود و به صورت مصرح برای جذب بازدید کننده از موتور آموزش سئو مشهد های کاوش ایجاد شده است.”
 
مولر نیز به همین ترتیب اعلام کرد:
 
“البته در عین اکنون اکثری از شرکت ها متعلق را میبینیم که اصولاً صرفا اشخاص تنبلی می باشند که خبرهای دریافتی را نسخه برداری و پیست می نمایند و آنان را در وبسایت های خویش منتشر می نمایند. و این نوع محتوای نادر چگونگی ، محتوای نازک ، چیزی میباشد که نشانه دادن آن در کاوش برای ما آموزش سئو در مشهد  حقیقتاً مشقت بار میباشد.”
 
به عبارت دیگر، این سایتها به به عبارتی دلایل گزینه ضربه قرار می‌گیرند: آنان در ارائه محتوای جالب ، بی سابقه و جالب برنده نیستند.
 
 
 
سئو فنی هیچ نقشی در Panda بازی نمی نماید
Panda صرفا به محتوا نگاه می نماید ، خیر مواقعی مانند اینکه شما از برچسب های H1 استعمال می‌کنید یا این که سرعت بارگیری کاغذ شما برای یوزرها زیاد میباشد.
 
همان طور که گفته شد ، بهینه سازی فنی قادر است تحت عنوان یک سهم اصلی در بهینه سازی و مرتبه بندی باشد ، به این ترتیب نباید آن را نادیده گرفت.
ولی سئو فنی به صورت خاص بر Panda تأثیر بدون واسطه ندارد.
 
 
 
جدول هنگامی
نسبتاًً مطمئناً پاندا پهناور ترین رکورد همگانی تاریخ های همگانی را برای به روزرسانی های مرتبط با خویش دارااست. بخشی از ادله این فرمان این میباشد که Panda از الگوریتم اساسی Google انجام می‌شود و در فیض امتیازات محتوا صرفا در تاریخ به روزرسانی های نو Panda تأثیر میگذارد.
 
این فعالیت تا 11 ژوئن 2013 ادامه داشت ، هنگامی که کاتس در SMX Advanced اعلام کرد که اگرچه Panda مستقیماً در الگوریتم مهم Google قرار نگرفته میباشد ، داده های آن ماهانه آپ دیت می‌گردد و در حین ماه به آرامی منتشر می گردد و به تأثیرات ناگهانی در سراسر صنعت نقطه پايان میدهد مربوط به به روزرسانی های پاندا.
 
 
 
سود گیری
درین نوشته‌ی‌علمی کارایی کردیم مجموع نکات در امر الگوریتم پاندا و اثر آن بر بهینه سازی و بازدید یوزرها از وبسایت توضیحات بدهیم. در‌حالتی که بخواهم بطور خلاصه بیان کنم الگوریتم پاندا اعتنا متعددی به چگونگی محتوا داراست. از جمله محتوای 3000 کلمه و واژه ای که اسکن باشد ارزشی ندارد البته درصورتی که 1000 واژه محتوای یونیک داشته باشیم اثربخشی بیشتری خواهد داشت.
 
الگوریتم پاندا عملکرد داراست تا شایسته ترین و کیفیت بالا ترین محتواها را در دست یوزرها قرار دهد تا به سرچ آنها مجاورت باشد.
صحت دارد که پاندا تاثیری مستقی بر seo ندارد البته در ارتقاء بازدید یوزرها چرا!