الگوریتم پنگوئن چیست؟
جنگ ی گوگل کیفیت بالا ذیل با الگوریتم پاندا شروع شد و پنگوئن یک الحاقی برای جنگ با این پیکار بود. پنگوئن جواب گوگل به ارتقا مراحل ویرایش حاصل کاوش (و جايگاه بندی) از روش تکنیک های ساخت پیوند کلاه سیاه بود. کاتس ، در کنفرانس SMX Advanced 2012 کلام کرد و خاطرنشان کرد: این نوع از الگوریتم ها پیاده سازی گردیده برای تقابل با محتوای بی چگونگی، این عمل با پاندا شروع شد و آنگاه متوجه شدیم که هنوز تعداد متعددی اسپم وجود داراست و پنگوئن برای رویا رویی آموزش سئو مشهد  با آن پیاده سازی گردیده است.
 
 
 
غرض الگوریتم پنگوئن در دست گرفتن بیشتر و کاهش تاثیر بخشی تنی چند از تکنیک  آموزش سئو در مشهد های اسپم کلاه سیاه بود.
 
 
 
پنگوئن با شعور و پردازش عالی گونه های پیوند هایی که سایت ها به دست میاورند(پیوند های ورودی) ، همت می نماید تا اعتقاد نتیجه ها نماید که پیوند هایی طبیعی ، دارای اعتبار و مرتبط به وبسایت هایی که به آن‌ها اشاره کرده اند درست میباشد، و به آنان محرک میدهند، در حالی که پیوند های بازنویسی گردیده و هرزنامه افت جايگاه پیدا می نمایند و تحت آورده میشوند. پنگوئن صرفا با پیوند ها ی ورودی یک وبسایت سرو عمل داراست. Google نیز صرفا لینک و پیوند هایی را نماد می‌دهد که به تارنما متبوع اشاره می نمایند و پیوندهای خروجی از آن تارنما را ابداً نظارت نمی نماید.
راه‌اندازی الگوریتم پنگوئن
وقتی که پنگوئن برای نخستین دفعه در آوریل 2012 فعال سازی شد ، طبق تقریب های خویش Google ، بیشتراز 3 درصد از نتیجه ها کاوش را پایین تأثیر قرار اعطا کرد.
 
 
 
به روزرسانی ها مهم Google Penguin
از فرصت فعال‌سازی الگوریتم پنگوئن در سال 2012 ، یکسری گزینه بروزرسانی نو وجود داشته میباشد و احتمالاً تعدیلات دیگری نیز وجود دارااست که تحت عنوان بروزرسانی ناشناخته الگوریتم، تصویب گردیده اند.
 
 
 
به روزرسانی الگوریتم پنگوئن در مارس 2012 (ورژن 1.1)
این اپدیت درواقع درباره ی خویش الگوریتم پنگوئن خلا بلکه بیشتر در دایتا های مو جود در‌این الگوریتم بود. با روی فعالیت آمدنالگوریتم پنگوئن، خیلی ازوبسایت ها با‌گاز آغاز به حذف لینک و پیوند‌های اسپم خویش کردند و توانستند منزلت و جايگاه ی خویش را مراقبت نمایند. اما بخش اعظمی از سایت‌ها بودند که در مرحله نخستین نشر این الگوریتم مبادرت خاصی جهت رفع اسپم در لینک و پیوند های خودانجام ندادند وبه اینصورت گرفتار شدند.
 
به روزرسانی الگوریتم پنگوئن دراکتبر 2012 (ورژن 1.2)
با این اپدیت همگی تارنما ها با هر زبانی ذیل اثر الگوریتم پنگوئن قرار گرفتند تاپیش ازاین تنها سایت های انگلیسی لهجه گزینه دقت ای الگوریتم بود.
 
به روزرسانی الگوریتم پنگوئن مه 2013(ورژن 2.0)
این اپدیت 2.3 از وب سایت ها را علاوه براپدیت های پیشین زیر اثر قرار اعطا کرد. مبتنی بر این اپدیت الگوریتم پنگوئن همگی صفحه ها را در تیررس تحقیق های خویش قرار بخشید و صرفا به سایت های صفحه ها مهم و اصلی بسنده نکرد.
 
 
 
به روزرسانی الگوریتم پنگوئن اکتبر 2013(ورژن 2.1)
در‌این ورژن ارائه گردیده از الگوریتم 1 درصد دیگر از وب سایت گزینه رسیدگی این الگوریتم قرار گرفتند.
 
 
 
 
 
به روزرسانی الگوریتم پنگوئن 17 اکتبر 2014( ورژن 3.0)
این به روزرسانی که به روزرسانی عظیم ای نیزمحسوب می‌گردد،در موضوع اطلاعاتی شکل گرفت. طبق این اپدیت خیلی ازوبسایت هایی که کوشش خویش را صحیح کرده بودند آیتم عفووبخشش گوگل قرار گرفتند و ازطرف دیگر خیلی از سایت ها نیز در تیرررس الگوریتم پنگوئن قرار گرفتند.