۵) seo تصاویر راهی ضروری برای ارتقاء سرعت وبسایت وردپرسی
یکی از دیگر از مهمترین موضوعاتی که می بایست به آن اعتنا نمایید seo المان های تصویری سایت میباشد. تصاویر به طور بدون واسطه بر سرعت تارنما شما تاثیرگذار اند پس خوب میباشد پیش از اینکه تصاویر سرعت شما‌را کاهش دهند به تامل سئو آنها (فارغ از کاهش چگونگی)  آموزش سئو مشهد باشید.
 
برای اینکار جداگانه از قابل انعطاف افزاهایی نظیر ایلاستریتور و فوتوشاپ، وب سایت های بسیار عالی و قدرتمندی نیز در فضای اینترنت وجود دارااست. کافی میباشد عبارت compress picture را گوگل نمائید تا با لیست بلندبالایی از این وب سایت ها دسترسی آموزش سئو در مشهد  داشته باشید.
جد از طریق های فوق افزونه های مختلفی برای وردپرس وجود دارااست که می تواند تصاویر مو جود در وبسایت شما‌را seo نماید.
مهم‌ترین این افزونه ها عبارتند از:
Optimole
WP Smush
 
نکته: در‌صورتی‌که وبسایت شما جدید احداث میباشد و تصاویر متعددی بر روی آن بار گذاری نشده، به شما سفارش میکنم تصاویر را خودتان و با به کار گیری از قابل انعطاف افزارها و وب سایت هایی که سرویس شما معرفی شد سئو فرمایید البته در‌حالتی که پروژه جدیدی گرفته اید و تصاویر متعددی در پیشین و در قسمت های متعدد روی آن لود گردیده عالی میباشد از افزونه های فوق به کارگیری فرمائید.
 
عده بندی
همانگونه که درین نوشته ی علمی به‌این قضیه اشاره شد، ارتقاء سرعت وبسایت وردپرسی یکی مهم‌ترین کارداران seo تارنما شما هست و شما تحت عنوان یک متخصص seo می بایست اپ مدون و کاملی برای کاهش مجال پاسخگویی به استفاده کننده را در شیوه نامه خویش قرار دهید.
به‌این مراد یک کدام از مهمترین رئوس آموزشی ما نیز در عصر های فراگیری بهینه سازی به تحقیق و اجرای تکنیک های بهبود سرعت وبسایت وردپرسی بر روی پروژه های حقیقی وواقعی است.
 
البته یک‌سری نکته حائض اهمیت:
به کار گیری از همه ابزارهای نظارت که در متن به آن اشاره شد نیاز نیست چراکه اکثر زمان ها این ابزارها از فاکتورها و همینطور api های یکسان استعمال می‌نمایند.
استعمال از همگی این افزونه ها برای ارتقاء سرعت وبسایت وردپرسی ضروری نمی باشد. اینجانب بشخصه پیشنهاد میکنم از پلاگین wp rocket برای وبسایت وردپرسی خودتان به کارگیری نمائید.
به کار گیری از CDN را برای ارتقا سرعت وردپرس بسیار دورازشوخی بگیرید.
از هاست های دارای اعتبار به کارگیری نمایید. این قضیه ممکن میباشد برای شما هزینه داشته باشد البته بیزنس شما مسئله اساسی تری میباشد.
یک یادداشت خرد البته بسیار اساسی: نقص‌ تبارک نرخ پریدن یا این که بانس ریت چیست؟
مسلما در گوگل آنالیتیکس خویش به عدد دارای اسم و رسم time on page دقت نموده اید. ممکن میباشد برخی ماه ها از پرورش شایان توجه این عدد لذت برده و بعضی اوقات از کاهش ناگهانی آن سرشکسته گردیده باشید.
ولی مشکل این متریک گوگل آنالیتیکس چیست؟
time on page یک میزان تقریبی میباشد خیر ظریف، به‌این مفهوم که‌این سنجه زمانی عدد صدق به شما می دهد که دو اکشن خاص را از استفاده کننده اخذ نماید. یکی از کلیک ورود به وبسایت و دیگری کلیک خروج. ( که اکثر زمان ها از روش کلیک بر یک المان خاص، CTA و … است.)
 
بنابر این در صورتی‌که استفاده کننده ۳۰ دقیقه در وب سایت شما بماند و محتوای ۸۰۰۰ واژه و کلمه ای شما‌را تا پایان بخواند و سوای هیچ اکشنی یا این که کلیک خروج، وبسایت شمارا ببندد، شما مفتخر به اخذ یک بانس ریت میباشید! (نرخ پریدن همینطور برای session هایی میباشد که مخاطب فارغ از بستن شیت مرورگر خویش را می‌بندد و عدد bounce rate آنالیتیکس شما‌را به بالا هل می دهد!)
 
 
در فیض بخش اعظمی از کارشناسان بهینه سازی و همینطور دیجیتال مارکتر ها به عذر این نقص ذاتی و خطای بانس ریت، این مورد را کلا رها می‌نمایند و بیشتر به معیارهای مثل dwell time و scroll depth اعتنا می نمایند، به دلیل آنکه معتقدند نرخ پریدن ابدا عدد صادقی وجود ندارد.
البته اینجانب تحت عنوان یک دارای تخصص seo به شما پیشنهاد می کنم اصلا این عدد نامطمئن را دست‌کم نگیرید و درصورتی که نرخ پریدن فاجعه ای دارید یا این که نوسانات بانس ریت شما روانی وار میباشد به طبع و مسلما این نوشته‌ی‌علمی را پژوهش نمایید.
 
درین نوشته‌علمی اینجانب با نظارت ۱۰ نکته بسیار اصلی برای کاهش نرخ پریدن، به شما فراگیری می ‌دهم چطور صفحه های خویش را دارای انسجام خیس نگه دارید تا مخاطب آن را میان زمین و عرش رها نکند و بونس ریت وبسایت شمارا ارتقا ندهد.
۱) مجال لود برگه page load time را seo نمائید
بخش اعظمی از اینترنت مستر ها تفکر می‌‌نمایند که نرخ پریدن آن‌ها بدین ادله بالاست که آن‌ها محتوای قابل قبول و جذابی را برای استفاده کننده ننوشته اند.
گرچه محتوا مورد بسیار گرانبها و مهمی میباشد البته پیش از علامت رفتن به سمت محتوا می بایست ببینیم آیا استفاده کننده به هیچ عنوان زمان رسیدگی داشته، یا این که تارنما آنقدر آهسته و آرام بار گذاری گردیده که استفاده کننده ترجیح داده از یک وب سایت دیگر استعمال نماید!
بین کل مشکلاتی که یک سایت ممکن میباشد داشته باشد به صورت حتم مورد بارگذاری و سرعت وبسایت مهم‌ترین موضوعی میباشد که شما بایستی به رفع آن التفات داده و برای آن اپلیکیشن خاصی داشته باشید.
در واقع اصلی وجود ندارد که محتوای وبسایت شما چقدر بهتر یا این که بد میباشد، حقیقت آن میباشد که ۴۷٪ از یوزرها انتظار دارا‌هستند یک برگه فی مابین ۱ الی ۲ ثانیه بارگیری خواهد شد مگرنه شمارا شکاف خواهند کرد.
این مسئله به خصوص در دیوایس موبایل بیشتراز پیش درستی می‌نماید. طبق گزارشات radware صرفا ۵۰۰ میلی ثانیه مکث در اتصال میتواند باعث به ارتقا ۲۶٪ خروج و کاهش ۸ درصدی engagement کاربرد با تارنما شما می گردد.
 
درنتیجه پیش از هرگونه تغییر‌و تحول استراتژی محتوایی، از سرعت وبسایت و فرصت بار گذاری محتوای خویش اعتقادوباور نتایج نمائید.