استراتژی هایی برای بهبود لود نظریات
در شرایطی‌که شما متوجه شدید که نصیب بینش دوست داستنی­‌ترین مقاله ها وب سایت شما با سرعت یه خرده لود می‌­گردد، شغل های تحت را می‌­توانید اعمال دهید تا سبب ارتقا سرعت صفحه های تارنما آموزش سئو مشهد  خویش گردید:
 
اظهار نظر را تماما غیرفعال نمایید .خب غیرفعال کردن قسمت طریقه‌ها حتما سبب بهبود سرعت صفحه های گردد. آغاز پژوهش کنید که به نصیب بینش‌­ها کد یا این که فایلی اضافه در آن بار گذاری نشده باشد. به دلیل آنکه در شرایطی‌که نصیب نظر ها منجر کاهش سرعت وبسایت شما می­‌گردد، ممکن میباشد کندی سرعت به خیال افزوده شدن کمی باشد که شما از وجود آن باخبر نیستید. پس آنان را پژوهش آموزش سئو در مشهد  فرمائید.
seo قسمت بینش‌های پیش فرض وردپرس:در‌صورتی‌که شما از سیستم نظردهی وردپرس به کارگیری می­‌فرمائید، طریق‌هایی می باشد که می­‌توانید جاری ساختن دهید تا سرعت آن را بالا ببرید. پیرو نوشته‌ی‌علمی بدین طرز‌ها خوا‌هیم پرداخت.
از افزونه‌ها برای نگرش‌ها به کار گیری فرمائید. در صورتی‌که وب سایت شما بر روی یک سرور اشتراکی ارزان با منابع ضعیف، میزبانی گردیده باشد، یک سیستم نظردهی که پوشه‌های آن در دیگر وبسایت‌ها فراخوانی می گردد، ممکن میباشد بتواند سرعت صفحه های لبریز بینش را بالا پیروز شود. اما در صورتی شما از یک صاحب خانه اینترنت کیفیت عالی استعمال میکنید، تغییر و تحول به سیستم دیگر امداد چندانی به شما نمی‌نماید و حتی ممکن میباشد وب سایت شمارا کندتر نماید.
لود تنبل ایده ها (Lazy load comments) : شما خواه از قسمت نگرش پیش‌فرض وردپرس به کارگیری نمایید یا این که از یک پلاگین نظردهی نظیر Disqus ،بایستی راهی برای بالا بردن سرعت بارگذاری نظرها پیدا نمائید تا بار گذاری نخستین برگه را نماید نکند.
بیایید شایسته ترین نحوه‌هایی که شما میتوانید برای بهبود بار گذاری ایده ها وبسایت خویش استعمال نمائید را نظارت کنیم.
 
سئو قسمت طریقه وردپرس
شما دو نحوه برای ارتقاء سرعت وبسایت در قسمت طریقه پیش‌فرض وردپرس دارید: تعداد بینش های اکران داده گردیده در هر شیت را محصور فرمایید و اینکه از آواتارهای میزبانی گردیده محلی به کار گیری فرمایید. بیایید هر کدام از این قسمت‌ها را رسیدگی کنیم.
 
محصور کردن تعداد طریقه های اکران داده گردیده
به صورت پیش فرض، وردپرس به گونه ای تهیه گردیده تا آحاد نظرها در ورقه نخستین بار گذاری شوند. بار گذاری ده ها یا این که حتی صدها بینش که هر یک دربرگیرنده یک آواتار می‌باشند، قادر است مجال بارگذاری صفحه ها شمارا بالا پیروز شود به این دلیل‌که تعداد متعددی درخواست HTTP ساخت و ساز می‌نماید. شما به سادگی می‌­توانید تعداد نگرش‌های لود گردیده را در صفحه ها تقسیم بندی نمائید، که سبب کاهش تعداد درخواست HTTP اول میشود. برای بهبود اصولی سرعت تارنما خویش می توانید یادگرفتن GTmetrix را استیناف فرمائید.
 
وارد پیشخوان وردپرس خویش گردید و از قسمت پیکربندی > اعلام کرد‌­وگوها ، تیک مورد شیت بندی نظرها را فعال نمایید و تعداد طریقه­ها را معین فرمائید و آن گاه روی دکمه ذخیره سازی کلیک نمایید.
پس از گذر از این فرآیند ،تعداد بینش هایی مشخص و معلوم کرده‌اید، ورقه بندی می­‌شوند.
 
استعمال از آواتار­های میزبانی گردیده محلی
سیستم تصویر پروفایل یا این که آواتار وردپرس بوسیله سیستمی به اسم Gravatar امان می­‌گردد. این بدان معناست که استفاده کننده بعد از تشکیل داد کاربری در تارنما Gravatar و ساخت یک آواتار دلخواه، می‌­تواند با وارد کردن نشانی اینترنتی خویش در قسمت ایده ها هر تارنما وردپرسی آن آواتار را به اکران بگذارد، اما سایت‌های غیر وردپرس هم میتوانید از آواتارهای این وب سایت در نظرها وبسایت خویش منفعت‌مند شوند.
 
به هر اکنون این طرح وردپرس ، برنامه ای بسیار دیدنی و خارق العاده میباشد البته در مقابل درخواست های HTTP اکثری را ساخت و ساز می­‌نماید. مثلا در شرایطی که در شیت قابلیت و امکان اکران 50 طریقه را فعال کرده باشیم، برای بار گذاری 50 Gravatar بایستی 50 درخواست HTTP برای دانلود ارسال گردد که‌این درخواست­ها در بار گذاری تارنما بسیار موثرگذار میباشد. در‌صورتی‌که درصدد رفع درخواست های HTTP از وب سایت Gravatar می باشید و قصد حل این ایراد را دارید، دو خط مش برای حل وجود داراست.
 
شیوه نخستین: این میباشد که وارد پیکربندی وردپرس گردید و نصیب خاطرنشان کرد­وگو­ها اکران آواتار را غیرفعال فرمایید.
 
راه و روش دوم: استعمال از پلاگین WP User Avatar هست. برای به کارگیری از این پلاگین آغاز آن را نصب و راه‌اندازی فرمایید و بعد از قسمت آواتار وارد پیکربندی این پلاگین گردید و تیک ارزیابی جعبه Disable Gravatar and use only local avatars را فعال فرمائید.دقت داشته باشید که بعد از نصب این پلاگین همگی آواتار­ها به آواتار پیش­فرض پلاگین تغییر و تحول می‌­نمایند مگر اینکه مخاطب آواتار خویش را از پیکربندی اکانت کاربری در وب سایت شما تغییر و تحول دهد.