برتری ابزار مبلغی نسبت به بدون پول چیه؟
شاید مهمترین خصوصیت ابزارهای مبلغی و غیر بدون‌پول seo اینکه مبلغی می باشد، یعنی چی؟ یعنی در شرایطی که شما ۱۰۰ تا حریف داری شاید تمامی شون دارن از سرچ کنسول مثل تو به کارگیری می‌کنن البته کمتر کسی از این ۱۰۰ تا رفته ابزار مبلغی خریده و شما می‌تونی جزء اون تیم هایی باشی که با خرید ابزار مبلغی بهینه سازی داده ها بیشتر و بهتری استحصال می کنی، اطلاعاتی که همگی نمیدونن البته تو میدونی، خب آموزش سئو مشهد  این خودش یعنی توان.
 
این سخن هایی که می‌زنم لحاظ فردی اینجانب میباشد و به‌این مضمون‌ وجود ندارد که همگی می بایست مثل اینجانب تامل کنن و یا این که اینجانب دارم صحیح میگم، اینجانب صرفا دارم تلاش می کنم نظرم رو به طور درست جابجایی بدم تا شما ازش به کارگیری فرمائید، امیدوارم به صحبت هام بیشتر آموزش سئو در مشهد  تصور کنید.
 
ابزار بهینه سازی اهل ایران داریم؟
آری داریم، ابزارهای سئوی اهل ایران یک خصوصیت عالی دارن که از اسمش هم معلوم میباشد، اهل ایران می باشد و برای فارسی گویش ها تشکیل شده و خلل اساسی که در اکثر ابزارها داریم و اونم عدم نگهبانی یا این که از لهجه فارسی می‌باشد و یا این که از لوکیشن کشور ایران و سبب میشه آمارها و استدلال ها و نظارت seo وبسایت با خلل رو به رو بشه و حتی خیلی از ایرادات صحیح نباشه.
 
معرفی ابزار های بهینه سازی براساس گروه بندی تحت
برای اینکه این معرفی ابزارهای بهینه سازی برای شما کاربردی باشه اومدیم براساس تیم بندی پایین ابزارها رو تقسیم بندی کردیم تا بتونید سریع‌خیس ابزارهای مد نظرخودتون رو پیدا فرمایید.
 
معرفی ابزارهای seo منحصر وردپرس ها
معرفی ابزارهای بهتر کلیه منظوره
معرفی ابزارمخصوص سرعت وبسایت
معرفی بقیه ابزارهای بهینه سازی بدون‌پول
یک نکته بی آلایش درباره استراتژی بهینه سازی
یک نکته کلی هم بگم، اینجانب خودم برای انتخاب استراتژی سئوی یک مغازه دار و عمل نخستین خط مش بیشتر از ابزارهایی به کار گیری می کنم که مرتبط با لغت ها کلیدی می باشد، از ابزارهای ردیاب عبارات (در وسعت بالایی از لغات مشخص و معلوم میکنن که جايگاه شما در موتور کاوش چی است) گرفته تا بازرسی لغت ها کلیدی زیرا وبسایت رو برای کمپانی نمیزنیم که، یا این که وبسایت رو برای کمپانی seo نمی کنیم که، وبسایت می زنیم و بهینه سازی می‌کنیم برای یوزرها. پس می بایست ببینیم این یوزرها چی در موتورهای کاوش مثل گوگل سرچ می‌کنن.
خیلی از این سرچ‌ها همین کلمه ها کلیدی می باشد.
 
بدیهی‌خیس بخوام بگم اینکه اینجانب اولیه عمل نمیرم سراغ ابزارهای بک‌پیوند و یا این که GTmetrix و یا این که … اولیه ابزارهای مرتبط با لغات کلیدی و بعد از آن سراغ بقیه ابزارها میرم.
Search Console
جزء یکی‌از شایسته ترین ابزارهای گوگل برای بهینه سازی می‌باشد و ما فراگیری سرچ کنسول رو به طور ۰ تا ۱۰۰ درج کردیم و سفارش می کنم تحقیق فرمایید.
اینجانب حدودا هر روز درون ابزار سرچ کنسول هستم و موقعیت seo وب سایت‌ها و پروژه‌های سئومو نظارت می کنم. تنها یک نکته رو اضافه کنم که نام قدیم سرچ کنسول می‌باشد: وبمستر تولز و در حالتی‌که جایی این نام رو دیدید بدونید یک کدام از هستن.
ezgif.com
یک ابزار بهتر و تمامی کاره برای فرمت‌های gif می باشد، برای تبدیل video به gif ، seo عکس های متحرک gif به صورت فوق العاده با تهیه چگونگی، تغییر تحول سایز و هر انچه که برای یک فولدر gif لازمه این وب سایت داره.
اینجانب خودم بیشتر برای سئو تصاویر متحرک و تبدیل عکس‌ها به webp ازش به کار گیری می کنم.
اطلاعت بیشتر خواستید seo عکس بخونید.
پلاگین وردپرس لایت اسپید (LiteSpeed)
یکی شایسته ترین پلاگین ها برای بهبود و سئو سرعت وبسایت های وردپرسی می‌باشد، اینجانب خیلی درباره این پلاگین رسیدگی کردم و نسبتاً می‌تونم بگم به طور خیلی حرفه ای عمل با این پلاگین رو بلدم و می‌تونم وب سایت‌ها رو خیلی ریلکس با این پلاگین ارتقا سرعت بدم.
برای همین عصر ارتقا سرعت وبسایت وردپرسی برگزار کردم و شغل با این پلاگین رو خاطر دادم.
اکستنشن کروم سئو META in 1 CLICK
یک ابزار کوچیک و بی آلایش برای کروم می‌باشد اما وقتم رو خیلی زیاد صرفه‌جویی میکنه و بهم امداد می‌کنه تا امور رو خیلی سریع‌خیس در seo ایفا بدم و باگ‌ها رو عالی پیدا کنم. لینکش اینجا میباشد.
اما به عهد و پیمان یکی دانشجو ها خاطرنشان کرد شما انقدر اکستنشن دارید که بایستی براش زمان برگزار نمائید، اکنون اینجانب تلاش کردم در زمان تجربه متخصصین بهینه سازی درباره کلیه اکستنشن‌های کرومی که دارم در حدود ۵۰ تا می‌باشد حرف کنم.
اکستنشن کروم IP Address and Domain Information
این ابزار کوچیک هم بسیار کاربردی می‌باشد و به شما امداد می‌تونه تا اعتنا بشید رقبای شما و یا این که وبسایت‌هایی که سرعت خیر از دید شما دارن از چه هاستی و در چه کشوری میزبانی میشن. برای به کارگیری از این ابزار بسیار کاربردی روی این لینک و پیوند کلیک نمائید.
وب سایت uptimerobot.com
یک وب سایت بهتر برای رسیدگی حالت سرور شما، یعنی هر ۵ دقیقه یک توشه این وب سایت میاد تارنما شما رو محاسبه میکنه و ببینه آیا Up میباشد یا این که Down گردیده؟ یعنی آیا سرور وب سایت شما شغل میکنه یا این که عمل نمیکنه و در‌حالتی که فعالیت نکنه یعنی خوابیده باشه (اساسا میگن Down) به شما سریع آدرس اینترنتی میزنه. توصیه می کنم قطعا از این تارنما خوب به کار گیری فرمائید.
ضمنا تا ۵۰ وب سایت می‌تونید بدون‌پول اضافه نمایید اما در ورژن مجانی هر ۵ دقیقه یک توشه تحلیل میکنه در ورژن‌های مبلغی ثانیه‌ای نظارت می‌کنه.
معرفی ابزارهای seo اختصاصی وردپرس ها
پلاگین Yoast سئو – یواست seo
پلاگین خیلی خیر و خوبی میباشد و به لحاظ اینجانب خوب از پلاگین Rank Math می باشد با این درحال حاضر نصب پلاگین به تنهایی کفاف نمیدهد. شاید بدین عامل این پلاگین دوستداشتنی اینجانب گردیده که دیگه انقدر در وبسایت‌های گوناگون کانفیگش کردم الان می‌تونم از این پلاگین در راستای بهبود سئوی سایتم به خیر و خوبی استعمال کنم.
وگرنه شما این ابزار رو نصب نمائید البته به خیر و خوبی کانفیگ نکنید شاید فیض عکس بده، پلاگین یواست نصب کردی عوض این که بهت تو بهینه سازی امداد کنه سبب گردیده سئوی سایتت بدتر بشه خیر این خیال و خاطر که پلاگین کردی به‌این خیال و خاطر که تو بد کانفیگ کردی.
دقت داشته باشید که برای موتورهای کاوش فرقی نداره شما چه پلاگین‌ای نصب می کنید، صرفا چیزی براشون اصلی می باشد اینکه شما بتونید خروجی عالی بگیرید.
پلاگین Redirection
پلاگین بالا برای ریدایرکت کردن نشانی‌ها میباشد، این ابزار وردپرس هم رایگانه. شاید بگی خویش یواست یا این که Yoast بخشی برای ریدارکت داره، اما اینجانب بایستی بگم اون نصیب مبلغی می باشد و زیرا خرید دلاری و رسمی تو کشور ایران دشوار است از ورژن رایگانش به کارگیری میکنم و از این وب سایت‌هایی که دارن دزدی و غیر قانونی پلاگین یواست رو می‌فروشن به کارگیری نمیکنم.
با این درحال حاضر ریدایرکت ۳۰۱ تا گونه های ریدایرکت مثل ۴۱۰ و برای حل چند ارور ۴۰۴ عملکرد می کنم از این پلاگین خیلی بهتر استعمال کنم.
البته خیلی‌ها از این ابزارها در راستای بهینه سازی بد به کارگیری می‌کنن از جمله دربین تمامی نشانی‌های ۴۰۴ ریدایرکت میکنن به ورقه اساسی که خطا می باشد، درحال حاضر درصورتی که خواستی داده ها بیشتری دربارش بدونی نوشته‌علمی پلاگین‌های ریدایرکت وردپرس رو بخون اونجا ۹ تا از شایسته ترین پلاگین‌های ریدایرکت رو معرفی کردم.