متای توضیحات در وردپرس
هر کسی وردپرس داره مطلقا پلاگین یوآست رو هم نصب کرده، شما به یاری پلاگین یوآست میتونید توضیمات متا رو در وردپرس درج فرمائید. کافی می باشد ذیل نوشته هاتون برید و Edit snippet یا این که بازنویسی اسنیپت رو بزنید و یک متن دیدنی و مربوط به اون نوشته  آموزش سئو مشهد درج فرمائید.
 
تهیه و تنظیم ویو پورت – viewport
تهیه ویو پورت برای seo تارنما برای اکران در همگی دستگاه ها از روش اسم Viewport قابلیت آموزش سئو در مشهد  و امکان پذیر میباشد.
 
 
همانگونه که مشاهده کردید Viewport نیز مانند دو مثال قبلی برای طراحی می بایست اسم viewport‌ در خواص name قرار گیرد و توضیحات مرتبط با پهنا و واحد سنجش غلو در خواص content‌ قرار گیرد. در ارتباط با Viewport در فصل شناخت با پیاده سازی صفحه های برخورد گرا به طور بی نقص حرف خوا هیم کرد.
 
در قسمت اشکال با مثال های بیشتری از متا تگ ها آشنا می‌شویم.
 
شما در صورتی‌که متای viewport رو در وبسایت درج نکنید عملا تارنما دیگه رسپانسیو وجود ندارد و در ورژن گوشی سایت به خیر و خوبی اکران داده نمیشه.
 
فایده ها (کلید)
در ذیل خواص هایی که تگ meta در HTML دفاع می‌نماید را قرار داده ایم.
 
خواص – کلید مقدار توضیحات
Charset character_set انتخاب کننده نوع یونیکد برای گواهی HTML
Content text انتخاب کننده مقدار خواص http-equiv یا این که خواص name
http-equiv content-type
default-style
refresh گزینش کننده یک هدر HTTP برای داده ها خواص content
Name application-name
author
description
generator
keywords
viewport گزینش کننده یک اسم برای متادیتا
scheme format/URI گزینش کننده یک scheme برای تعبیر مقدار های مصرف شده در خواص content ، این خواص در ورژن HTML5 هواخواهی نمی خواهد شد.[box type=”note” align=”aligncenter” class=”” width=””]در لحاظ داشته باشید توضیحات مرتبط با یادگیری اول تگ Meta تا این قسمت تمام شد. از این نصیب تا نقطه پايان نوشته ی علمی برای استیناف بیشتر و همینطور تفحص تگ Meta در حوزه بهینه سازی هست. براین اساس در‌حالتی که صرفا قصد یادگیری HTML را دارید می توانید از این نصیب تخصصی مرتبط با seo گذر نمائید البته چنانچه علاقمند به یادگیری بیشتر میباشید، توصیه می کنیم که قطعا ادامه نوشته‌ی‌علمی را بخوانید و جای‌جای شم گنگ بودن مطالب را داشتید در قسمت ایده ها بپرسید تا بهتون بیشتر توضیح بدیم.[/box]
شناخت seo شالوده با تگ Meta و اشکال متا تگ ها
خب این تمامی توضیحات را نوشتیم تا به سوژه اساسی بهینه سازی با متا تگ ها برسیم. متا تگ ها نماینده آغازین بیشتر یادگرفتن‌های بهینه سازی می‌باشند.
 
هنگامی استارت به تایپ کردن نوشته‌ی‌علمی راجع‌به تگ Meta کردم همش بدین اندیشه می‌کردم چطور توضیح بدم که مضمون‌ اشتباهی که بیشتر اشخاص از تگ Meta در ذهنشون دارا هستند ، یعنی به کارگیری برای کلمه ها کلیدی را از وارد ذهنتان نکنم. بنابر این تصمیم گرفتم که در قسمت مثال ها ۳ مثال متفاوت از متا تگ را براتون نمونه بزنم.
 
یکی اولی مواقعی که در تحقیق تارنما ها بوسیله موتورهای کاوش گزینه محاسبه قرار می گیرد،‌ سوء به کار بستن از متا تگ هاست؛ چون در قسمت ابتدایی کد های ما در ورقه داخل تگ Head‌ قرار می گیرند؛ بدین ترتیب خیلی اساسی می‌باشد که در همین اولیه توضیح بهینه سازی متا تگ ها در حیث داشته باشید که گوگل و بقیه موتور های کاوش هوش بالایی در تشخیص تقلب دارا هستند؛ پس در طول استعمال از این تگ و داده های آن اعتنا فرمایید. اما این نکته رو نگفتم که بترسونمتون‌ xD در هر شکل تگ متا یکی‌از شایسته ترین ابزار برای شناساندن شیت شما به موتور های کاوشگر می باشد.
 
بیشتر از اونی که فکرشو می کنی…
همان طور که در نقطه پایان مثال ها گفتم متا تگ ها به عبارات کلیدی ( Keywords ) ، توضیحات ( Description ) و Viewport خلاصه نمی شود (اما بیشترین استعمال را این ۳ دارا‌هستند) و تعداد خیلی خیلی متعددی از متا تگ ها وجود داراست که اینجانب آن مجموعه از متا تگ هایی که بیشتر در صفحه ها مشاهده می گردد را به سه مجموعه بهتر ، بد و بی تفاوت تقسیم کردم که پیرو به آن میپردازیم و زیرا نمیتونیم تک تک متا تگ ها رو با همدیگه رسیدگی کنیم، در‌حالتی که علاقمند به نظارت متا تگ ها بودید، یک تارنما به طور بی نقص لیست متا تگ ها را قرار داده میباشد که می‌تونید برای داده ها بیشتر خودتون آن را پژوهش فرمایید.
 
امروز که در سال ۲۰۲۰ این نوشته‌ی‌علمی را می‌نویسم می بایست بدانید که متا تگ ها در بهینه سازی هنوز هم التفات دارااست البته تمامی آنها به شما یاری نمی‌نماید. این تجارب رو احتمالا کلیه کارشناسان seo پذیرش می‌نمایند که دیگر برای اثر گذاری متا تگ ها خلال حضور آنان در کدهایتان شما به محتوای مطلوبی نیازمندید که مرتبط با بازاریابی محتوایی و ساخت محتوا می گردد.
 
سفارش اینجانب این میباشد که تا مکان ممکن به تگ های متا اضافه نکنید، این ها تنها وسعت کد های شمارا ارتقاء می دهند و منفعت متعددی برایتان نخواهند داشت. هرچقدر کد کمتر و باصرفه تری داشته باشید عالی هستش. در حیث بگیرید که کد های شما به طور یک مسیریاب در مرورگر ها کار می‌نمایند؛ تگ های Meta‌ در مسیریاب آن قسمت آزار دهنده از مسیریاب هایی مثل ویز ( ایرانیش رو بگیم دال از جمله xD ) میباشند که هنگامی می خواهید از یک مسیری بروید اعلام می‌نماید که “۲۰۰ متر دیگر به رویکرد خویش ادامه دهید”‌ درحالی که شما هم می دانید که بایستی این مسیر را تا دویست متر دیگر ادامه دهید xD و بعد از خروجی بیرون گردید…