زمانی که سایت خویش را چنددفعه به وسیله Pingdom رسیدگی میکنید،‌ این ابزار DNS شما‌را در خویش کش کرده و به انگیزه اینکه IP شما اثبات میباشد دیگر نیازی ندارد که مجدد DNS شمارا تحقیق کند. به همین ادله میباشد که وقتی که شما تعدادی توشه سایت خویش را نظارت می کنید ارتقا سرعت را مشاهده می کنید. همانگونه که در تصویر ذیل مشاهده میکنید ما بعداز ایفا تست دوم از سایت دیگر بارگذاری شدن DNS را مشاهده نمی‌کنیم و مجال بار گذاری DNS به 0 میلی‌ثانیه عوض شده میباشد که تا قبل از این ۳۳ میلی‌ثانیه بود. این یکی‌از گزینه‌هاییست که برخی از اشخاص غلط تعبیر می‌نمایند و حس می‌نمایند که ابدا DNS بار گذاری نشده میباشد درحالی که اینطور وجود ندارد و DNS به طور آموزش سئو مشهد  کش گردیده بار گذاری گردیده است.
دلایل دیگری نیز وجود دارااست که ممکن میباشد تارنما شما بعد از چندبار تست سریع‌خیس بارگذاری خواهد شد و یک کدام از آنان به کارگیری از CDN‌ می باشد. برای آن مجموعه از کاربرانی که با CDN آشنا نیستند توصیه می‌گردد که نوشته‌ی‌علمی ما در ارتباط با CDN را پژوهش نمایند. وقتی که برای توشه اولیه بوسیله Pingdom تارنما را پژوهش میکنید داده ها بوسیله CDN تحقیق میگردند و آن‌گاه CDN دقیقا همچون DNS داده ها را کش می‌نماید و در توشه دوم دیگر سرعت به خیال و خاطر بارگذاری داده ها داخل CDN آموزش سئو در مشهد  تحت نمی‌آید.
 
همینطور منش دیگری نیز برای بارگذاری سریع تارنما از روش DNS است که از روال DNS prefetching به کار گیری فرمایید. با این‌عمل DNS های تارنما شما در پس‌مسئله بار گذاری می گردند. شما می توانید با افزودن تعدادی خط به قسمت Header قالب وردپرس خویش این سیاق را فعال فرمائید. به کد‌های پایین دقت کنید :
 
 
یا این که در صورتیکه از ورژن وردپرس بالای ۴.۶ به کارگیری میکنید، می توانید از ترفند‌های منابع منتشر گردیده امداد بگیرید. توسعه و گسترش دهندگان با به کارگیری از اسلوب wp_resource_hints میتوانند با افزودن دامنه‌ها و لینک و پیوند‌های نو، dns-prefetch، preconnect، prefetch و یا این که prerender را در پس‌قضیه وردپرس بار گذاری نمایند.
 
SSL (بنفش)
رنگ شرایط بنفش وقتی ظواهر میگردد که شما در وبسایت خویش از SSL/TLS handshake به کارگیری کرده باشید. هنگامی شما اینترنت سایتی را با پروتکل HTTPS بار گذاری میکنید متوجه می شوید که آن وبسایت گواهینامه SSL داراست و برای رمزنگاری داده ها شما و نگهداری امنیت فردی شما وقتی را صرف می‌نماید. در آزمایش تحت ما هم در سرور خویش و هم در CDN از گواهینامه SSL به کار گیری می کنیم. به این ترتیب وقتی را در صدر برای کد گذاری داده ها شما بر روی سرور برای دوری از دزدی داده ها، به مجال بار گذاری کاغذ اضافه میشود.
در پیشین در‌حالتی که اینترنت سایتی از گواهینامه SSL استعمال می کرد و بایستی برای ورود از پروتکل HTTPS به کار گیری می‌کردیم، بارگذاری آن تارنما عذاب آور میشد اما اکنون خوشبختانه با داخل شدن نسل جدیدی از پروتکل به اسم پروتکل HTTP/2 مجال بارگذاری صفحه های HTTPS ناچیز شد‌ه‌است. اینک بیشتر مرورگر‌ها از پروتکل HTTP/2 هواخواهی می‌نمایند و از نگاه اینجانب با اعتنا به بسط روز آپدیت داده ها تعداد کاربرانی که از واپسین ورژن مرورگر‌ها به کار گیری نمیکنند ناچیز میباشد پس این پروتکل HTTP/2 یاری موثری به بارگذاری تارنما شما می‌نماید. همینطور می بایست دقت داشته باشید که کلیه ارائه دهندگان میزبانی و CDN از پروتکل HTTP/2 امان نمی کنند و شما بایستی دقت کنید، در حالتی‌که که به HTTPS نیازمندید بایستی درپی ارائه دهندگانی باشید که از پروتکل HTTP/2 تامین می‌نمایند.
 
اعتنا داشته باشید که پروتکل HTTP/2 از ورژن ۴۹ به آنگاه کروم فعال‌ساز‌ی گردیده‌است و ورژن کرومی که Pingdom برای آزمایش به کار گیری می‌نماید ۳۹ است، بنابر این در‌صورتی‌که از این ابزار برای تحقیق سرعت بارگذاری وبسایت خویش به کارگیری میکنید ممکن میباشد نتیجه ها نمایشی همگی تاثیرات پروتکل HTTP/2 را به شما اکران ندهد البته مطمئن باشی، چنانچه که یوزرها از ورژن بروز کروم استعمال نمایند، سرعت قابل مراعات‌ای را حس خواهند کرد.
 
اتصال – Content (فیروزه‌ای)
مجال اتصال در Pingdom به اتصال TCP یا این که تمام مجال ما یحتاج برای ساخت و ساز اتصال TCP مربوط می گردد.شما نیازی وجود ندارد که خیلی در‌این ارتباط داده ها داشته باشید اما به طور خیلی معمولی این نصیب مرتبط با سرعت اتصال استفاده کننده به سرور شما میباشد.
وقفه – TTFB (رنگ زرد)
مجال انتظار به برهه زمانی مجال مورد نیاز برای دسترسی مرورگر مخاطب به اولی بایت از ورقه شما گفته می شود و در اصطلاح به آن TTFB نیز میگویند. (داده ها و نکات بسیار جذاب درباره TTFB را می‌توانید در نوشته‌ی‌علمی بهبود مجال TTFB رسیدگی نمائید) TTFB نوعی اندازه‌گیری از برخورد‌پذیری سرور ویا دیگر کانال‌ها می باشد.مجموعاَ، هر وقتی تحت 200 میلی‌ثانیه برای TTFB خوب میباشد. در حالتی که به بالای 800 میلی‌ثانیه رسیدید، بایستی در کانفیگ سرور خویش مراجعه‌کنید و آن را بروزرسانی فرمائید و ومشکلات را حل نمایید چون صد‌ در صد خلل در تنظیمات سرور میباشد و به این شکل سود‌‌‌ای غیرعادی میباشد.
 
شایسته ترین شیوه برای کاهش فرصت TTFB چیست؟ یکی شایسته ترین شیوه های کاهش مجال TTFB به کار گیری از CDN است. در ذیل سرعت وبسایت را با راه‌اندازی و غیر‌فعال سازی CDN رسیدگی کردیم تا فیض مطلوبی بدست آید.
 
TTFB سوای CDN
در صدر سوای اتصال CDN به اینترنت‌وب سایت، وبسایت را آزمایش کردیم و همان طور که مشاهده میکنید TTFB وبسایت 136 میلی‌ثانیه ارتفاع میکشد و وبسایت نیز در 1.45 ثانیه بار گذاری می گردد.