4. آزادانه بنویسید
زمانی که فراهم‌ی تهیه و تنظیم‌ی پیش‌نویس میباشید، سریع آن را جاری ساختن دهید. در زمینه‌ی گرامر، کاربرد، املای درست، گزینش کلمه و واژه یا این که حتی جر‌یان منطقی خیلی استرس نداشته باشید، مگر اینکه مولف
 آموزش سئو مشهد  بسیار با سابقه‌ای باشید.
 
درین مرحله، خیره کننده وجود ندارد که کلیه‌ی ایده‌ها، در مسیرهای کم عقل‌وار تکان نمایند. اشکالی ندارد. ذهن ها خویش را راجع‌به زمینه خارج بریزید و آنان‌را در پوسته عبارات مطرح نمائید و بعدا معلوم میکنیم که با آموزش سئو در مشهد  آن ها چه شغل کنیم.
 
در صورتی‌که با برخی از نکات مختلف که به طبع درین نصیب از محتوا مکان نمی‌گیرند، به نقطه پایان میرسید، آنان می توانند به یک ایده‌ی تازه تبدیل شوند. آن ها را به سیستم رویش ایده‌ی خویش منتقل فرمائید تا در جریان تایپ کردن وقفه‌ای ساخت‌و‌ساز نکنند.
 
5. با خودتان سخن بزنید
درصورتی که انگشتان شما روی برگه‌کلید جنبش نمی‌نماید، همت فرمائید با خودتان حرف فرمایید.
 
در صورتی درباره‌ی این قضیه با یک دوست، مشتری یا این که همکار حرف می‌کردید، چه چیزی می‌گفتید؟ هیچ‌یک از ما این خود باوری را نداریم که با صدای بلند در یک کافی‌شاپ با خویش سخن کنیم.
چه چیزی شما‌را در خصوص این زمینه عصبانی می‌نماید؟ چه چیزی شمارا ناامید می‌نماید؟ امید میکنید عموم چه کاری را متعدد جاری ساختن دهند؟ عادت کرده‌اید که چه کاری را غلط ایفا دهید؟ به چه شکل توسعه و گسترش کردید؟ هر چه سریع‌خیس گفته‌های خویش را یادداشت نمائید. نگران نباشید در صورتی روی کاغذ، احمقانه به حیث می‌رسند. ما فرصت متعددی برای حل آن داریم.
 
6. هرس کردن و نازک کردن
زمانی که یک تیم از لغات را در چارچوب خویش تایپ کردید، برای هرس کردن آن مهیا میباشید.
 
ایده‌ی مهم این پست چیست؟ کدام نصیب‌های این پست انرژی متعددی دارااست؟ آیا میتوانید آنان‌را به اولِ متن منتقل فرمائید تا پیشگفتار‌ای قدرتمندتر آماده فرمائید؟
 
کدام‌یک از بخش‌های این پست، به مکان دیگری وابستگی دارااست؟ به خاطر داشته باشید که آنان رشد ایده میباشند؛ براین اساس با براندن آنها از این نصیب، آن ها را از دست نمی‌دهید. بلکه در شرایطی‌که ساختار پیوند دهی داخلی تارنما شما به صحت چیده گردیده باشد، با ساخت و ساز لینک و پیوند در بین مطالب مرتبط می‌توانید توان تارنما خویش را ارتقاء دهید.
چیزی را که در غایت دارید، با صدای بلند بخوانید. چیزهای تعجب آور‌ وغریب، گزینش کلمه و واژه‌هایی غیرعادی و نکات متعدد و تصادفی، استارت به ظواهر شدن می‌نمایند. زمان فرصت هرس کردن اینجانب، دو تا سه موازی بیشتر از هنگامی میباشد که برای تایپ کردن پیش‌نویس اساسی صرف میکنم.
 
تا جایی که میتوانید آن را در تعدادی گرد هم آیی، هرس فرمایید. معمولا عالی میباشد از یک هرس عبور فرمائید. آنگاه بگذارید پست برای مدتی استراحت نماید و مجدد با چشمان نو به سراغ آن بروید.
 
زمانی که هرس میکنید در‌پی این موردها بگردید:
 
کلماتی که سوای تلف کردن مفهوم، قابل حذف شدن می باشند
ایده‌هایی که می توانند حذف شوند و به یک عمل مستقل بسط پیدا نمایند
کلماتی که به‌طور درست استعمال نشده‌اند یا این که میتوانند با لغات ظریف‌تری جایگزین شوند
ساختار جملا‌ت بغرنج‌ای که می توانند بی آلایش‌خیس شوند
لهجه فانتزی که قادر است معمولی و سرراست خواهد شد
شما با سپری شد مجال لیست خویش را تولید می کنید.
 
7. نهال‌های بیشتری بکارید
یک دستکاری بدون نقص برای ساخت‌و‌ساز یک شغل کیفیت عالی بسیار اساسی میباشد؛ ولی نقطه‌ای وجود داراست که شما روی آیتم‌ی «تکثیر» کلیک می کنید و به سراغ ایده‌ی آجل می روید.
 
به همین استدلال میباشد که یک روز‌نگار محتوای مداوم قادر است به نوآوری شما یاری دهد. اینگونه تقویمی داشته باشید، از آن حافظه بگیرید و قسمت آینده را استارت فرمائید.
 
تایپ کردن و باغبانی در یک چرخه رخداد میفتد. مدام با چیزهای جدیدی مواجه می شوید. در شرایطی‌که برای یک قسمت نوشته، استرس پیدا کردید که چرا آن‌طور که شما می خواهید نشده میباشد، این مطمئنا یک نماد میباشد که یعنی شما نیاز دارید بیشتر بنویسید.
نگرانی درخصوص نوشته‌های شما، ارتباطی به تایپ کردن ندارد. شماتت کردن خودتان برای کل خط مش‌هایی که در آن ها ناکامی خورده‌اید، ارتباطی به تایپ کردن ندارد. حتی دستکاری‌های بی‌نقطه پایان هم، جزء فعالیت تایپ کردن به اکانت نمی‌آیند.
 
بعضی وقت ها بخشی از نوشته که از آن هیجان‌زده نبوده‌اید، به بخش گزینه عشق و علاقه‌ی علاقه مندان تبدیل میشود. ما لزوما حکم کننده‌های فوق‌العاده‌ای نیستیم که بفهمیم کدام قسمت از یک نوشته، برای ما چقدر بهتر شغل می‌نماید.
 
ایده‌های بیشتری را عده نمائید. پرورش ایده‌ی آینده را آغاز فرمایید. بنویسید تاوقتی‌که به پایان برسد. هرس نمائید تا به شایسته ترین صورت چشم خواهد شد و همچنین ادامه دهید.