مهم‌ترین و وسیع ترین روشها عبارتند از:
 
متاتگ تیتر را با واژه و کلمه کلیدی استارت فرمائید
36 درصد از کارشناسان seo معتقدند که تگ تیتر مهم‌ترین عنصر بهینه سازی میباشد. اما در مهم‌ترین فاکتورهای مرتبه بندی گوگل در سال 2022 نیز التفات این متاتگ را توضیح داده ایم. به طبع تگ تیتر هر کاغذ را با واژه و کلمه کلیدی منحصربه‌فرد مرتبط با به عبارتی کاغذ آموزش سئو مشهد  شروع نمایید.
 
از عبارات کلیدی در گزاره اولیه متن به کارگیری نمایید
گوگل 100-150 واژه نخستین ورقه شمارا بسیار اساسی می‌داند. براین اساس، مطمئن گردید که واژه کلیدی خویش را یک توشه درین جمله وارد آموزش سئو در مشهد  نموده اید.
 
از پیوند های داخلی به کار گیری فرمایید
زمانی یک محتوای جدید می نویسید، ملاحظه کنید آیا میتوانید به 2-5 ورقه دیگر در وبسایت خویش لینک دهید یا این که نه. در لینکهای داخلی ، از انکرتکست مربوط به کلمه ها کلیدی استعمال نمایید.
 
لینک و پیوند های خروجی در کاغذ درج فرمائید
باور نتیجه ها فرمائید که در نوشته‌ی علمی خویش به یکسری تارنما دارای اعتبار پیوند خروجی داده اید (برای مثال: ویکی پدیا). اینگونه روشی به گوگل میگوید که محتوای شما قابل متکی بودن و جامع میباشد و داده ها معتبری دارااست.
 
محتوای تارنما را مرتبا رسیدگی نمایید
یکی شیوه های بهینه سازی همین گزینه میباشد. محتوایی که در SERP ها درجه ای ندارد را حذف نمایید یا این که بهبود دهید. بصورت دائمی محتوای دیرین وب سایت را نظارت فرمایید و مرتبا در جهت خوب شدن بروزرسانی فرمائید.
 
حذف محتوای غیر ضروری سبب ساز می شود محتوای ارزشمندتری در وب سایت شما شکوفا خواهد شد و بدرخشد.
 
تصاویر را باصرفه فرمائید
برای امداد به گوگل جهت فهم و شعور تصاویر جان دار در محتوای تارنما، بایستی اسم تصاویر و تگ های alt خویش را باصرفه نمایید.
 
به چه شکل این فعالیت را ایفا دهیم؟ از نامی به کار گیری نمائید که توضیح مختصری از تصویر بدهد. همینطور متاتگ alt یا این که متن جایگزین را بصورت توصیفی و با استعمال از لغات کلیدی درج فرمایید.
 
اعتنا: تصاویر باصرفه گردیده به شما امداد می نمایند در جستجوی عکس ها نیز مرتبه نیکی دستیابی فرمائید.
 
طریق های seo تکنیکال
سئوی فنی یا این که تکنیکال آن تیم از طریق های seo می باشند که به باصرفه‌ سازی ساختار وبسایت اشاره دارا هستند و به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا اینترنت‌ تارنما شمارا به نحوه‌ای مؤثرتر رسیدگی و ایندکس نمایند:
 
سرعت لود وب سایت
داشتن یک سایت نماید یک کدام از اشتباهاتی میباشد که می‌تواند استراتژی سئوی شما‌را وخیم نماید. درصورتی که وبسایت شما 2 ثانیه بیشتر ارتفاع می‌کشد تا بار گذاری خواهد شد، نرخ پریدن یوزرها، 103٪ ارتقا می‌یابد. شایسته ترین شیوه رسیدگی سرعت تارنما به کار گیری از ابزار page speed insights گوگل میباشد.
 
پیوند های شکسته داخلی و فرنگی را رفع فرمایید
پیوند های شکسته صرفا یک چیز دارا‌هستند – تجارب کاربری ضعیف. لیست لینکهای خروجی و داخلی شکسته را در گزارش نظارت وب سایت خویش پژوهش نمائید و آن‌ها را اصلاح یا این که حذف فرمائید.
 
مطمئن گردید که تارنما شما برای تلفن همراه مطلوب میباشد
آیا می‌دانید گوگل در سال 2019 برای کلیه سایتها ورژن گوشی را حق تقدم خویش برای سکو بندی می داند؟ در‌حالتی که ورژن تلفن همراه تارنما، با صرفه نباشد ، جايگاه خیر و خوبی استحصال نمی کنید و حتی یوزرها موبایلی که از موتور کاوش استعمال میکنند و تعداد متعددی دارا هستند را از دست میدهید. خصوصیت طراحی وب سازگار با گوشی را مطلقا بخوانید.
 
مطمئن گردید که از HTTPS به کار گیری میکنید
این آیتم از مهم ترین دست اندرکاران آنالیز لیست و طریق های seo میباشد. در‌حالتی که از رمزگذاری HTTPS در وبسایت خویش به کارگیری نمیکنید، وقت آن رسیده میباشد که‌این شغل را اعمال دهید. HTTPS از سال 2014 یک ادله درجه بندی بوده میباشد.
 
از ساختار URL مطلوب استعمال فرمایید
ساختار URL سازگار با seo به موتورهای کاوش این قابلیت و امکان را می‌دهد که به راحتی صفحه ها شما‌را بخزند و ادراک نمایند. نشانی کاغذ بایستی توصیفی و معمولی باشد.
 
نقشه وب سایت ساخت‌و‌ساز نمایید
نقشه تارنما به به گوگل اعلام میکند که شما کدام صفحه های و مطالب را مهمتر می‌دانید و داده ها مهمی درخصوص صفحه های اساسی به ربات های کاوش گر ارسال می‌کنید.
 
گوگل از پوسته های متفاوت نقشه وب سایت جانبداری می نماید که XML بیشترین به کار گیری را دارااست. همینطور نشانی نقشه تارنما را در فولدر robots.txt نیز قرار دهید.
 
یک پوشه Robots.txt ساخت فرمایید
پوشه robots.txt اینترنت‌ وبسایت شما، فولدر‌ها و صفحاتی را که خزنده‌های اینترنت می بایست رسیدگی و ایندکس نمایند را معلوم میکند. شما به امداد این پوشه دسترسی گوگل به وبسایت را رئیس می کنید.
 
عمق کلیک صفحه ها اصلی را نظارت فرمائید
هر چه یک ورقه عمیق خیس باشد، احتمال اینکه موتورهای کاوش یا این که یوزرها آن را پیدا نمایند کمتر میباشد. اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که صفحه ها برای دسترسی به آن ها بیش تر از سه کلیک نیاز ندارند.
 
نظارت فرمائید گوگل چه طور ورقه شما‌را مشاهده می نماید
درصورتی که گوگل نتواند کاملا به ورقه شما دسترسی داشته باشد، در حاصل جايگاه بندی نمی‌شود. از خصوصیت “Inspect URL” کنسول جستجوی گوگل به کار گیری فرمایید تا صفحه ها وب سایت را از نظر گوگل مشاهده کنید.
 
داده های ساختاریافته را اضافه فرمائید
نشان گذاری داده های ساختار یافته یکی طریق های seo میباشد در سال 2022 قیمت بیشتری پیدا نموده است. در شرایطی‌که از داده های ساختار یافته استعمال نمیکنید، سریعا دست به شغل گردید.
 
شیوه های بهینه سازی سوا کاغذ
پس از توضیح آنالیز لیست نحوه های seo تکنیکال و داخل کاغذ دفعه به فاکتورهای سوا کاغذ می‌رسد. مهم ترین اقداماتی که می بایست درین نصیب اعمال دهید عبارتند از:
 
صفحه ها و حساب های منحصربه‌فرد در شبکه‌های‌مردمی ساخت‌و‌ساز نمایید و با کاربرا تعامل داشته باشید.
مسلما در لینکدین یک حساب ساخت نمائید، این رسانه مختص بیزنس می‌باشد.
پادکست مهمان ساخت‌و‌ساز نمایید (به شما قابلیت و امکان میدهد مستقیماً با شنوندگان پادکست از روش سایت های دیگر در امر باشید)
در پینترست شغل فرمائید و تصاویر تولیدات، پروژه ها، مثال امور یا این که سرویس ها خویش را به اشتراک بگذارید.
برای توسعه و گسترش رابطه ها در وب لاگ ها حیث دهید.
در روزنامه ها شرکت کردن نمائید.
رویدادهایی را که میتوانید از آن ها جانبداری مالی نمایید، کاوش فرمائید.
Google My Business را فعال‌ساز‌ی نمایید و تجارت خویش را از روش گوگل معرفی نمائید.
بک لینک و پیوند های کیفیت عالی اخذ نمائید.
مقاله ها و مطالب کاربردی ایجاد فرمایید و از سایتهای دیگر بخواهید آن را منتشر نمایند.
با تارنما هایی که به یوزرها محرک می دهند، تعامل فرمایید
مطالب تخصصی حوزه تجارت خویش را ساخت فرمائید
نمادها یا این که تصاویری تولید فرمائید که جذابیت داشته باشند تا بقیه وبسایتها از آن‌ها به کار گیری نمایند