ویژگی ها گراف علم پذیرش گردیده
گراف علم با اینکه منبع وسیعی از داده ها به شمار می‌رود البته احتمال بروز غلط هم در آن وجود دارااست. در حالتی‌که برای مارک شما گراف علم در حاصل کاوش اکران داده خواهد شد و داده ها آن نیاز به تغییر و تحول داشته باشد، میتوانید آن را اصلاح نمایید. برای این فعالیت می بایست آغاز نام و نشان خویش را ثابت نمایید تا گراف علم شما تأیید گردد. معمولاً در تحت پنل گراف علم که در نتیجه ها کاوش اکران داده میگردد، عبارت Claim this knowledge panel چشم می گردد. با کلیک روی این لینک و پیوند، گوگل از شما می خواهد با یکی حساب‌های مربوط به مارک خویش در گوگل، یوتیوب، توییتر یا این که فیسبوک وارد گردید تا نام و نشان شما تأیید خواهد شد. آن گاه اذن اصلاح داده ها آموزش سئو مشهد  را به شما می دهد.
لغت ها کلیدی وقتگیر چیست؟ + انگیزه گزینش اسم long tail
لغات کلیدی وقتگیر عبارت‌هایی می باشند که ماهانه دفعات یه خرده کاوش می گردند ولی نرخ تبدیل بالایی برای صفحه ها خویش تولید می‌نمایند. این عبارت‌ها خاص‌خیس از زمینه کلی خویش می باشند و به همین عامل معمولاً خیلی معدود کاوش می شوند، البته کسانی که‌این عبارت‌ها را کاوش می‌نمایند، بیشتر درپی داده ها می‌باشند. در فیض احتمال کلیک آن ها روی حاصل کاوش بیشتر میباشد. به عنوان مثال عبارت مدیتیشن یک مسئله کلی میباشد که ماهانه جستجوی متعددی را به خویش تخصیص میدهد، البته عبارت «آیا مدیتیشن آدم را رند‌خیس می‌نماید؟» جزو لغت ها کلیدی وقتگیر میباشد که آموزش سئو در مشهد  خیلی کمتر کاوش می گردد.
 
در صورتی نموداری برای نسبت ترازو جستجوی عبارات به ارتفاع آنان ترسیم کنیم، مشاهده می گردد که هر چه ارتفاع لغات بیشتر گردد، وسعت جستجوی ماهانه آن ها کمتر می گردد. صورت نمودار آن به طور پایین در می آید:
در‌این نمودار رده لغت ها کلیدی وقتگیر در انتهای سمت راست نمودار و در حدود مبنا افقی میباشد. در واقع می‌اقتدار ذکر کرد لغات کلیدی زمانبر در دم نمودار قرار میگیرند. از این رو در گویش انگلیسی به آنان عبارات کلیدی long tail یا این که دم دراز گفته میشود.
 
جذاب میباشد بدانید طبق داده‌های وب سایت ahref تعداد کلماتی که در آمریکا ایالات متحده ماهانه بیشتراز 100 هزار توشه کاوش می گردند، 31 هزار عدد میباشد، در حالی که 3.8 میلیارد عبارت در هر ماه کمتر از 10 توشه کاوش میشوند. به عبارت دیگر 95 درصد عبارت‌هایی که ماهانه در گوگل کاوش می شوند، کمتر از 10 توشه گزینه کاوش قرار می گیرند.
 
اما قرار وجود ندارد هر عبارتی که کمتر از 10 توشه در ماه کاوش می گردند، جزو عبارات کلیدی زمان بر قرار گیرد. در اصل هیچ حد و آستانه‌ای برای این زمینه نیست. قرار به دست آوردن یک عبارت در تیم کلمه ها کلیدی زمانبر بستگی به وسعت جستجوی زمینه کلی آن داراست. بعضی هم به غلط کلمه ها کلیدی وقت گیر را بر پایه ی ارتفاع عبارت موردنظر تمجید می‌نمایند؛ مورد نیاز میباشد بدانید عبارت‌های پنج کلمه و واژه‌ای متعددی وجود دارااست که ماهانه بیشتراز 100 هزار توشه کاوش میگردند و برعکس لغت ها تکی هم می‌باشند که ماهانه کمتر از 10 توشه کاوش میگردند. در واقع کلمه ها کلیدی زمان بر خیر بر پایه ی ارتفاع آنان، بلکه مطابق وسعت کاوش معین میگردند.
 
اثر کلمه ها کلیدی زمان بر در seo
هرچند لغت ها کلیدی وقت گیر وسعت جستجوی یه خرده دارا‌هستند، ولی در قبال احتمال کلیک یوزرها روی نتیجه ها کاوش خیلی بیشتر میباشد. خلال این مزیت‌های دیگری هم این لغات دارا‌هستند که استعمال از آنان را در استراتژی محتوایی بهینه سازی ضروری نموده است. درین قسمت مزیت این کلمه ها در seo تارنما را پژوهش می کنیم:
 
لغت ها کلیدی زمان بر رقابت کمتری دارا‌هستند
 
عبارات کلیدی وقت گیر به عبارتی‌طور که کمتر کاوش می گردند، کمتر هم بر رمز آنان رقابت وجود داراست؛ این فرصتی میباشد برای وب سایت‌هایی که جدید شغل‌های سئوی خویش را استارت کرده‌اند. فکر کنید می خواهید در حوزه رمزارزها پست وب لاگ بنویسید. در‌صورتی‌که بخواهید پست خویش را برای جايگاه تصاحب کردن در واژه کلیدی «بیت کوین» باصرفه‌سازی نمایید، شانس چندانی برای جايگاه به چنگ آوردن نخواهید داشت، دست‌کم بدین زودی‌ها این شانس را نخواهید داشت. به این دلیل‌که وبسایت‌های متعددی بر راز جايگاه به چنگ آوردن در‌این واژه کلیدی در درحال حاضر رقابت میباشند، وب سایت‌هایی که بازه‌ها میباشد در درحال حاضر عمل روی سئوی خویش می‌باشند و سرمایه‌گذاری متعددی روی کلمه و واژه بیت کوین جاری ساختن داده‌اند.
 
البته چنانچه به سراغ کلمه ها کلیدی زمان بر حول زمینه بیت کوین و رمزارزها بروید، شانس جايگاه به دست آوردن‌تان زیاد می گردد. به عنوان مثال عبارت‌هایی مثل «چه طور در باینانس بیت کوین بخریم» رقابت کمتری دارا هستند و وب سایت‌های مبتدی شل‌خیس میتوانند روی آن ها سکو‌های بالا را بست آورند.
 
 
ساخت محتوای کلمه ها کلیدی وقت گیر معمولی‌خیس میباشد
 
همین الان به برگه جستجوی گوگل بروید و دو عبارت «بیت کوین چیست» و «چه‌طور در باینانس بیت کوین بخریم» را کاوش فرمایید. خواهید روءیت کرد صفحاتی که برای عبارت «بیت کوین چیست» درجه گرفته‌اند، محتوای خیلی بیشتری نسبت به عبارت‌های دیگر دارا‌هستند. اصولا موضوعات کلی نیاز به محتواهای وقت گیر‌خیس و جامع‌تری دارا هستند چراکه موضوعات متعددی حول آن ها وجود دارااست که یوزرها میخواهند بدانند. در‌صورتی‌که که بدین موضوعات فرعی بی‌توجهی نمایید، احتمالا جايگاه نیکی هم به دست نیاورید.
 
ولی درباره ی لغات کلیدی وقت گیر شما با یک قضیه معین مواجه می باشید که جواب ظریف و روشنی دارااست، ساخت‌و‌ساز محتوا برای اینگونه موضوعاتی حد و حدود مشخصی دارااست و نیاز به پوشش موضوعات فرعی ندارد. خلال این لغات کلیدی وقتگیر مختلفی وجود دارا‌هستند که محتوای آن‌ها بسیار مشابه به هم میباشد. برای مثالً می‌قدرت ذکر کرد 80 درصد محتوای نوشته‌ی علمی «چه گونه در باینانس بیت کوین بخریم» با محتوای نوشته‌ی‌علمی «چه‌طور در کوکوین بیت کوین بخریم» یکسان خواهد بود. بدین ترتیب می توانید در زمان فرصت یه خرده تعداد متعددی محتوا ایجاد نمائید که میتوانند کلمه ها کلیدی وقت گیر مختلفی را مقصود بگیرند.
 
لغت ها کلیدی وقت گیر متعددی وجود داراست
 
معیار جستجوی ماهانه کلمه ها کلیدی وقتگیر خیلی زیاد وجود ندارد، بدین ترتیب شاید هر کلمه و واژه کلیدی وقتگیر نتواند ترافیک قابل توجهی برای تارنما شما ساخت‌و‌ساز نمایند؛ البته در قبال برای هر حوزه کاری، تعداد متعددی از این عبارت‌ها وجود داراست که میتوانید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری نمائید. با زیاد شدن این لغت ها مقصود و جايگاه به دست آوردن در آن‌ها، به طور کلی می توانید یوزرها متعددی را به تارنما خویش جذب نمایید.