۵ ابزار اثرگذار برای seo نرخ تبدیل (CRO)
1. وبسایت HelloBar
این تارنما یکی جامع‌ترین وب سایت‌ها در موضوع بهینه سازی و ساخت محتواست. خلال مقاله‌ها اثر گذار، با اشتراک در خدمت‌های خدماتی هلوبار، میتوانید دکمه‌های فراخوان توسعه یافته، پاپ‌آپ‌های دیدنی برای تصویب آدرس اینترنتی بازدیدکنندگان وبسایت، توسعه و گسترش صفحه ها اجتماعی و…را به وبسایت خویش اضافه فرمایید تا به سئو نرخ تبدیل وب سایت خویش آموزش سئو مشهد  امداد نمائید.
 
2. ابزار SumoMe
با به کارگیری از سرویس ها SumoMeمی‌توانید پاپ‌آپ‌های حرفه ای‌تری تنظیم نمایید، آیتم فراخوان (CTA) مطلوب‌تری پیاده سازی نمایید و هیبت «رابطه با ما» را در وب سایت خویش درج فرمایید. این ابزار برای تولید تغییرات اثرگذار در با صرفه‌سازی نرخ تبدیل بسیار کاربردی میباشد و در غایت به ارتقا لیست مشترکان آدرس آموزش سئو در مشهد  اینترنتی شما منتهی میشود.
3. ابزار Kissmetrics
این ابزار به شما یاری می نماید مخاطبان وب سایت تان را به نیکی بشناسید و آنان‌را در تیم‌های گوناگون قرار دهید. خصوصیت منحصربه‌فرد این ابزار، نماد دادن مسیری میباشد که مشتریان به وب سایت شما دسترسی پیدا کرده‌اند. با Kissmetrics می توانید نرخ رجوع و برگشت سرمایه را به راحتی اکانت فرمایید و به راحتی seo نرخ تبدیل سایتتان را اجرا دهید.
4. ابزار SimilarWeb
این ابزار به شما امداد می‌نماید که ترافیک وبسایت خویش را محاسبه فرمائید و متوجه گردید که کدام کلمه ها کلیدی، ترافیک اساسی تارنما شمارا ساخت‌و‌ساز می‌نمایند و چه تارنما‌هایی مشابه وبسایت شما میباشند. براین اساس قوی خواهید بود سایتتان را با صرفه‌سازی فرمائید و رقبای خویش را بشناسید. برای داده ها بیشتر میتوانید نوشته‌ی‌علمی ارتقا ترافیک وبسایت را تفحص نمائید.
5. ابزار Heatmap‪.me
به عبارتی‌طور که پیش‌خیس اشاره کردیم، نقشه حرارتی به شما نماد میدهد کدام بخش از وبسایت شما بیشتر گزینه دقت یوزرها قرار می گیرد. بهره این فعالیت آن میباشد که می توانید موادتشکیل دهنده دینامیک را در تارنما خویش نظارت فرمائید.
کار ساخت و ساز محتوا چیست؟
برای اینکه بدانیم عمل ساخت محتوا چیست می بایست اولیه به تحقیق معنا محتوا بپردازیم. مقصود از ساخت و ساز محتوا برطرف کردن نیاز مخاطبان و برقراری رابطه با آنها در دنیای مجازی میباشد. محتوای یک اینترنت‌تارنما قادر است عکس، کلیپ، اینفوگرافیک، گزارش، پادکست، گزارش مطالعه یا این که متن باشد. عمل ساخت و ساز محتوا قادر است بسته به نوع ساخت‌و‌ساز محتوا تنوع داشته باشد. براین اساس به چنگ آوردن تعدادی عکس قشنگ و مربوط به مورد یک اینترنت‌تارنما، گرافیستی که یک اینفوگرافیک پیاده سازی می‌نماید، هر کس پادکست ضبط می‌نماید یا این که متنی را ساخت می‌نماید در واقع به ساخت محتوا اشتغال دارااست ولی می بایست در حیث باشید که در دعوا پهناور بایستی سبب به درآمدزایی گردد.
تولید کننده محتوا یا این که دارای تخصص ساخت‌و‌ساز محتوا که می باشد؟
یک متخصص آفریننده محتوا مسئول توده‌آوری یا این که ساخت و ساز داده ها در رسانه‌های آنلاین میباشد. محتوای تولیدشده می تواند با هر فرمتی منتشر گردد: پست بلاگ، مجله ایمیلی، کانال‌های اجتماعی، ویدیو، کتاب الکترونیکی، پیاده سازی گرافیکی، پادکست و ... . این اشخاص برای هر قطعه محتوایی، گروهی خاص از مخاطبان را گزینه مقصود قرار میگیرند و محتوا را با دقت به نیازها و علایق وی ساخت و ساز می‌نمایند.
 
مهارت‌های مورد نیاز برای یک دارای تخصص ایجاد محتوا
یک متخصص محتوا برای اینکه بتواند محتوایی عالی و توفیق‌آمیز منتشر نماید مستلزم چند مهارت‌هاست:
 
1- توانگری مطالعه کردن
 
یک دارای تخصص ساخت‌و‌ساز محتوا بایستی یک پژوهشگر عالی باشد؛ چراکه هر محتوا که ساخت می شود نتایج یک پژوهش میباشد.
 
2- شناخت با بهینه سازی
 
برای اینکه محتوای تولیدشده در دنیای اینترنت چشم گردد می بایست برای موتورهای کاوش seo گردیده باشد تا در شیت حاصل کاوش به اکران دربیاید یا این که اصطلاحاً seo خواهد شد. به همین خیال و خاطر تا یک آفریننده محتوا از اصول بهینه سازی دوراندیشی نداشته و به آنان مسلط نباشد نمی‌تواند محتوای تولیدشده را به مشاهده کرد مردم برساند.
3- مهارت تیم‌بندی کردن
 
طبقه‌بندی و گروه‌بندی کردن تنها مرتبط با تروتمیز کردن اطراف عمل و آشپزخانه نمیشود! بلکه ما برای اینکه بتوانیم کارهایمان را به دستی ایفا دهیم می بایست یک نظام خیالی آراسته داشته باشیم. در فعالیت ساخت‌و‌ساز محتوا نیز برای اینکه دارای تخصص ساخت و ساز محتوا بتواند آنچه در ذهن دارااست به خیر به استفاده کننده منتقل نماید بایستی آغاز آن را در ذهن خویش گروه‌بندی کرده و در پوسته‌های مشخص و معلوم و جدا از هم به مخاطبان جابجایی دهد تا عالی قابل شعور باشد.
 
4- مهارت تایپ کردن و دستکاری کردن
 
یک کارشناس ساخت‌و‌ساز محتوا بایستی مولف نیکی باشد؛ جاری و شیوا بنویسید، اشکالات نگارشی نداشته باشد و حتی بتواند اشکالات نگارشی سایرافراد را نیز تشخیص دهد.
 
5- مهارت دستکاری تصاویر و فیلم‌ها
 
محتوا تنها متن وجود ندارد، بلکه می تواند به هر فرمتی باشد و شایسته ترین کارشناس محتوا کسی میباشد که به کلیه اشکال آن اشراف داشته باشد. شناخت با قابل انعطاف‌افزارهای بازنویسی عکس، صدا، فیلم و... نیز از مهارت‌های مایحتاج کارشناسان ساخت محتواست.
 
6- شناخت با گویش انگلیسی و ترجمه
 
آنهایی که قرار میباشد با هر فرمتی محتوایی را در چنگ مخاطبان قرار دهند، برای اینکه بتوانند از داده ها منحصر به فرد و بی نیاز استعمال نمایند، نیاز دارا‌هستند تا به منابع لهجه اساسی رمز بزنند. از این رو می بایست به گویش انگلیسی و ترجمه نیز شناخت داشته باشند.