به کارگیری از داده‌های ساختار یافته یا این که اسکیما
قطعا در نتیجه ها جستجوهای خویش ستاره‌های امتیازدهی یا این که سوالاتی که تحت بعضی از لینک و پیوند‌ها وجود دارااست را چشم‌اید. استعمال از اسکیما‌ منجر میگردد پیوند‌های وب سایت شما داده ها مختلف و جالب‌تری را در ورقه حاصل کاوش مخاطب به اکران بگذارند. متعدد بودن ظواهر لینک و پیوند با به کار گیری از اسکیما‌ها ( مانند به کارگیری از Data highlighter ها) یوزرها را برای کلیک بر پیوند تارنما شما ترغیب می‌نماید و در آموزش سئو مشهد  فیض نرخ کلیک را بالا می برد.
استعمال از توضیحات و متا دیسکریپشن
در تگ های متی قابلیت و امکان تعریف‌و‌تمجید توضیحات برگه وجود داراست. این توضیحات ممکن میباشد به وسیله گوگل برای اکران در کاغذ حاصل آموزش سئو در مشهد  کاوش تعیین شوند.
 
اثر نشانی وبسایت یا این که شیت را دستکم نگیرید!
نشانی وب سایت یا این که نشانی ورقه قادر است سبب ساز ارتقاء و یا این که کاهش نرخ کلیک خواهد شد. برای مثال فرض نمایید: در گوگل کلمه خرید منزل حیاط دار را کاوش نموده اید و در مرتبه اولیه گوگل یک وب سایت با این نشانی را مشاهده می‌کنید: 1DE34%Dk.com. آیا با دیدن این نشانی از کلیک کردن روی آن اجتناب نمیکنید. حتما در حالتی که حقیقتا قصد خرید خانه را داشته باشید. بدنبال یک تارنما امن برای خرید می‌گردید و اینگونه نشانی سایتی ابدا شم امنیت را القاء نمی نماید. در برنامه های متن گشوده برای ساخت‌و‌ساز نشانی صفحه ها بصورت پیشفرض از گویش ماشین به کار گیری می‌شود و صفحه های بصورت P594 و مانند آن اکران داده می گردند. بهتراست که‌این اسم ها به اسامی معنی برای بشر تغییر و تحول نمایند. میتوان در گوگل وبمستر از کارکترهای جایگزین برای / پیش از اسم تحت شاخه استفاده نمود. این طریق به ارتقاء معیار استفاده کننده امداد می نماید.
 
نکات:
 
هنگام تولید نشانی تارنما به ساختار پایین شاخه هها التفات متعددی بدهید. تعیین لغات مطلوب و کاوش برای کلمه و واژه های پرکاربرد در موضوع محتوای کاغذ از عنایت متعددی شامل است.
در هنگام مناسبت های خاص مانند عید باستانی به نشانی تیتر وب سایت خویش عبارت کادو نوروزی را اضافه کرده و یا این که شیت ای با این اسم تولید فرمایید.
یک پیوند تبلیغاتی بهتر میتواند به سئو نرخ کلیک وبسایت یاری دهد
تبلیغات بایستی استفاده کننده را تشویق به اجرا عملی نماید CTA. به تبلیغات موسسه ها بلندمرتبه اعتنا فرمایید آنان همواره در تبلیغات خویش سعی بر جذب کاربر دارا‌هستند. ولی در‌این فی مابین تبلیغات بد فراوانی هم می اقتدار یافت به عنوان مثالً تبلیغ خزانه ملت برای عید همین سال که در بیلبورد های خودش از استفاده CTA خویش داری کرده و اسم خزانه را در تبلیغ خویش بیان نکرده بود. و مخاطبان این تبلیغ بجای دیدن تبلیغ خزانه ملت، تبلیغ خزانه شهر را مشاهده می کردند. شما این نادرست را نکنید. ابتکار خویش را نگهداری نمایید اما صراحت گویش در تبلیغ امری میباشد که تاثیر بخشی آن ثابت گردیده است شما میتوانید در متن خویش هر قدر که میخواهید نوآوری به خرج دهید البته همچنان صراحت زبان تبلیغ را مراقبت فرمائید.
 
امتحان و آزمایش، راه و روش توفیق میباشد
آزمایش های A/B بر روی تبلیغات وبسایت، به ارتقا نرخ کلیک سبب گردد. شاید به حیث رسد که تغییرات در‌این آزمایش ها بسیار اندک میباشد. البته همین تغییرات مثبت اندک در کنار هم تفاوت چشمگیری را منجر می گردد.
آشنایی بیشتر استفاده کننده خویش برای گزینش صحیح کلمه ها کلیدی
میخواهید نرخ کلیک تارنما خویش را فراتر ببرید. برای اینکار می بایست بدانید که کاربر شما در‌پی چه طور متاع و چه‌گونه خدماتی میباشد. کاربر شما چه‌طور فرآورده و سرویس ها شمارا کاوش می نماید. آیا نامی عامیانه برای سرویس ها شما وجود دارااست.
 
نمونه: کلمه و واژه کلیدی کانکس به وسیله ایجاد کنندگان آن بصورت ساندویچ پنل به کار گیری می‌گردد. مخاطبان تخصصی این فرآورده آن را با اسم ساندویچ پنل می‌شناسند البته استفاده کننده عام از کلمه و واژه کانکس یا این که ایرانیت و مانند آن استعمال می نماید. نمونه دیگر کمپانی نوتلا که شکلات ناشتایی ساخت و ساز می نماید با تبلیغات فراوان سبب گردیده‌است که یوزرها بجای جستجوی واژه و کلمه خرید شکلات ناشتایی از کلمه خرید نوتلا به کارگیری نمایند. کمپانی گوگل نیز در همین راستا سبب گردیده که یوزرها به مکان کلمه و واژه کاوش کردن کلمه ها از کلمه و واژه گوگل کردن لغت ها به کارگیری نمایند.
 
نکات دیگری هم برای ارتقاء نرخ کلیک می قدرت گفت، که بطور غیر بدون واسطه موجب ارتقاء نرخ کلیک میگردند:
 
محتوای مطلوب صفحه ها : با جذب استفاده کننده سبب ساز میگردد که یوزرها، تارنما شمارا، یک تارنما مطلوب تشخیص دهند و در مراجعات آتی به موتورهای کاوش، با دیدن وبسایت شما کلیک بیشتری روی تارنما شما جاری ساختن دهند.
رابطه در بین صفحه ها تارنما : هرچه صفحه ها وب سایت به هم مرتبط خیس باشند. یوزرها از ماندن در وب سایت لذت بیشتری برده و این قضیه می‌تواند بر نرخ کلیک شما بیافزاید.
پیوند های مرتبط فرنگی : لینک و پیوند های موثر فرنگی که به محتوای وبسایت شما مرتبط می باشند، بر ارتقاء نرخ کلیک بسیار موءثر می‌باشند. از جمله فرض نمائید که سایتی که یادگرفتن فتوشاپ را ارائه میدهد به وب سایت هایی که عکس ها و ابزار های مجانی فتوشاپ را ارائه می‌دهد لینک و پیوند بدهد. چه تعداد از یوزرها برای مشاهده وبسایت های ارائه دهنده این ابزار ها بر روی تارنما نخستین، یعنی وب سایت ارائه دهنده فراگیری فتوشاپ کلیک می نمایند؟ حتما اکثری از یوزرها این طرز را تعیین می نمایند. چون با دیدن یک فراگیری میتوان ایده کلی از طرز فعالیت با یک ابزار را بدست آورد. در حالی که مشاهده صد ها ابزار که روش فعالیت آن ها معلوم وجود ندارد، گزینش ابزار را دشوار و طاقت فرسا می نماید.
نرخ کلیک عالی چیست و به چه عواملی بستگی داراست؟
نرخ کلیک به کارداران گوناگونی بستگی داراست از جمله تبلیغات شما در گوگل بصورت معدل می بایست 2% نرخ کلیک اخذ نماید. در‌صورتی‌که شما عددی بیش تر از این را بعنوان معدل کلیک اخذ نمائید. یعنی آنکه نرخ کلیک وبسایت شما بهتر میباشد. البته در فیسبوک نرخ کلیک معمولی روی تبلیغات کمتر از 1% میباشد. بدین ترتیب نرخ کلیک عالی در فیسبوک با گوگل گوناگون میباشد. نوع تجارت شما نیز در اخذ کلیک اثر گذار میباشد. البته در شرایطی که می‌خواهید با نرخ کلیک وب سایت خویش رقابت نمائید، پیشین و پس از کمپین های بازاریابی نرخ کلیک وبسایت خویش را پژوهش فرمائید.