آیا بک پیوند بر بهینه سازی وب سایت اثر دارااست؟
همان گونه که david Booth در ویدیو خویش در یوتیوب می‌گوید، بک لینک و پیوند ها از نگاه تعداد و وب سایت لینک و پیوند دهنده گزینه چک قرار می‌گیرند. براین اساس در زمینه‌ی تعداد بک پیوند میتوان اذعان کرد که تارنما هایی که تعداد بک پیوند بیشتری دارا‌هستند امتیاز بیشتری از وبسایت های که تعداد کمتری بک پیوند دارا هستند بدست میاورند. درخصوص وب سایت های پیوند دهنده، دامنه وبسایت پیوند دهنده، وب لاگ و یا این که وبسایت بودن آن و امتیاز خویش آن تارنما در گوگل و همینطور تعداد مخاطبی که به وب سایت شما هدایت می نماید بر طریق امتیاز دهی به بک لینک و پیوند ها اثر میگذارد. درین کلیپ اشاره شد‌ه‌است که یک تارنما با 10 بک لینک و پیوند از وبسایت های دولتی و یا این که دانشگاهی و مانند آن از سایتی که از صدها وب لاگ بک لینک و پیوند اخذ می نماید. امتیاز بیشتری اخذ می نماید. با اعتنا بدین کلیپ می اقتدار اعلام‌کرد که چگونگی بک لینک و پیوند ها بر تعداد بک لینک و پیوند ها آموزش سئو مشهد  ارجحیت داراست.
 
بک لینک و پیوند اسپم چیست؟
تا به امروز برای عبارتی در گوگل کاوش نموده اید و در حاصل کاوش با سایتی مواجه گردیده اید. که بجای ارائه داده ها درباره واژه و کلمه کلیدی کاوش گردیده، تبلیغات ساعت و مانند آن را ارائه بدهد؟ این وبسایت ها با امداد بک لینک و پیوند اسپم در گوگل جايگاه استخراج می نمایند. ساز و شغل این وب سایت ها به‌این طریق میباشد که در وبسایت های مانند گوگل ترند عباراتی را که بوسیله یوزرها بیشتر کاوش میگردند، را یافته و مطابق این کلمه و واژه ها برای صفحه های وبسایت خویش در وب بک پیوند ساخت‌و‌ساز می نمایند. این شیوه جزء شیوه های کلاه سیاه به حساب آورده می شود و معمولا این وبسایت ها ارتفاع قدمت کوتاهی دارا‌هستند. برخی از این تارنما ها برای پرهیز از حذف شدن از نتیجه ها کاوش مبادرت به خرید یک‌سری دامنه با چندین اسم شبیه می نمایند. این برهان سبب ساز گردیده‌است که گوگل هاست هایی را که بدین تارنما ها سرویس ها ارائه می دهند، را نیز جریمه نماید. به این ترتیب توصیه می‌دهیم خلال عدم به کار گیری از بک لینک و پیوند های این چنینی به مشتریان خویش نیز اعلام نمائید، که مبادرت به قرار دادن اینگونه بک لینک و پیوند هایی موجب بسته شدن دامنه آن‌ها شود. اعتنا داشته باشید که سازمان تهیه مقرارت رادیویی و پلیس فتا در وبسایت های قانونی خویش درج لینک و پیوند اسپم را مصداق جرم رایانه ای تعریف و تمجید کرده اند. بدین ترتیب موافق ضابطه شما نباید از این طریق پیوند گذاری استعمال نمایید. مطمئن باشید که‌این شیوه بک لینک و پیوند گذاری برای شما جز ضرر و زیان سود ای به یاور ندارد. طرز لینک و پیوند اسپم فقط به وسیله تارنما های ارائه دهنده تولیدات غیر  آموزش سئو در مشهد  مجاز و قاچاق اعمال میگردد.
بک لینک و پیوند کیفیت عالی چیست؟
فرض فرمایید که یک تارنما فروش یخچال فریزر فریز برای تبلیغ خویش از تارنما های موسسات تولید کننده سردخانه های مو جود در تارنما خویش بک پیوند تهیه و تنظیم نموده است. مثالا در وب سایت کمپانی خالق یک کدام از برند های پر اسم و رسم یخچال فریزر لینک و پیوند نشانی وب سایت به طور نماینده ما در شهر ... مندرج باشد. مطلقا اینگونه بک لینکی از نگاه استفاده کننده و گوگل بسیار گرانبها خیس از لینکی میباشد که یک وب لاگ بدین وبسایت می‌دهد. یا این که فکر کنید که در وبسایت یک دانشکده به یک وبسایت بعنوان رفرنس یادگرفتن فتوشاپ پیوند داده میشود. حتما قیمت این لینک و پیوند برای موتورهای کاوش و یوزرها بسیار بالا میباشد. به این ترتیب بها خویش وب سایت برای گزینش بها پیوند های آن وب سایت از عنایت بالایی برخوردار‌است.
 
نکته : بک پیوند های Nofollow فاقد قیمت بهینه سازی می باشند و درین نوشته ی علمی گزینه مشاجره نیستند.
تعداد کاربرانی که از وبسایت مبدا به وب سایت شما مراجعه می نمایند
فکر کنید که یک وب سایت مرتبط با یک عکاسی مبادرت به تبلیغ سایتی با محتوای یادگرفتن روتوش تصاویر در خانه با فتوشاپ می نماید. مطلقا درصد بالایی از مراجعه کنندگان به وبسایت عکاسی گرایش بالایی به یادگیری روتوش عکس های خویش در منزل دارا‌هستند. این قضیه تعداد بازدید کننده شما‌را از تارنما پیوند دهنده بالا خواهد موفقیت هرچه تعداد کاربرانی که از بک لینک و پیوند شما به وبسایت مراجعه می نمایند بیشتر باشد. بها بک پیوند بیشتر خواهد بود. این بها صرفا از نگاه بهینه سازی مد حیث ما وجود ندارد. بلکه قیمت بک لینکی که کاربر بالایی دارااست، از لحاظ بازاریابی نیز نفیس خیس است.
 
فرصت ماندگاری یوزرها مراجعه کننده به وب سایت
هر چه تعداد session های تولید گردیده به وسیله یوزرها در وبسایت شما بیشتر باشد بک لینک و پیوند برای وب سایت شما پر ارزش خیس خواهد بود. تعداد session: نتیجه ها گردآوری ماندگاری اشخاص در وبسایت و تعداد عمل های اشخاص در وبسایت میباشد. عنایت تعداد session از هر بک پیوند، خلال seo، در بازاریابی است. در اصل برای انتخاب کمپین های کیفیت خوب سنجش معیار session ساخت‌و‌ساز گردیده از یک کمپین التفات بالایی دارااست.
6 استراتژی اساسی برای اثر گذاری بک پیوند بر seo
این 6 استراتژی بر این محور معرفی میگردند که کلیه آن‌ها خلال اثر بی واسطه بر سکو وبسایت در گوگل، بر بازاریابی محتوا اثرگذار میباشند. با اعتنا به اینکه سیاست های گوگل هر روز به سمتی پیش میرود که به وب سایت هایی که استفاده کننده به یاد ماندنی بیشتری دارا‌هستند امتیاز بیشتری بدهد، بدین ترتیب استراتژی های بهینه سازی نیز می بایست به سمتی برود که بیشترین استفاده کننده حقیقی وواقعی را به تارنما جذب نماید.
 
1- آشنایی مخاطبان خویش
 
برای ارتقا واحد سنجش مخاطبان خویش بایستی دو نکته را بدانید: اینکه مخاطبانتان چه افرادی میباشند و اینکه مخاطبان از دید شما چه مشخصاتی دارا هستند. بعنوان نمونه مخاطبان مقاله‌ها آموزشی ما غالبا توسعه و گسترش دهندگان اینترنت می‌باشند. درحالی که ما قصد داشتیم درضمن محافظت این مخاطبان پرسنل شاغل در قسمت مشتری مداری و رابطه با مشتریان موسسه ها و کارخانجات را نیز به مخاطبان خویش اضافه کنیم. چهت نیل بدین غرض شیوه تهیه و تنظیم محتوا برای مقاله ها خویش را تغییر تحول داده و برای تهیه و تنظیم کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی محتوای خویش این مخاطبان تازه را نیز در حیث گرفتیم.
 
2- لیستی از تارنما هایی که به استفاده کننده شما عشق و علاقه مند می‌باشند ساخت‌و‌ساز نمایید
 
در‌حالتی که استفاده کننده خویش را بشناسید براحتی میتوانید لیستی از وبسایت هایی که اکنون این استفاده کننده را جذب میکنند بدست بیاورید. بدست آوردن پیوند از این وبسایت ها میتواند بسیار اثرگذار باشد. مثالا در کشور ایران یک تارنما ارائه فراگیری های آنلاین از نصیب فراگیری های بدون پول وبسایت پی سی دانلود لینک و پیوند تهیه و تنظیم نموده است.
 
3- محتوا مطلوب بنویسید
 
وقتی که در سایتی برای محتوای خویش بازاریابی میکنید. می بایست محتوای خارق العاده ای بنویسید. متن هایی مانند به وبسایت ما راز بزنید و مانند آن امروزه مخاطبی با خویش به تارنما شما نخواهد آورد. محتوا و مال های خویش را تفصیل دهید. نیازهایی که کالای شما برطرف می نماید. را توضیح دهید. لینک و پیوند تبلیغاتی شما بایستی باطن متنی باشدکه کاربر نتواند از کلیک کردن روی پیوند راز گشوده بزند.
 
4- رابطه با محتوا وب سایت
 
یکی‌از اصول بازاریابی مراقبت مشتری دیرین میباشد. یکی دلایل ناکامی بازاریابی های کانال ای در سراسر جهان عدم سپرده گذاری روی رجوع و برگشت مشتریان بوده میباشد. همه می‌دانیم که شرکت ها بازاریابی کانال ای با سپرده گذاری روی جذب مشتری تازه به سودآوری های هنگفتی رسیده اند. اما آیا می توانید یک کمپانی بازاریابی کانال های را اسم ببرید که بیست سال در اکنون کار بوده باشد. با اعتنا به عمر بازاریابی کانال علی القاعده این سیستم بایستی با اعتنا به سودآوری هنگفتش در حال حاضر صدها مثال با ارتفاع قدمت بیست ساله داشته باشد. براین اساس بخاطر داشته باشید که صنعت و مغازه و یا این که هر روشی که برای اضافه کردن سرمایه خویش دارید، فقط با محافظت مخاطبان کنونی و خرید مجدد آن ها از شما ممکن میباشد که به توفیق اقتصادی مستمر رسد. در‌صورتی‌که صرفا روی مشتریان تازه سپرده گذاری نمائید. مانند شرکت ها هرمی به برشکستگی می رسید. رابطه محتوای تبلیغاتی با مطالب وب سایت در معنای نگهداری مشتری سابق وب سایت میباشد. در‌صورتی‌که شما مشتری را با وعده های لاف به مغازه خویش کشانده و حتی با وعده لاف به وی کالایی را بفروشید. این قابلیت که‌این مشتری برای توشه دوم از شما خرید نماید ممکن وجود ندارد. حتی با تصور اینکه شما در بیزنس خویش به اندازه موسسه ها هرمی بتوانید منفعت بدست بیاورید. که عملا ناممکن میباشد. بازهم توکل کردن بر روی فروش به مشتریان تازه منجربه باخت شما خواهد بود.
 
5- بک لینک و پیوند خویش را ارتقا دهید
 
وب سایت هایی پیدا نمایید که به محتوای ساخت گردیده به وسیله شما عشق و علاقه داشته باشند. با آن ها برای نشر محتوا رای زنی نمایید. وبسایت ها عشق مند به نشر محتوا مرتبط هستند.
 
6- شبکه‌های‌اجتماعی
 
بک لینک و پیوند از شبکه های عمومی میتواند بصورت اسپم و غیر اسپم صورت پذیرد. در شیوه اسپم شما صفحاتی مملو از تبلیغات ضعیف با لینک و پیوند های فراوان ساخت میکنید. و در هر کاغذ ای که بتوانید پیوند تارنما خویش را قرار می دهید.
 
در شیوه غیر اسپم شما محتوایی مطلوب برای صفحه ها خویش یافته و پیوند های به جا و با CTA مطلوب ساخت میکنید. و فقط در صفحاتی که به جنس و محصول ها شما مربوط می باشند برای تبلیغ مراجعه میکنید و با همآهنگی با مدیران آن صفحه ها تبلیغات خویش را درج میکنید. در شیوه غیر اسپم شما مشتری همیشگی برای وب سایت خویش ساخت و ساز خواهید کرد.