گراف علم (The Knowledge Graph) چه‌ طور به الگوریتم مرغ‌مگس‌خوار گوگل یاری می‌نماید؟!
گراف علم گوگل به عبارتی‌طور که از اسمش مشخص و معلوم میباشد با کمان‌های ارتباطی راز و فعالیت داراست و به نوعی به گوگل یاری می‌نماید تا جست و جوهای مرتبط اعمال دهد. بگذارید برایتان یک نمونه بزنم! فرض نمائید شما عبارتی مثل "خرید شیرینی" را سرچ می کنید و ضمن دیدن صفحه های اختصاصی به فروش شیرینی، صفحاتی در زمینه‌ی توصیه گونه های کیک، دستورپخت شیرینی‌ها و کیک‌های خانگی و یا این که بها غذایی شیرینی‌های متعدد و ... هم به شما علامت داده می گردد. این موضوعات در واقع سرچ شما‌را کامل شدن آموزش سئو مشهد  می‌نماید.
تشخیص گوگل این میباشد که اینگونه تیتر‌هایی هم می تواند برای شما جذاب و اثرگذار باشد. هم اکنون در صورتی شما روی لینک و پیوند این وب سایت‌ها کلیک فرمائید، به تکمیل گراف علم گوگل یاری میکنید. در واقع خلق و خوی شما منجر ارتقا علم گوگل میشود.
 
به چه شکل با بهبود سئوی وبسایت، حیث مرغ مگس‌خوار را جلب کنیم؟
1- مثل ربات‌ها پندار نکنید!
چنانچه تا به درحال حاضر عادت کرده بودید مثل ربات‌ها تصور کنید و یا این که همیشه از لغات کلیدی معین در متنتان استعمال نمایید، هم اکنون کافی‌ست به ذهن طبیعی و انسانی خودتان برگردید و به عبارتی‌طور که فکر میکنید بنویسید. ذهن ما با شنیدن هر کلمه و واژه دایره‌ای از لغت ها هم‌مضمون‌ و مربوط به آن را به حافظه میاورد و خیلی وقت‌ها عبارت‌های با ارتفاع میانگین و توصیفی به مکان برخی کلمه ها به ذهنمان می رسد که قادر است محتوای مارا جلو چیره شود. پس میان واژه‌ها پل بزنید، ادغام‌سازی فرمایید، خلق کننده باشید و به ذهن طبیعی بشر مجاورت  آموزش سئو در مشهد  و مجاورت‌خیس گردید.
 
2- انکر تکست‌ها را دورازشوخی بگیرید!
همت نمائید لینک و پیوند‌هایی که گزینش میکنید در راستای محتوا باشد، ممکن میباشد یک تیتر دیدنی جمع‌ی متعددی را جذب نماید ولی گوگل درپی کشف رابطه‌های معنایی‌ست پس به هماهنگی مضمون‌ لینک و پیوند‌ها، محتوای وب سایت و به کار گیری صحیح از انکر تکست ها اعتنا نمایید.
 
3- گویش (Schema) آرم‌گذاری استاندارد را فراموش نکنید!
برای معرفی صفحه های با موضوعات متعدد کافی‌ست در کدنویسی تارنما، با نماد‌گذاری استاندارد به گوگل یاری نمایید تا متوجه خواهد شد محتوای تارنما شما راجع به چیست؟
در کنار مفاد بالا، عالی میباشد مواقعی مثل به کارگیری از تصاویر و کلیپ دربین محتوای نوشتاری برای خودداری از خسته کننده شدن و هم‌اینگونه به خواسته کاهش نرخ پریدن، به کارگیری از نوشته‌هایی با کاراکتر محصور در کنار نوشته‌های بلند و هم‌اینگونه طراحی وب برای دستگاه‌های متفاوت مثل تلفن همراه و تبلت و ... نیز گزینه اعتنا قرار بگیرد.
4- الگوریتم گورخر/ خصوصیت‌های شخصیتی : عشق‌مند به خرید اینترنتی/حساس و زودرنج
خط‌های سیاه و سپید گورخر منرا خاطر بارکد روی تولید ها و داد و ستد می‌اندازد، و دیدنی میباشد بدانید الگوریتم گورخر گوگل مسئول تحقیق روی وبسایت‌های فروش اینترنتی‌ست. خط‌های سیاه و سپید گورخر به عبارتی‌طور که در دنیای حقیقی وواقعی حشرات را به دور می‌نمایند، قرار میباشد در دنیای مجازی دورکننده‌ و نابودکننده‌ی وبسایت‌های کلاه‌بردار فروش اینترنتی باشند. براین اساس در شرایطی‌که شما یک فروشگاه آنلاین می‌باشید عالی میباشد بدانید الگوریتم گورخر حواسش به وبسایت شما است. گورخر به شدت مدافع دستمزد کاربرهایی‌ست که می خواهند یک خرید بهتر و باکیفیت اینترنتی را تجارب نمایند. این الگوریتم جهت چگونگی سنجی مغازه های اینترنتی پیاده سازی و اعمال گردیده‌است و جلوی رواج و توسعه دکان های اینترنتی تقلبی را میگیرند. ساخت سایت به طور عکس العمل گرا یا این که ریسپانسیو، داشتن بارکد برای همگی کالاها، به کار گیری از کوپن های تخفیف برای تشویق یوزرها به خرید این محصول ها، ساخت مقایسه با کالاهای مو جود در سایتهای دیگر، پایین آمدن فرایند خرید و راحتی خریدار، وجود بها روی کالاها، وجود نشانی دارای اعتبار برای دکان و ... عواملی می‌باشند که گوگل درین الگوریتم خویش به آن ها دقت می نماید.
 
فروشگاه آنلاین ایده‌آل از نگاه الگوریتم گورخر گوگل
او‌لین و مهمترین مساله برای هر فروشگاه آنلاین مساله‌ی اعتمادسازی‌ست، پس برای عبور از او‌لین مرحله‌ی اعتمادسازی و مراقبت امنیت و پذیرش نام‌و‌نشان، سند‌طومار‌ی الکترونیکی SSL را داشته باشید. دومی راه و روش اعتمادسازی این میباشد که شیوه های رابطه و تماس و نشانی فیزیکی کمپانی یا این که دکان را در وب سایت قرار دهید. سومی روش این میباشد که خصوصیات جنس با برچسب خرید روی کالاها مندرج باشد و از تمامی اساسی‌خیس این که کالاها به موقع به دست مشتری‌ها برسند و هم‌اینگونه قابلیت و امکان رهگیری تولید ها خریداری گردیده برای مشتری‌ها وجود داشته باشد.
برای تشکیل داد یک تجارب خرید عالی می توانید از مدد آنلاین و بیست و چهار ساعته که مدام مهیا‌ی یاری به مشتری‌هاست به کار گیری فرمایید. مسیر خرید می بایست کوتاه و بی آلایش باشد و داده ها محرمانه کاربرها نگهداری گردد. هم‌‌اینگونه با به کارگیری از کدهای تخفیف می توانید علت‌ی خرید را در کاربرها ارتقا دهید.
رعایت کردن مفاد بالا، فروشگاه آنلاین شمارا به محیطی عالی و سلامت برای خرید امن تبدیل می‌نماید، ولی الگوریتم گورخر به شدت با وب سایت‌های کلاه‌بردار فروش اینترنتی که بیش تر از هفتاد درصد مغازه‌های اینترنتی را مشتمل بر میگردند واکنش می‌نماید.
5- الگوریتم کبوتر گوگل / خصوصیت‌های شخصیتی : عشق و علاقه‌مند به جای ‌های آشنا/طرفدار صلح و قربت
کبوتر از آن گروه پرنده‌هایی‌ست که ترجیح میدهد به جای ‌هایی که میشناسد راز بزند و اهل پرواز به جای ‌های دوردست و غریبه وجود ندارد. بدین ترتیب هنگامی شما دنبال یک مغازه یا این که رستوران میگردید از نگاه کبوتر گوگل، حق تقدم با جای ‌هایی‌ست که در اطراف شما می‌باشند. با الگوریتم کبوتر، گوگل هر چه بیشتر به سمت خاص و اختصاصی کردن کاغذ‌ی نتیجه ها جست و جو پیش می‌رود. بدین ترتیب نتیجه ها سرچ گوگل برای شما متعدد از کسی‌ست که در یک محله‌ی دیگر به عبارتی عبارت را سرچ می‌نماید. از لحاظ یک مخاطب احتمالاً این مسئله دیدنی و کاربردی‌ست. البته در شرایطی که شما مالک یک اینترنت‌وبسایت باشید چه؟! آیا الگوریتم کبوتر گوگل برای شما هم پیام‌آور صلح و دوستی‌ست؟ جواب دادن بدین پرسش چندان سهل وجود ندارد. به دلیل آنکه این الگوریتم به بعضا اینترنت‌وبسایت‌ها مثل اینترنت‌وب سایت‌های مرجع بسیار امداد می‌نماید و در ازای منجر حذف برخی اینترنت‌وبسایت‌ها از کاغذ‌ی نتیجه ها جست و جو میگردد. در صورتی‌که اینترنت‌وبسایت شما اصول سئوی محلی را رعایت کرده‌باشد و با ساخت‌و‌ساز محتوای خاص و منحصر بتوانید استحصال و کارتان را در دایره‌ی یک حیطه یا این که محله‌ی خاص تمجید نمائید، میگردد اذعان کرد شانس بالا وارد شدن در برگه‌ی حاصل جست و جوی بار گوگل را خواهید داشت. شکل مساله مهم موتور جستجوی گوگل الگوریتم کبوتر میباشد. این الگوریتم به گویش بی آلایش به طرز تحت شغل می نماید. داده ها اینترنت‌سایتهای اینترنتی در قفس‌های داده قرار می گیرند و در هر قفس یکسری کبوتر وجود داراست که به نظارت محتوای این سایتها و مقایسه آن ها با واژه کلیدی کاوش گردیده میپردازند. هر توشه که مطلبی مطلوب کلمه و واژه کلیدی پیدا نمایند یک توشه به آن نوک میزنند. صفحاتی که بیشترین مقدار نوک به آن‌ها خورده گردیده باشد در گوگل فراتر آرم داده میگردند. این الگوریتم به یوزرها یاری می نماید عالی به هدف ها برسند حتی به حیث حالت جغرافیایی و مستقر، مقاله و مقصود متبوع را به استفاده کننده نماد می‌دهد.
6- الگوریتم پیج لایوت / خصوصیت‌های شخصیتی : متنفر از تبلیغات زیاد / اهل جنگ و جریمه‌کننده/ نجات‌دهنده
فکر کنید وارد سایتی گردیده‌اید که از در و دیوارش پاپ‌برنامه و پاپ‌جعبه می‌بارد. تبلیغات بنری بالا و ذیل برگه به شما چشمک می زنند و مجموع ورقه با لینک و پیوند‌های خیره کننده و غریب مالامال گردیده! تحت عنوان یک مخاطب چه احساساتی خواهید داشت؟ آیا احساس نمی کنید وارد یک تونل وحشت بی‌نقطه نهایی گردیده‌اید؟ وظیفه‌ی الگوریتم پیج لایوت (Page Layout) نجات کاربرها از این تونل وحشت میباشد. به دلیل آنکه هر کاربری حق داراست تجربیات‌ی خیر از بازدید وبسایت شما داشته باشد، پس برای این که جریمه‌های الگوریتم پیج لایوت یقه وبسایت شما‌را نگیرد، میانروی را رعایت نمائید.
تبلیغ بهتر میباشد ولی به اندازه‌ی کافی و در جای مطلوب! پس در هر کاغذ صرفا یک یا این که دو تبلیغ قرار بدهید، جوری که برای استفاده کننده آلودگی دیداری تولید نکند. حواستان باشد استفاده کننده حق داراست نخواهد تبلیغ شمارا ببیند براین اساس با افزودن مورد‌ی بستن تبلیغات این حق را به وی بدهید. مطمئن باشید ساختن یک تجارب‌ی عالی برای استفاده کننده به نسبت پول‌هایی که بابت تبلیغات بیش تر از حد اخذ می کنید، سرمایه‌ی بیشتر و ارزشمندتری برای اینترنت‌تارنما شما ساخت و ساز خواهد کرد.