تخصص یا این که Expertise در YMYL
شخص مریض هنگام مراجعه به دکتر معالج میخواهد بداند که او در باب خویش تخصص دارد یا این که نه؟ همین موضوع برای هر مخاطب گوگل نیز وجود دارااست. وقتی که آن ها به‌دنبال مشاور مالی می گردند، می خواهند شایسته ترین مشاور مالی را پیدا نمایند که در هزینه‌های آنها صرفه‌جویی خواهد شد یا این که هزینه‌ای برای آنان نداشته باشد.
شیوه‌های مختلفی برای به چهره کشیدن تخصص مولف در محتوای YMYL وجود دارااست، البته همگی این‌ها با نشر مطالب استارت می شود. تالیف کننده محتوا بایستی محتوایی با باکیفیت ساخت‌و‌ساز نماید که کارشناس بودن خویش را در این مورد نشانه دهد. بایستی محتوایی نوشته گردد که بی نیاز از داده ها گران بها  آموزش سئو مشهد و قابل قرائت باشد.
مولف محتوا با به چاپ رساندن گواهینامه‌ها و مجوزها و حتی نماد شرکتهای متعلق به خویش قادر است تخصص خویش را نماد دهد.
 
 
 
اعتبار یا این که authoritative در YMYL
دارای تخصص بودن بسیار عالی میباشد، البته این صرفا استارت عمل میباشد. زمانی بقیه متخصصان یا این که تأثیرگذاران در ناحیهی کاری شما، از شما تحت عنوان منبع اطلاعاتی اسم میبرند یا این که زمانی اسم شما (یا این که مارک تجاری شما) با عنوان ها مرتبط مترادف و هم معنی میشود، شما صرفا یک کارشناس نیستید بلکه  آموزش سئو در مشهد شما یک مرجع می‌باشید.
 
 
 
بعضا از KPI ها در خصوص قضاوت درباره اعتبار اینترنت‌تارنما
• دریافت کردن لینک و پیوند‌ از اینترنت‌وبسایت‌های مرتبط و دارای اعتبار استدلال بزرگی درخصوص مرتبه‌بندی اینترنت‌وبسایت‌ها میباشد، مطمئناً فارغ از تأکید بر این قضیه نمی‌قدرت در زمینه ی هیچ چارچوبی برای توفیق در seo دعوا کرد.
 
هنگامی از ارتباطات سخن می کنیم، همگی چیز درخصوص ساخت‌و‌ساز اعتبار دامنه اینترنت‌وب سایت شما میباشد. این بدان معنا میباشد که ما به اینترنت‌وبسایت‌هایی با اعتبار بالا نیاز داریم که مربوط به حیطهی کاری شما باشد و به شما پیوند داده باشد و هیچ تأییدی عالی از این نیست که یک اینترنت‌وب سایت بتواند از یک اینترنت‌وب سایت دارای اعتبار لینک و پیوند بگیرد.
 
• به اشتراک گذاشتن محتوای اینترنت‌تارنما شما به طور کبیر، حقیقی و واقعی و مداوم در کانال‌های اجتماعی
 
• ساختن اسم تجاری به دلایل متعددی ایده خیر میباشد ، مهمتر از کلیه برای اعتبار سئوی اینترنت‌وبسایت شما. معیار جستجوی مارک شما میزان خیر و خوبی برای اندازه‌گیری طرز همت آن میباشد.
در شرایطی که اشخاص اکثری در جستجوی مارک شما میباشند، این خبر شگفت انگیزی میباشد. در حالتی‌که آنان در جستجوی اسم تجاری شما با یک واژه و کلمه کلیدی مرتبط میباشند، این حتی بسیار عالی از آن میباشد.
 
• داشتن یک برگه ویکی پدیا برای اسم تجاری خویش و یا این که یکی‌از اشخاص کمپانی شما علامت بزرگی میباشد که ذکر می‌نماید شما یک مرجع می‌باشید. به‌خیال داشته باشید که داشتن یک شیت در ویکی پدیا عمل بی آلایش‌ای وجود ندارد، مگر اینکه یک فرد و یا این که یک مارک شناخته گردیده و دارای اعتبار باشید. این مسئله در راهبرد‌های گوگل برای تحلیل چگونگی محتوا جای‌دارد، به این ترتیب موضوعی میباشد که برای کسب به آن می بایست عملکرد نمایید.
 
نکات اساسی و تاثیرگذار بر میزان YMYL
ساخت و ساز محتوای باکیفیت: گوگل همواره به التفات محتوا تاکید بسیار داشته میباشد. محتوای YMYL می بایست دارنده یک غرض خاص باشد، نماد‌دهنده تخصص شخص تالیف کننده‌ی محتوا باشد؛ جامع و موءثر باشد به سیرتکامل‌ای که نیاز کاربر را برطرف کرده تا به اینترنت‌تارنما دیگری مراجعه نکند.
 
محتوا متمرکز بر روی موضوعات نو: از جمله در صورتیکه ۳ سال پیش یک وبلاگ پست در زمینه‌ی مهمترین ابزارهای seo منتشر گردیده، حالا به جهت به‌روز شدن این ابزارها و اضافه یا این که حذف شدن تنی چند از آنان این محتوا می بایست به‌روزرسانی خواهد شد. در‌صورتی‌که محتوا هر ۶ ماه به‌روزرسانی گردد به احتمال حاذق جايگاه‌ی خیر را برای آن برگه محافظت خواهد کرد.
 
تشکیل داد یک وب سایت کیفیت عالی: یک وب سایت با پیاده سازی حاذق، امنیت بالا، با کمترین اشکالات، کمترین صفحه ها 404 و ساختار صحیح و اصولی در ورژن تلفن همراه. با صرفه‌سازی YMYL با کمترین محتوا در قسمت‌های: در باب ما، راهنمای وبسایت، صفحه های NAP، سؤالات متداول و…
 
بهینه سازی داخلی: seo YMYL با به کارگیری از عبارات کلیدی، متا داده، هدینگ تگ‌ها، انکر تکست‌ها، استعمال از Bread crumb برای امداد به خزنده‌های گوگل
 
افزودن داده ها تالیف کننده: در نقطه نهایی هر محتوای YMYL داده ها مولف همدم با تصویر او اضافه گردد، این دستور سبب پشت گرمی گوگل به محتوا و سایت ( ارتقاء E-A-T) می گردد.
 
داده ها تماس: مانند شماره تماس و نشانی در دسترس و در معرض رویت کرد باشد تا خوانند‌گان محتوا ناچار به جستجوی داده ها تماس نباشند.
 
پیگیری ایده ها منفی مخاطبان: با مخاطبینی که نظرها منفی تصویب کرده‌اند تماس گرفته خواهد شد و انگیزه آن سنجیده شود.
 
درج نظرها مثبت: ایده ها مثبت مخاطبین و همیاران دارای تخصص درج گردد، این فرمان سبب متکی بودن مخاطبین و ارزیابان چگونگی محتوای YMYL می گردد.
 
بیان منبع محتوا: حتی در شرایطی‌که مولف محتوا یک دارای تخصص باشد، به منابع محتوا پیوند داده گردد، بیان منبع یکی عنصرها اساسی اعتبار بخشی به محتوا نزد گوگل میباشد، همینطور منجر می شود تا مخاطبان از محتوای مهم منابع نیز استعمال نمایند.
 
به کار گیری از تیترهای مربوط به قضیه: چنانچه تیترها با محتوای خویش هم‌خوانی نداشته باشند، ارزیابان چگونگی نسبت به محتوای کاغذ رویت کرد بدی خواهند داشت و نزد گوگل نیز از اعتبار مقداری منتفع خواهند شد.
 
عدم به کار گیری از تبلیغات مکرر: به کار گیری از تبلیغات و پاپ‌آپ‌های متفاوت در مجموع صفحه های اینترنت‌تارنما سبب ساز آزار کاربر می‌گردد و ماندگاری کاربر در اینترنت‌تارنما را پایین اثر قرار می دهد.