۶) یک CTA بدیهی در وب سایت قرار دهید
یکی‌از موضوعات اصلی که هم به کاهش نرخ پریدن و همینطور بالارفتن نرخ تبدیل شما امداد می‌نماید، به کار گیری از دکمه فراخوان به فعالیت یا این که Call To Action آموزش سئو در مشهد  میباشد.
مدام این مورد را در ذهن داشته باشید که مجموع یوزرها بعد از استیناف یک مقاله، دیدن یک ویدیو و … می خواهد کاری اعمال دهند. کاری که بیشترین فایده را برای آن‌ها داشته باشد و بتواند نیاز آن‌ها‌را آموزش سئو مشهد  رفع نماید.
شما با یک نیاز سنجی ظریف و قرار دادن یک CTA جالب میتوانید استفاده کننده را به سادگی به آنچه می خواهد مجاورت کرده و خودتان نیز به هدفی که دارید برسید.
یک معامله دو رمز موفقیت!

نکته: از CTA های گوناگون و زیاد به کارگیری نکنید. این که به استفاده کننده آزادی فعالیت بدهید خیلی بهتر میباشد ولی خیر اینجا! شما بایستی مخاطب را تنها به یک مسیر هدایت فرمایید. آزادی شغل دادن به مخاطب درین مواقع معمولا نرخ تبدیل شمارا به صورت قابل توجهی کاهش میدهد. پس در تعداد و همینطور محتوای CTA پاره ای غیر منعطف باشید!
۷) پیوند سازی داخلی؛ به حد تعادل
اکثری از وبمسترها و مارکترها طرفدار دو آتشه پیوند سازی داخلی ( آن هم به طور فله ای!) در محتوای خویش می باشند.
این زمینه گرچه میتواند بانس ریت شما‌را به صورت قابل توجهی کم کند ( چراکه مخاطب با کلیک بر فقط یک پیوند بانس ریت را از تارنما شما برمی‌دارااست و فرصت حضور در وب سایت برایش درج می گردد.) ولی این شغل محتوای شما‌را خسته کننده و ضعیف جلوه خواهد اعطا کرد.

به شما پیشنهاد میکنم به مکان لینک و پیوند سازی ها داخلی وحشتناک تنها یکسری پیوند (با CTA صحیح) به محتواهای مرتبط، پرطرفدار و اساسی خویش بدهید. با اینکار خیر فقط توانسته اید بانس ریت را کاهش دهید، بلکه میتوانید با رفع نیاز مخاطب، دیگر محتواهای پر ارزش خویش را نیز به وی اکران دهید.

۸) صفحه های جنس خویش را به صورت منظم بروزرسانی نمایید
در‌حالتی که شما در صفحه ها مال داده ها جامع و متعددی از یک مال ارائه دهید مخاطب را غرق خواهید کرد. از طرفی در صورتیکه داده ها مقداری قرار دهید استفاده کننده شما‌را ضعیف فکر میکند و منظره شما‌را شعور نخواهد کرد.
یک کدام از مهمترین دلایلی که یوزرها قیف فروش ما‌را طی نمی کنند، فراهم نبودن آن‌‌ها برای خرید میباشد. البته یکی از دیگر از دلایلی که بشدت می تواند در خرید آن ها اثر گذار باشد این میباشد که آن‌ها محتوایی باکیفیت و صحیح از فرآورده نمی‌بینند و ترجیه می دهند تا از یک وبسایت دیگر استعمال نمایند.
پس بایستی چه شغل کرد؟
اطلاعاتی که قصد دارید در زمینه ی فرآورده ارائه دهید را کاملا گروه بندی کرده و نام مجموعه ها را به مخاطب اکران دهید. با اینکار شما خیر فقط کاغذ مرتبی خواهید داشت، بلکه داده ها جامعی نیز ارائه داده و از طرفی استفاده کننده را در محتوا غرق نخواهید کرد.

نکته۱: تلاش فرمائید توضیحات جنس خویش را بروزرسانی نمایید مخصوصا در صورتی مال شما رقابتی میباشد.
نکته۲: قابل ذکر میباشد که روی هم رفته نرخ پریدن صفحه های کالا نسبت به باقی قسمت های وبسایت بیشتر میباشد. (ولی این زمینه به ماهیت متاع و سرویس ها شما نیز تماما بستگی دارااست.)
با اینحال در‌صورتی‌که بانس ریت وب سایت شما خیلی بالا بود به شما پیشنهاد میکنم با A/B آزمایش محتوا و المان های گوناگون و اثر گذار برگه کالا خویش را تغییر تحول دهید و با رصد آن، یک گزینه یا این که تلفیقی از آن‌ها‌را برای کاهش بانس ریت و بهبود نرخ تبدیل استعمال فرمایید.



۹) امکان کاوش؛ راهکاری بهتر برای کاهش نرخ پریدن
یکی از دیگر از مواقعی که به کاهش نرخ پریدن وب سایت شما امداد می‌نماید seo المان کاوش وبسایت میباشد.
درین نصیب به عنوان کردن یک‌سری آیتم بسیار اصلی بسنده میکنم.

مسلما در آحاد صفحه ها خویش امکان کاوش داشته باشید.
برگه جستجوی خویش را سئو نمایید تا در حالتی‌که استفاده کننده واژه و کلمه کلیدی خاصی را کاوش کرد. رابط کاربری با صرفه شما بتواند تجربیات کاربری اورا بهبود ببخشد.
صفحه های ۴۰۴ خویش را سئو فرمایید تا در‌حالتی که مخاطب فیض دلخواه خویش را نیافت بلافاصله از تارنما بیرون نشود و بتواند از پیشنهادات شما استعمال بکند.
۱۰) تارنما خویش را برای گوشی seo فرمائید
یکی‌از دیگر از موضوعات فوق العاده مهمی که اکثر وقت ها وبسایت ها هنوز هم نسبت به آن بی ملاحظه میباشند دعوا Mobile friendly بودن تارنما می باشد.
این قضیه بالاتر از گفت و گو بانس ریت در seo وب سایت شما بشدت اثر گذار میباشد. درصورتی که تارنما شما هنگام اکران در گوشی با صرفه نباشد نسبتاً مجموع شانس شما برای رقابت در فضای دیجیتال از میان خواهد رفت.
به دلیل آنکه خیر صرفا کرالر های گوگل وب سایت شما‌را در دیوایس موبایل خزش می‌نمایند بلکه بیشتراز ۸۰٪ کاوش ها فعلا از روش موبایل جاری ساختن می شود.
پس خوب میباشد همین اکنون دست به شغل گردید!