جایگزین گواهینامه بهینه سازی چیست؟
بعداز یادگرفتن seo به هزاران علم‌آموز، اینجانب متوجه گردیده‌ام که چه چیزی اثرگذار میباشد و  آموزش سئو مشهد چه چیزی اثر گذار وجود ندارد.

و طبق تجربیات اینجانب، شایسته ترین شیوه برای یادگیری بهینه آموزش سئو در مشهد  سازی این میباشد:

کمپانی در عصر + تمرین = تخصص بهینه سازی

به عبارت دیگر:

شما می بایست سوای امتحان و غلط و یادگیری‌های نامنظم از مقاله‌ها، seo را از یک نرم افزار ساختار یافته آنلاین که به آن عصر seo گفته میشود حافظه بگیرید.

بعد شما بایستی این یادگرفتن را با تمرین در اینترنت‌وبسایت خویش (یا این که وبسایت مشتری) مخلوط نمائید.

این کلید توفیق شما میباشد و برای شما تخصص و اعتبار به همدم می آورد.
اینجانب درمورد الگوریتم های بهینه سازی گوگل بازرسی کردم و این حاصل را استحصال کردم
اینجانب به تازگی در یک پروژه تحقیقاتی، مطالب ۲۱ منبع دارای اعتبار را عمیقا تحقیق کردم تا شعور بهتری از ساختار و کوشش الگوریتم‌های بهینه سازی و سیستم‌های جايگاه‌بندی گوگل استحصال کنم.

اینجانب در‌این پروژه تحقیقاتی، به صورت خاص روی مواقعی مانند ساختار الگوریتم‌های جايگاه‌بندی، ترازو اثر هر الگوریتم در نتیجه ها کاوش، شیوه شغل الگوریتم های گوگل با یکدیگر، تعداد الگوریتم‌های جايگاه‌بندی، کلمه و واژه‌شناسی الگوریتم‌های گوگل و مسائلی از این دست تحقیقاتم را جاری ساختن دادم.

گوگل داده ها پاره ای در امر الگوریتم‌هایش منتشر کرده. در‌این پروژه تحقیقاتی گاهی بدون چاره می‌شدم ده‌ها نظرها متخصصین گوگل را کنار هم بگذارم و تحقیق کنم تا بتوانم یک حقیقت را پیدا کنم.

منابع اینجانب درین پروژه تحقیقاتی، گوگل و بعضا دیگر از تارنما‌های دارای اعتبار در حوزه seo می باشند. درین پوشه PDF میتوانید لیست منابع این پروژه تحقیقاتی را مشاهده بفرمایید.

نکات پر رنگ این پروژه تحقیقاتی
۱. الگوریتم مهم گوگل (Core) یک الگوریتم مرکب میباشد. بدین معنا که در ذات خویش چیزی ندارد و ترکیبی از الگوریتم‌های دیگر میباشد.
۲. الگوریتم‌های گوگل منقطع از یکدیگر می باشند اما داده‌های دریافتی خویش را با یکدیگر به اشتراک میگذارند.
۳. معیار تاثیرگذاری الگوریتم‌ها با دقت به جستجوی استفاده کننده تغییر و تحول می‌نماید. برای مثال در یک کاوش، الگوریتم‌های مرتبط با بک‌پیوند موثرتر از دیگر الگوریتم‌ها خواهند بود و در جستجویی دیگر، الگوریتم‌های تازگی محتوا اثر بیشتری دارا هستند.
۴. الگوریتم‌ها به صفحه های امتیاز میدهند و جايگاه یک اینترنت‌تارنما با امتیازهایی که از الگوریتم‌ها عده‌آوری نموده است معلوم میشود.
۵. EEAT الگوریتم وجود ندارد، میزان گوگل برای آشنایی صفحه های گرانبها میباشد.
۶. الگوریتم‌های گوگل از ایده اول تا ارائه؛ ۴ مرحله را طی می‌نمایند.
۷. تک تک الگوریتم‌های گوگل به ۳ نصیب تقسیم می گردند: رابطه، متکی بودن و تجربیات کاربری.
۸. در‌حالتی که اینترنت‌سایتی بوسیله یک الگوریتم جریمه خواهد شد، برای خروج از جریمه آن الگوریتم می بایست تا آپ تو دیت آینده به عبارتی الگوریتم شکیبایی نماید.
۹. گوگل در تست‌های خویش، از تعامل استفاده کننده با نتیجه ها کاوش متوجه می گردد معیار اثر مثبت یک الگوریتم چقدر میباشد.
۱۰. حاصل گوگل بوسیله الگوریتم رنک‌برین تر و تمیز میگردند.
۱۱. آپ دیت‌های الگوریتم اساسی (Core) گوگل، بر روی مجموع حاصل تاثیرگذار میباشد و مرتبط با مجموعه خاصی از اینترنت‌وب سایت‌ها وجود ندارد. به‌این مفهوم که در یک به روز الگوریتم اساسی، یک آیتم خاص مثل سرعت تارنما گزینه مقصود قرار نمی‌گیرد.
۱۲. گوگل؛ هر ساله هزاران توشه الگوریتم‌های خویش را آپ تو دیت می‌نماید. نصیب اعظم این آپ دیت‌ها جزئی می باشند و استحضار‌رسانی نمیشوند. تنی چند از این آپ تو دیت‌ها تبارک می باشند و اگاهی‌رسانی میگردند.
۱۳. الگوریتم، سیستم و به روز در لهجه گوگل یک مفهوم میدهند. به عنوان مثال الگوریتم پاندا، سیستم پاندا و آپ دیت پاندا هر ۳ یک مضمون‌ را میدهند.
۱۴. گوگل برای استحضار‌رسانی آپ دیت سیستم‌ها از عبارت به روز سیستم مربوطه استعمال می‌نماید. برای مثال در‌حالتی که یکی‌از الگوریتم‌های اکنون حاضر گوگل، «مانند سیستم محتوای موثر» به روز خواهد شد، گوگل بدین شکل اگاهی‌رسانی خواهد کرد: آپ دیت سیستم محتوای اثر گذار.
۱۵. کلمه و واژه‌های Core Update، Core systems update و Core algorithms update معنا یکسان دارا هستند. این کلمه‌ها اشاره به وقتی دارا‌هستند که یک قابلیت و امکان به الگوریتم مهم افزوده میشود یا این که تغییراتی در کدهای الگوریتم فیس می دهد.
درحال حاضر و به دنبال، داده ها ظریف‌تری در امر نتایجی که گرفته‌ام با شما به اشتراک نهاده‌ام.
الگوریتم اساسی گوگل (Core) ترکیبی از مهمترین الگوریتم‌های مرتبه‌بندی میباشد
یک کدام از جذاب‌ترین نتایجی که در‌این پروژه تحقیقاتی گرفتم این بود: الگوریتم اساسی گوگل (Core) یک الگوریتم مرکب میباشد. بدین مضمون‌ که در ذات خویش چیزی ندارد و ترکیبی از الگوریتم‌های دیگر میباشد.

البته چطور بدین فیض رسیدم؟

اندری لیپاتسف (استراتژیست ارشد چگونگی کاوش در گوگل) در دقیقه ۱۵:۱۵ این کلیپ در یوتیوب صادقانه میگوید که ما در گوگل تعریف و تمجید قانونی از الگوریتم اساسی (Core) نداریم. ما لیستی نداریم که بگوییم این الگوریتم Core میباشد و این الگوریتم Core وجود ندارد.
وی همینطور درباره ی تفاوت الگوریتم مهم و بقیه الگوریتم‌ها اعلام کرد:

ما فکر‌می‌کنیم که‌این الگوریتم آیا آزمایشی میباشد؟ تعدادی وقت ایفا می گردد و مطمئن نیستیم که چقدر دوام خواهد آورد؟ یا این که مانند PageRank مدام یا این که دست‌کم در آجل قابل پیش‌بینی وجود خواهد داشت و آن‌گاه احتمالاً در مسئله خاصی بخشی از الگوریتم اساسی نامیده می‌گردد.

اندری لیپاتسف درین ویدئو، گریزی هم به سخن گری ایلیس (تحلیلگر گوگل) زد که راجع به تفاوت الگوریتم اساسی و بقیه الگوریتم‌ها گفته بود:

برای آشنایی الگوریتم اساسی؛ موتور یک ماشین را فکر کنید. پیش از اینً شروع عدم وجود، راننده می بایست میرفت جلوی ماشین و از ابزاری برای پر‌نور کردن موتور به کار گیری می‌کرد. امروز ما در هر موتور بنزینی شروع داریم، این موتور یکدست میباشد. شل خیس شد، البته در اصل هیچ چیز تغییر‌و تحول نکرد.

با دقت به کلام‌های مطرح گردیده از سوی این ۲ کارمند ارشد گوگل، اینجانب اینطور سود گرفتم که گوگل ۲ نوع الگوریتم دارااست:

الگوریتم‌های استوار: مدام، یا این که در مقطع مجال وقت گیر اعمال خواهند شد و به‌این الگوریتم‌ها، الگوریتم مهم گفته میگردد. مانند پاندا، پنگوئن، رنک‌برین، پیج‌رنک، مرغ مگس‌خوار و…
الگوریتم‌های آزمایشی: اجرای مقطعی دارا‌هستند و در صورتی از مرحله تست عبور نمایند، گفته میگردد آن الگوریتم بخشی از الگوریتم مهم شد. از جمله الگوریتم پاندا در حین ارائه، جزو الگوریتم‌های آزمایشی بود و هر تعدادی ماه یکبار بروز می شد و در حاصل اثر می‌گذاشت و در سال‌ ۲۰۱۶ بخشی از الگوریتم اساسی شد.
براین اساس، الگوریتم مهم گوگل یا این که به عبارتی Core algorithm یک الگوریتم مرکب میباشد. بدین معنا که در ذات خویش چیزی ندارد و ترکیبی از الگوریتم‌های دیگر میباشد.

یا این که به لهجه دیگر، زمانی الگوریتم جدیدی از مرحله تست با توفیق عبور می‌نماید و از دید گوگل یک الگوریتم استوار می‌گردد، تحت عنوان بخشی از الگوریتم اساسی گوگل معرفی می‌گردد.