حوه نظارت rich results وبسایت
بعداز به کارگیری از structured data markup، می‌توانید از ابزار Google Rich Results به کار گیری فرمائید تا مطمئن گردید که هیچ اشتباهی در اجرای کد نیست اعتنا داشته باشید در شکل وجود اشتباه structured data خیر صرفا موجب بهبود بهینه سازی نخواهد شد بلکه شما‌را با خطاها بدون شوخی مواجه می نماید. شما میتوانید نشانی برگه و یا این که کد HTML برگه را در قسمت های مربوطه Rich Results آموزش سئو مشهد اسکن فرمایید.

سازماندهی سلسله مراتب وبسایت
پیاده سازی و طراحی برنامه صفحه های شما از مهم ترین موادسازنده seo میباشند و اثر بسیار متعددی در بهبود بهینه سازی وبسایت شما دارا‌هستند، شما بایستی به هرآنچه که به بهبود seo تارنما شما امداد می نماید دقت داشته ویژه داشته باشید چرا دستیابی درجه مطلوب در نتیجه ها مضمون‌ توفیق شما  آموزش سئو در مشهد خواهد بود.

ناوبری یا این که منو ها برای گوگل اصلی میباشند
قطعا در وب سایت خویش از منو به کارگیری نمائید، به دلیل آنکه منو ها نقش کلیدی در توسعه، ارتقاء جايگاه و بهبود بهینه سازی وبسایت شما خواهند داشت، به کار گیری از ناوبری برای گوگل اصلی میباشد به این دلیل که به یوزرها امداد می نماید تا مطالب ما یحتاج خویش را سریع خیس پیدا نمایند و همینطور به موتورهای کاوشگر امداد می نماید تا مهم‌ترین مطالب از دید مالک وب سایت را بشناسند. کارایی فرمایید ناوبری (منو) وبسایت خویش را مبنی بر کاغذ مهم تارنما طراحی برنامه فرمائید.

کلیه تارنما ها دارنده یک شیت مهم یا این که root (ریشه) میباشند که معمولاً پربازدیدترین برگه در تارنما و محل آغاز پیمایش برای بخش اعظمی از بازدیدکنندگان میباشد. بدین تصور کنید که چه‌گونه بازدیدکنندگان از یک کاغذ همگانی (شیت اساسی شما) به برگه ای دربردارنده محتوای خاص خیس می‌روند. کاغذ ای برای تعریف این صفحه های مرتبط ساخت و ساز فرمایید (مثلا، ورقه اساسی -> مقاله ها آموزشی -> وردپرس -> پلاگین های وردپرس ).
به کار گیری از مسیر راهنما یا این که Breadcrump
یک کدام از دیگر از فاکتور های بهبود بهینه سازی مسیر راهنما میباشد، breadcrumb یا این که مسیر راهنما ردیفی از پیوندهای داخلی در ابتدا یا این که ذیل ورقه میباشد که به بازدیدکنندگان اذن می‌دهد تا با گاز به قسمت گذشته یا این که برگه مهم بازگردند. بخش اعظمی از breadcrumb ها همگانی ترین ورقه (معمولاً کاغذ مهم) را تحت عنوان اولی لینک دارا‌هستند و قسمت های خاص خیس را بعد از آن فهرست می نمایند. پیشنهاد میکنیم هنگام اکران مسیر راهنما از breadcrumb structured data markup به کارگیری نمایید.
یک navigational page یا این که شیت ناوبری یا این که مسیر راهنمای معمولی برای یوزرها ساخت‌و‌ساز نمائید
شیت ناوبری نیز می‌تواند موجب بهبود seo وبسایت شما خواهد شد، کاغذ ناوبری یک کاغذ بی آلایش در وبسایت شما میباشد که ساختار سایت شمارا نشانه میدهد و معمولاً از فهرستی سلسله مراتبی از صفحه ها تارنما شما درست شده میباشد. در حالتی که بازدیدکنندگان در یافتن صفحه ها در وب سایت شما با نقص‌ مواجه شوند، ممکن میباشد از این شیت بازدید نمایند. در حالی که موتورهای کاوش نیز از این کاغذ بازدید می‌نمایند و پوشش خزیدن خیر از صفحه های تارنما شما اخذ می‌نمایند، البته عمدتاً بازدیدکنندگان انسانی را مقصود قرار میدهند. این ورقه نیز میتواند به بهبود سکو seo و باصرفه خیس شدن بهینه سازی تارنما شما یاری دهد.

کاغذ navigational page را به طور سلسله مراتبی بسازید
عملکرد نمائید تا حد قابلیت و امکان به کارگیری از این ورقه را برای یوزرها سهل وآسان فرمائید تا از محتوای همگانی به محتوای خاص خیس در وب سایت شما بروند. مطمئن گردید که مجموع صفحه های تارنما شما از روش ارتباطات قابل دسترسی می باشند و برای یافتن آنان نیازی به جستجوی داخلی ندارند. در شکل بایستگی به صفحه ها مرتبط لینک دهید تا یوزرها بتوانند محتوای شبیه را پیدا نمایند. درصورتی که قصد شما استعمال از شایسته ترین راهکارهای بهبود seo میباشد، تجارب کاربری را بهبود اعطا کرد.

برای Navigation از متن به کار گیری نمائید
در دست گرفتن بیشتر navigation یا این که منو ناوبری از شیت ای به برگه دیگر در وبسایت خویش از روش پیوندهای متنی، خزیدن و فهم تارنما شمارا برای موتورهای کاوش راحت خیس می نماید. به کارگیری از تصاویر و یا این که برنامه کودکان ها در برگه ناوبری یک خطا میباشد.

یک برگه ناوبری برای یوزرها، یک نقشه وبسایت برای موتورهای کاوش ساخت نمائید
یک ورقه ناوبری معمولی برای آحاد وب سایت خویش برای یوزرها قرار دهید ( در شرایطی که وبسایت شما دارنده صفحه ها متعددی میباشد مهترین صفحه ها را قرار دهید ). یک پوشه نقشه تارنما XML ساخت‌و‌ساز فرمائید تا مطمئن گردید که موتورهای کاوش صفحه های تازه و آپدیت گردیده را در وبسایت شما پیدا می نمایند. ورقه ناوبری را به مراتب پژوهش نمائید تا مطمئن گردید همه لینک ها به صدق شغل می نمایند و یوزرها با کاغذ 404 مواجه نمی‌شوند.

اکران و سفارشی سازی ورقه 404
ممکن میباشد یوزرها از روش حاصل گوگل، سایت های دیگر و یا این که حتی سایت خویش شما به کاغذ ای مراجعه نمایند که دیگر نیست حتی ممکن میباشد نشانی کاغذ را به نادرست تایپ کرده باشند، داشتن یک برگه سفارشی 404 میتواند با پیوندهای موءثر می‌تواند یوزرها را به یک شیت شبیه در وب سایت شما هدایت نماید. به کار گیری از یک پیغام نامفهوم مانند “یافت نشد”، “404” یا این که کاغذ 404 نیست یک غلط رایج میباشد، شما می بایست پیوندهای اثرگذار را درین برگه به استفاده کننده سفارش دهید.

استعمال از URL بی آلایش
به کارگیری از URL (نشانی) بغرنج و گنگ و یا این که خیلی زمانبر می‌تواند برای مخاطب سرگردان کننده باشد کوشش نمایید از نشانی صفحه ها شما معمولی و روشن باشند تا استفاده کننده به راحتی نشانی برگه و مسیر مو جود را ادراک نمایید مثلا

// نشانی نامفهوم
https://www.sitename.com/folder1/22447478/x2/14032015.html

// نشانی بی آلایش و گزینه پسند یوزرها
https://www.sitename.com/article/web-design
توده بندی
در‌این نوشته ی علمی شما با تعدادی گزینه از راهکارهای ارتقا درجه و بهبود بهینه سازی وب سایت آشنا شدید، اعتنا داشته باشید بهبود seo به معنای توفیق استحصال شغل شما در دنیای کسب و کار الکترونیک میباشد قابل ذکر میباشد که همگی نوشته‌ی علمی “راهنمای ارتقا سکو و بهبود seo” برگرفته از نوشته‌ی علمی Search Engine Optimization (سئو) Starter Guide گوگل بوده و فارغ از هیچگونه تغییری به دلیل فهم و شعور عالی شما به لهجه فارسی ترجمه شد‌ه‌است.