استعمال از رل کنونیکال چه تاثیری در سئوی وبسایت دارااست؟
هنگامی که بواسطه تگ Canonical یک کاغذ را تحت عنوان ادرس اساسی به گوگل می کنیم، پیوند های داخلی و فرنگی که به ورژن های جانبی داده گردیده به‌این ورقه نسبت داده می گردد و بها و اعتبار تمامی آن ها در آموزش سئو مشهد  یک جا توده می‌شود.

از سویی دیگر با به کار گیری از تگ کنونیکال قادر خواهیم بود از ساخت و ساز صفحه های تکراری در وب سایت خودداری کنیم. این شغل در بهبود نرخ میزان دارایی خزش و ارتقاء سرعت ایندکس صفحه ها اثر مطلبوبی دارااست و آموزش سئو در مشهد  بهینه سازی را بهبود میدهد.

فراگیری به کار گیری از تگ کنونیکال در وردپرس
در وضعیت کلی برای به کارگیری از تگ کنونیکال بایستی کدش را در قسمت head هر ورقه قرار دهید البته در وبسایت های وردپرسی کافی ست از پلاگین yoast به کار گیری نمایید.

یادگرفتن به کار گیری از تگ کنونیکال در جوملا
در CMS های منحصر مثل جوملا از آن به کارگیری میگردد صفحه ها به طور پیش فرض روی خویش کنونیکال می باشند. برای تغییر‌و تحول آن فرآیند تحت را دنبال فرمایید:

1. در بخش منو مورد بهینه سازی را گزینش کرده:
2. محتوایی را که میخوانید به ورژن پیشنهادی تان کنونیکال نمائید را گزینش نمائید و بعد از آن در نصیب canonical page، نصیب انتهایی URL ورژن مهم را که بعداز روت اساسی دامنه قراردارد و اصطلاحا به آن Slug گفته می‌شود را قرار دهید.
لغات کلیدی LSI چیست؟
LSI مخفف عبارت های Latent Semantic Indexing میباشد و به کلماتی گفته می گردد که از نگاه معنایی با واژه کلیدی مهم رابطه دارا‌هستند.

در قبل برای اینکه در یک کلمه و واژه کلیدی خاص جايگاه بگیریم، آحاد محتوا را از واژه کلیدی خویش پرمیکردیم. و این فعالیت یکی مهم‌ترین تکنیک های سئوی محتوا فرصت خویش بود. در واقع “چگالی واژه کلیدی” در آن سالها تحت عنوان یک فاکتور اساسی در seo محتوا شناخته می‌شد و خب ما هم بدون چاره بودیم از آن به کارگیری کنیم. آن تایم ها دعوا کیورد استافینگ زیاد مطرح عدم وجود و اتفاقا گوگل هم به چنین محتواها جايگاه نیکی میداد. البته با سپری شد مجال رخداد بدی برای گوگل پیش امد. آن هم تلف کردن تعداد متعددی از کاربرانش بود. سود بکار بردن آن تکنیک نادرست این شد که شاهد سکو دریافت کردن تعدادی محتوای بی چگونگی و بی قیمت در سراسر نتیجه ها گوگل شدیم که فقط با بکار بردن انبوهی از لغت ها کلیدی جايگاه گرفته بودند.

همین ها سبب ساز شد گوگل به درنگ افتاده و به مکان چگالی کلمه و واژه کلیدی یک راه‌حل خوب معرفی نماید:

عبارات کلیدی LSI
فقط راهی که سبب می‌گردد گوگل کل یوزرها از دست رفته اش را مجدد بازگرداند یک محتوای کیفیت بالا، جالب و مرتبط میباشد. برای چک اصالت و چگونگی محتوا، گوگل از الگوریتم‌های مختلفی مانند رنک برین و پاندا بوسیله گوگل استعمال میکند. ولی برای تشخیص رابطه محتوا با زمینه، عبارات کلیدی LSI را تحقیق میکند.

مکانیزم کاری گوگل الان به چنین میباشد که برای تشخیص رابطه محتوا با قضیه صرفا روی کلمه ها کلیدی اساسی تمرکز نمیکند. بلکه به مجموع لغات مستعمل در محتوا اعتنا میکند و به حیث آن یک متن مرتبط، متنی میباشد که بتواند با به کارگیری از لغت ها کلیدی متعدد در موضوع شبیه، محتوا را پوشش دهد.

تفاوت عبارات کلیدی LSI با کلمه ها کلیدی بلند (Long Tail Keywords) چیست؟
مهمترین شاخصه لغت ها کلیدی بلند، ارتفاع آن‌ها میباشد که معمولا هم از 3 تا 5 واژه و کلمه تشکیل‌شده اند. از جمله به عبارات ذیل نگاه نمایید:

• خرید موبایل در طهران

• خرید موبایل ارزان بها در طهران

• و....

اینها مثال هایی از لغت ها کلیدی دم دراز می‌باشند که فقط تعداد کلماتشان از کلمه و واژه کلیدی اساسی که خرید تلفن همراه میباشد بیشتر میباشد. هم اکنون به لغات پایین توجه فرمایید:

• خرید تلفن همراه

• فروش گوشی

• خرید تلفن همراه در طهران

این لغات در واقع LSI های واژه و کلمه کلیدی " خرید موبایل" می‌باشند. به این دلیل‌که بالاتر از هم معنی بودن و ارتفاع کلیدواژه ها کار می نمایند و از نگاه معنایی هم به کلمه و واژه کلیدی اساسی مرتبط میباشند.