3. به کار گیری صحیح از هدینگ‌های HTML
هدینگ معمولاً تیتر یا این که راهنمای محتوا شناخته می شود. در نوشته‌ی علمی اشاره به کدهای HTML، H1 و H2 و H3 و ........... H6 تحت عنوان نکات بهینه سازی کلاه سپید سبب ساز می گردد که گوگل این مورد ها را اساسی ببیند و به نوشته‌ی‌علمی شما جايگاه بالاتری بدهد. به‌دنبال شما‌را با این آموزش سئو مشهد  مفاد آشنا میکنیم.

تگ‌های H1
ضوابط به کار گیری از تگ‌های H1 راحت میباشد. در تکنیک seo کلاه سپید این تگ‌ها مانند بقیه هدینگ‌ها مورد اساسی نوشته ی علمی را تشکیل میدهند و برای گوگل مداقه متعددی دارا هستند. شما برای مرتبه فراتر نوشته‌ی علمی خویش در هر شیت بایستی یک‌توشه از هر تگ H1 استعمال فرمایید؛ چون این تگ به‌تیتر هدینگ اساسی شناخته می گردند.
به کار گیری بیشتر از هدینگ سبب ساز سردرگمی گوگل شود و این مورد سبب ساز کاهش مرتبه‌بندی شما در موتورهای گوگل می شود. تلاش فرمایید تگ‌های H1 ویژه و خاصی بسازید، همینطور می بایست از کلیدواژه مهم در هر هدینگ H1 استعمال فرمائید. عالی میباشد بدین نکته اعتنا فرمائید، هنگام ایجاد کرد تگ آن را به‌هیچ‌ آموزش سئو در مشهد  تیتر زمانبر نکنید.

تگ‌های H2
تگ‌های H2 مانند H1 جای خیر و خوبی میباشد که در آن از کلمه ها کلیدی مصرف شود. کارایی فرمایید برای به کار گیری از تیتر تگ‌های H2 را بر طبق موضوعات فرعی برگه بسازید؛ از جملهً در‌حالتی که شیت محتوای شما در خصوص یک دندانپزشک میباشد یک برچسب H2 عالی قادر است عنوانی در زمینه ی سرویس ها دندانپزشکی باشد و به‌دنبال آن محتوایی مرتبط با این تگ را ارائه فرمائید.
نکته ماهر برای به کار گیری از ویرایشگر WYSIWYG وردپرس:


کلماتی را که میخواهید در تگ‌های H2 به کار گیری فرمایید را گزینش کرده و آن‌گاه ctrl+alt+2 را فشار دهید تا به تگ‌های H2 تبدیل شوند. این تگ‌ها بایستی به‌سیرتکامل‌ای تعیین شوند که خواننده را راجع‌به محتوای گزاره مربوطه با خبر نماید یا این که به‌عبارتی‌دیگر مخاطب بایستی با قرائت تگ‌های H2 بداند گزاره آن در چه موردی میباشد.

برچسب‌های H3
این برچسب‌ها مشابه به تگ‌های H2 میباشد، ولی آن را برای موردها معدود‌عنایت‌خیس به فعالیت می برند. برچسب‌های H3 از دید تکنیک بهینه سازی کلاه سپید به‌تیتر موضوعات فرعی در تگ‌های H2 به کار گیری می گردند، به همین برهان به کار گیری از آن ضرورتی ندارد؛ البته وجود آنان در صفحه ها مقصود اینترنت‌تارنما شما‌را تقویت می‌نماید. برای ایجاد کرد برچسب‌های H3 می توانید از برخی لغت ها کلیدی به کار گیری نمایید و حتی می توانید این برچسب‌ها را مانند سؤال نیز به فعالیت ببرید.
تفاوت تیتر و H1
سوالی که اکثر وقت ها ذهن یوزرها را سرگرم می‌نماید این میباشد که از نگاه تکنیک بهینه سازی کلاه سپید چه تفاوتی در میان تیتر و برچسب‌های H1 وجود داراست؟ در حالت HTML هر دو این موردها به‌شکل تیتر یا این که تعریف مورد محتوای شما استعمال میشود؛ ولی تفاوت والا آن‌ها در ارتباط جایی میباشد که به کار گیری میگردند.

تیتر ورقه در نوار تیتر و در بالاترین بخش مرورگر به عمل می‌رود و بیشتر کاربرد آن برای موتورهای کاوش میباشد. تیتر نوشته‌ی علمی به‌شکل پیوند میباشد که یوزرها برای مشاهده شیت به روی آن کلیک می‌نمایند. تگ‌های تیتر در شیت اینترنت قابل‌مشاهده نبوده و این برچسب‌ها به عبارتی چیزی میباشد که خواننده در برگه اساسی شما می‌بیند. برچسب‌های H1 معمولاً در حاصل جستجوی موتور گوگل چشم نمیشوند.

به چه شکل تگ‌های هدینگ عالی بنویسیم؟
هنگامی که در محتوای از تگ‌های H1، H2، H3 و... به کارگیری میکنید، بایستی آغاز به‌این زمینه تصور کنید که قضیه محتوای شما درباره‌ی چیست و چه نکته‌ای را میخواهید به خواننده منتقل فرمایید؟ آنگاه شایسته ترین شغل این میباشد که کلمه ها کلیدی خویش را در گوگل سرچ فرمایید تا متوجه گردید که اشخاص گوناگون در موتور کاوش دنبال چه کلماتی بوده‌اند. با داشتن لغت ها کلیدی میتوانید بفهمید که مسئله نوشته‌علمی را روی چه چیزی متمرکز نمائید بایستی لغت ها کلیدی را در برچسب‌های H1 و H2 قرار دهید.

4. ارتقا سرعت تارنما با استعمال از CDN
بالا بودن سرعت اینترنت‌وب سایت یک کدام از موردها اساسی تکنیک‌های بهینه سازی در سکو‌بندی تارنما میباشد. در‌حالتی که برای بار گذاری شیت اینترنت‌تارنما مجال متعددی نیاز باشد، ممکن میباشد مخاطب از ورقه شما بیرون گردد. با ارتقا سرعت اینترنت‌وبسایت شما خیر‌فقط UX بهبود پیدا می‌نماید، بلکه مرتبه بالاتری در گوگل استحصال خواهید کرد. این گزینه نیز حتی یک فاکتور اساسی در صفحه ها گوشی میباشد. معمولاً یوزرها ترجیح می دهند مجال خویش را در اینترنت‌سایتی که سرعت بار گذاری آن فراتر میباشد، صرف نمایند و تمایلی به بازدید از صفحه های اینترنت با سرعت‌زیر ندارند.
این کارداران باعث گردیده که گوگل سرعت اینترنت‌تارنما را یک استدلال اساسی در جايگاه‌بندی آن بداند. درگذشته شایسته ترین سرعت یک ورقه برای بار گذاری 3 الی 4 ثانیه بود، ولی بسط تکنولوژی منجر شد امروزه این معیار به 2 ثانیه کاهش پیدا نماید. برای دستیابی درجه فراتر در گوگل نیاز به ارتقاء سرعت بار گذاری دارید. برای ارتقا این سرعت ورقه اینترنت‌وبسایت خویش می توانید از یکسری نحوه به کارگیری فرمایید که به‌دنبال برای شما تفصیل خوا هیم بخشید.

هاست خویش را ارتقاء دهید.
تصاویر خویش را فشرده نمائید تا با سرعت بیشتری ارائه شوند.
از تصاویر کمتری در یک برگه به کارگیری نمایید.
از پلاگین‌های مختلفی مانند CSS، Minify javascript به کارگیری نمائید.
از CDN یا این که کانال تحویل محتوا برای ارائه سریع‌خیس اینترنت‌تارنما‌ها در سراسر عالم استعمال نمائید.
CDN چیست؟
درصورتی که می خواهید اطلاعاتی درباره CDN یا این که کانال تحویل محتوا بدانید با ما یاروهمدم باشید.

CDN در اصلً به کانال‌ای از سرورها گفته می گردد که مسیر تبادل داده ها فی مابین سرور و استفاده کننده را ریلکس‌خیس می‌نماید. CDN، سرورهایی در چندین جای گوناگون داراست که کاربردی در قابل انعطاف‌افزارهای بی آلایش ندارد. وقتی‌که مخاطب میخواهد یک برگه اینترنت‌تارنما خاص را لود نماید، مجاورت‌ترین CDN داده ها موردنیاز را برای وی ارائه می‌نماید. با CDN فرصت انتظار مخاطب برای دسترسی به شیت اینترنت‌وبسایت موردنظر خویش کاهش پیدا می‌نماید. از جمله در صورتی کاربری از بندعباس وارد وبسایت شما شد، محتوای وبسایت شما از مجاورت‌ترین سرور به استان هرمزگان به وی اکران داده میگردد و در فیض سرعت بار گذاری صفحه ها شما به شدت ارتقاء خواهد یافت.
5. لینک به مقاله ها دیگر [لینک و پیوند داخلی و فرنگی]
یک کدام از دیگر از تکنیک‌های seo لینک و پیوند به مقاله‌ها دیگر میباشد. اتصال صفحه ها دریک اینترنت‌وب سایت با یاری لغت ها کلیدی به‌تیتر متن لنگر، یک بک پیوند داخلی به ورقه خویش ساخت‌و‌ساز میکنید. با استعمال از لغات کلیدی برای متصل کردن صفحه های، به گوگل می گویید ورقه‌ای که به آن لینک گردیده در ارتباط چیست و سبب اعتبار شیت می گردد. این قضیه مشابه به موردی میباشد که یک برگه به دیگری تضمین نماید و محتوای یافت گردیده را در آنجا پیشنهاد نماید.


ولی نکته‌ای که بایستی در لحاظ بگیرید این میباشد که میخواهید پیوندهای داخلی را به صفحاتی که جايگاه‌بندی فرمائید، لینک و پیوند دهید، این شغل را در seo تحت عنوان سبک محتوای PILLAR AND CLUSTER می شناسند.

6. با صرفه کردن تصاویر
با صرفه‌سازی تصاویر، به به کار گیری از تصاویر در محتوای وب سایت به‌خواسته ارتقاء مرتبه تارنما گفته میشود. یک موتور کاوش غیر وابسته در گوگل وجود دارااست که برای سرچ تصاویر میباشد. به همین برهان از موضوعاتی اشته که می توانیم با تصاویر به آن ها بپردازیم که به موتور جستجوی استاندارد گوگل نیز یاری می‌نماید.


زیبایی تصویر شما تحت عنوان یکی‌از تکنیک‌های seo منجر ارتقاء سرعت ورقه اینترنت‌وبسایت گردد. در آحاد موردها بایستی پوشه تصویر خویش را با استعمال از عبارات کلیدی برای وبسایت اسم‌گذاری فرمائید. اسم‌گذاری تصاویر با عناوینی مانند 268767 یا این که Sdfsd.jpg و مواقعی شبیه هیچ اطلاعاتی در خصوص تصاویر شما برای گوگل ارائه نمی‌دهد. به‌مکان استعمال از این مفاد جملاتی بی نیاز از واژه و کلمه کلیدی به شغل ببرید؛ به عنوان مثالً درصورتی‌که اینترنت‌تارنما دندانپزشکی دارید عالی میباشد از فولدر تصویری بانام -dentist.jpg به کار گیری فرمائید.
به کار گیری از تگ alt یک ایده عالی میباشد که با یاری آن عبارات کلیدی را در یک تصویر در اختیار بگذاریم. این تگ به‌سیرتکامل‌ای پیاده سازی‌شد‌ه‌است که به اشخاص معدود‌بینا در خصوص مورد تصویر، ایده‌هایی می دهد. این مورد منجر می شود که گوگل بداند، می خواهید ورقه‌ای بسازید که برای همگی اشخاص در دسترس میباشد و این منجر ارتقاء مرتبه شما گردد.
گزینه قابل‌دقت دیگر سایز تصاویر میباشد به عبارتی‌طور که فراتر نیز بیان شد، فرصت موردنیاز برای لود یک وبسایت 2 ثانیه میباشد. این قضیه سبب ساز می شود از لود تصاویر تعالی با اعتنا به فرصت زیاد آن دوری کنید. از تصاویر خرد به کارگیری فرمایید که سرعت اینترنت‌تارنما شما‌را ارتقا دهد.
کاهش سایز تصاویر را می‌قدرت با یاری نرم افزار Adobe Photoshop عملی کرد. خلال این گزینه می توانید از قابل انعطاف‌افزارهای دیگری مانند Save for web، PIXLR و Canva نیز استعمال فرمایید. همینطور میتوانید به تصاویر تزئینی توجه فرمایید. این تصاویر خویش مشتمل بر پس‌قضیه، لبه‌ها و دکمه‌ها میباشد که سبب ساز می شود فولدر ترکیبی بزرگی ساخت و ساز خواهد شد ولی سرعت تارنما را کاهش میدهد.