وبسایت لاینر چیست و چه کاربردی داراست؟
Siteliner یک ابزار بدون پول بهینه سازی برای پژوهش لینک و پیوند های وخیم، سرقت ادبی و مطالب تکراری جهت بهبود بخشیدن به مرتبه ی تارنما ها در موتور جستجوی آموزش سئو مشهد  گوگل میباشد.

این ابزار به جهت تحقیق بدون نقص صفحه ها وبسایت و جستجوی عمقی که داخل وبسایت دارااست میتواند مواقعی را که سبب نماید شدن تارنما، افت درجه وب سایت درگوگل، تجارب کاربری نامناسب و هر مشکلی که مرتبط با سئوی داخلی تارنما میشود را در پوسته یک گزارش به ما علامت دهد تا بتوانیم درصدد حل ایرادات و بهبود بخشیدن به وبسایت خویش آموزش سئو در مشهد  جهت بالا رفتن درجه ی آن بر آییم.



معرفی بدون نقص بخش های متعدد وبسایت لاینر
برای استعمال از این ابزار لینک و پیوند www.siteliner.com در مرورگر خویش وارد فرمایید و وارد تارنما لاینر گردید. آن‌گاه URL وب سایت خویش را در قاب مربوطه وارد کرده تا گزارش وبسایت لاینر را ملاحظه کنید. ( ممکن میباشد پاره ای ارتفاع بکشد تا همگی صفحاتتان را کپی نماید پس در انتظار بمانید.)
منوی سمت چپ کاغذ مشمول موردها این موردها است:

Summary
Your Pages
Duplicate Content
Broken Links
Skipped Pages
Related Domain
1. Summary (خلاصه)
این بخش خلاصه ای از داده های عددی تارنما را به شما ارائه می دهد که مشمول مورد ها ذیل میباشد:

Your Top Issues
این نصیب اشتباهات اصلی وب سایت شمارا مثل حداکثر صفحه ها کپی گردیده (در ورژن ی مجانی این ابزار 250 ورقه و در ورژن ی توسعه یافته 25000 کاغذ کپی می‌شود)، صفحاتی که کپی نشده اند، لینک و پیوند های وخیم، دامنه های مرتبط و شبیه، و www در مقابل پیوند های فارغ از www را علامت می‌دهد.

Your Pages (صفحه های شما)
دربرگیرنده تعداد صفحه ها معمولی، تعداد صفحاتی که نادیده گرفته گردیده اند و انگیزه آن، تعداد صفحاتی که کپی نشده اند (در ورژن ی بدون‌پول فقط 250 شیت کپی می‌گردد.) و تعداد خطاهای پیدا گردیده میباشد.
Your Duplicate Content (محتوای تکراری شما)
این بخش از ابزار تارنما لاینر موجب می‌شود که درصد محتوای تکراری، درصد محتوای معمولی و درصد محتوای خاص تارنما خویش را پژوهش نمائید.

Siteliner آحاد صفحاتی که محتوای تکراری با برگه ی گزینش گردیده دارا هستند را به شما علامت میدهد. در جدول برروی یکی‌از پیوند ها کلیک نمایید تا محتوای تکراری در آن برگه را به طور هایلایت گردیده ببینید. طیف رنگ های گوناگون اشاره به صفحه ها دیگری که محتوای تکراری در آنها پیدا گردیده دارااست. با کلیک روی کادرهای رنگی سمت راست برگه می‌توانید محتوای تکراری دیگر صفحه های را مراعات کنید. فریم طوسی در زیر ترین بخش رنگ ها آرم از محتوای معمولی (Common Content) مانند منوها یا این که کلمات راهنما در تارنما دارااست که در اکثر یا این که کلیه ی صفحه ها شما حضور دارا هستند. بدین ترتیب این منوها و کلمات معمولاً تحت عنوان محتوای تکراری در لحاظ گرفته نمیشوند.

موتورهای کاوش می‌توانند وب سایت شمارا به جهت محتوای تکراری جریمه نمایند، پس عالی میباشد برای اینکه محتوا صرفا در یکی صفحه های شما باشد آن را از سایر صفحه های حذف فرمایید، یااینکه محتواها را در صفحه های گوناگون تغییر و تحول دهید تا مطمئن گردید محتوای هر شیت مختص به به عبارتی شیت بوده و هر کدام از صفحه ها منحصر به فرد بفرد شوند.

Internal Links (لینک و پیوند های داخلی)
Siteliner مجموع پیوند هایی که به یک ورقه باطن تارنما وارد میگردند را شناسایی و به شما نشانه می‌دهد. لینکی که دو برگه از سایت شمارا به هم متصل می نماید این قابلیت و امکان را به بازدیدکنندگان وب سایت می‌دهد که به راحتی در تارنما شما جا به جا شوند و به محتوای مرتبط به مسئله دلخواه خویش دسترسی پیدا نمایند. این نوع لینک و پیوند ها اقتدار برگه ای که به آن متصل گردیده اند را تقویت می نمایند.

رای اینکه بازدیدکنندگان و موتورهای جستجویی که در تارنما شما جستجو می نمایند را به برگه ای که روی آن تاکید دارید هدایت نمایید، توجه در‌این که به چه صفحاتی لینک و پیوند می دهید بسیار دارای اهمیت میباشد. در حالتی‌که می‌خواهید یک ورقه از تارنما خویش را قوی خیس فرمائید خوب میباشد از صفحه ها شبیه دیگر بدین شیت لینک و پیوند بگیرید. افزون بر آن می دانید ترازو جابجایی راحتر یوزرها در صفحه های دیگر سایت شما در وقتی که از یک برگه لند یا این که مقصود شما وارد تارنما شما گردیده اند، به چه معیار در سئوی وبسایت شما و المان های اثر گذار بر آن، اساسی میباشد پس با این ابزار می‌توانید از لینک و پیوند های شکسته داخلی نیز اگاهی پیدا نمایید و در مرحله آتی متوجه گردید آیا صفحاتی که به یکدیگر از روش پیوند داخلی متصل نموده اید، صفحه های قابل قبولی بوده اند و در یک راستا قرار داشته اند یا این که نه.
External Link (لینک و پیوند های فرنگی)
همگی پیوند هایی که از یک شیت از تارنما شما به صفحه های تارنما های دیگر متصل میگردند بوسیله Siteliner معین میگردند.
یک لینک و پیوند از سایت شما به تارنما دیگر این اذن را به بازدیدکنندگان شما میدهد که به راحتی از تارنما شما به سایتی دیگر بروند و به‌این عامل ممکن میباشد بعضی از آن‌ها این شغل را تاییدی برای محتوای تارنما دیگر بدانند. پس بهتر میباشد در لحاظ داشته باشید که آیا قصد به ارجاع دادن بازدیدکنندگان خویش بدین وب سایت ها دارید یا این که نه.

صفحه های فرنگی ممکن میباشد هر لحظه محتوای خویش را تغییر‌و تحول دهند یا این که آنان‌را حذف نمایند، به این ترتیب برای باور از اینکه این تارنما ها همچنان دارنده محتوای متبوع می‌باشند، اصلی میباشد که به صورت منظم تمامی ی لینک و پیوند های فرنگی را در دست گرفتن و نظارت نمائید. این کار را می اقتدار با کلیک بر روی پیوند های داخل جدول و تحقیق نتیجه ها به دست آمده از آنها جاری ساختن بخشید.