10. تیتر کاغذ خویش را باصرفه فرمائید
تگ تایتل تیتر یک شیت اینترنت را تعریف‌و‌تمجید می نماید و به معنای توضیح مختصری از محتوای آن برگه میباشد. تایتل او‌لین خط از متن پیوندی میباشد که گوگل در نتیجه ها جستجوی ارگانیک خویش اکران میدهد و به عبارتی چیزی میباشد که در قاب بالای اکثر مرورگرهای اینترنت برای آن شیت و در صفحه ها ظواهر میشود. الگوریتم گوگل تایتل را یک عنصر حیاتی seo داخلی می‌داند. وقتی که تیتر برگه خویش را می نویسید، آنان را در کمتر از 70 کاراکتر بنویسید، چون معمولا بیشتر از آن را اکران نمیدهد. شما می بایست لغت ها کلیدی اساسی خویش را ترجیحا در بالا تایتل قرار دهید. درصورتی که فضای مازاد دارید، اسم مارک خویش را در پایان برای ارتقا تدبیر از آموزش سئو مشهد  مارک قرار دهید.
11. از تگ های هدر برای ساختاربندی محتوای خویش و ارسال سیگنال به خزنده ها استعمال نمایید
داشتن یک ساختار عنوان توانمند برای بهبود جايگاه شما بسیار اصلی میباشد. شایسته ترین نحوه این میباشد که یک H1 مرتبط در هر کاغذ قرار دهید که دقیقاً محتوای مرتبط با آن را تمجید نماید. آن‌گاه می بایست موضوعات فرعی را با H2، H3 وH4 تقسیم فرمایید تا محتوا به وضوح تقسیم خواهد شد و به راحتی قابل کپی باشد. هنگامی سرفصل های خویش را بدین ترتیب ساختار می دهید، یک سلسله مراتب اطلاعاتی حاذق تولید میکنید، که خزنده های موتورهای کاوش از آن برای فهم و شعور محتوای برگه شما به کارگیری  آموزش سئو در مشهد می نمایند.
12. توضیحات متا را بنویسید که سبب کلیک می گردد
متا دیسکریپشن توضیح مختصری از محتوای یک برگه اینترنت میباشد. گوگل توضیحات متا شما‌را در تحت تیتر ورقه در حاصل ارگانیک خویش اکران میدهد. توضیحات متا برای الگوریتم مرتبه‌بندی گوگل به اندازه عنا وین کاغذ اساسی نیستند، بلکه تلاش آنها ارتقاء کلیک یوزرها میباشد. عموم توضیحات را تحت عنوان پیش اکران شیت شما می‌خوانند و از آن برای انتخاب اینکه آیا محتوای شما قیمت بازدید دارااست یا این که نه به کار گیری می نمایند. به این ترتیب، شما بایستی یک سفارش قیمت بدیهی راجع‌به آنچه که آنان با بازدید از ورقه شما و تلاوت محتوای شما به دست می‌آورند ارائه دهید.
13. از عبارات مطلوب تیتر Anchor Text برای لینک و پیوند های داخلی استعمال نمائید
انکر تکست عبارات و کاراکترهای قابل مشاهده ای میباشد که هایپرلینک ها هنگام لینک دادن به ورقه دیگر نشانه می‌دهند. به کار گیری از انکر تکست توصیفی و مرتبط به گوگل امداد می‌نماید تا گزینش نماید شیت‌ای که به آن لینک داده می‌گردد درباره چیست. وقتی که از پیوند داخلی استعمال میکنید (پیوندهای جانور در صفحه ها اینترنت که به صفحه های دیگر در به عبارتی وبسایت اشاره می نمایند)، بایستی به مکان عباراتی مانند «اینجا را کلیک فرمائید» از انکر تکست های مشمول لغت ها کلیدی استعمال نمائید. ولی در عین درحال حاضر، از استعمال بیشتراز حد از عبارات کلیدی ظریف دوری کنید. استعمال از عبارات کلیدی شبیه به شما یاری می نماید تا جايگاه بندی گوگل ارگانیک خویش را برای لغت ها کلیدی بیشتری بهبود اعطا کرد.
14. seo تگ ALT برای تصاویر
تگ‌های ALT ارکان HTML می باشند که تحت عنوان متن جایگزین برای تصاویر هنگامی که قابل اکران نیستند، به کار گیری می گردند. تگ‌های ALT سیگنالی برای الگوریتم سکو‌بندی گوگل می باشند، براین اساس هنگامی تصاویر و موادسازنده دیگری در صفحه ها اینترنت خویش دارید، مطمئن گردید که مدام از یک برچسب ALT توصیفی با لغت ها کلیدی هدفمند برای آن کاغذ به کار گیری فرمایید.
15. از URL های مختصر و در عین حالا توصیفی به کار گیری فرمایید
موتورهای کاوش URL هایی را ترجیح می‌دهند که برای آدم قابل تلاوت باشد، بدین ترتیب نشانی خویش را پاک و مربوط به شیت نگه دارید. از بلوک های اعداد و کاراکترهای خاص دوری کنید. آدرس‌های اینترنتی کوتاه‌خیس در سکو‌بندی جستجوی گوگل خوب از نشانی‌های زمانبر‌خیس کار می‌نمایند، براین اساس هنگام ساخت وب سایت خویش این را در حیث داشته باشید. شما همینطور می بایست کلمه ها کلیدی را در اسم URL خویش بگنجانید و عملکرد نمایید آن‌ها را در حدود اسم دامنه خویش قرار دهید.
16. تارنما خویش را برای گوشی با صرفه فرمائید
در سال 2015، گوگل برای نخسین بار گفت که از سازش موبایل تحت عنوان سیگنال جايگاه بندی به کار گیری خواهد کرد. این دستور سبب ساخت‌و‌ساز "Mobilegeddon" شد، چون برندها در عملکرد برای سئو ورژن های گوشی وب سایت های خویش بودند. از آن مجال، گوگل به ندرت التفات گوشی فرندلی بودن را در درجه بندی خویش ارتقا داده میباشد. در سال 2020، از index mobile first رونمایی کرد. آنگاه، الگوریتم سعی موبایل را فراتر از کارایی دسکتاپ محاسبه می نماید.
در تحت تعدادی نکته برای سئو تارنما برای تلفن همراه بیان شده میباشد:
وبسایت خویش را با به کارگیری از ابزار Google’ mobile-friendly آزمایش نمائید
دکمه های CTA خویش را در دسترس یوزرها تلفن همراه قرار دهید
پاپ آپ های خویش را برای دستگاه های موبایل مجدد پیاده سازی نمایید
اجرای سیستم کش
برای بهبود سرعت وبسایت، تصاویر خویش را فشرده نمایید
از نقشه های حرارتی و ابزارهای ردیابی موشواره به کارگیری فرمائید تا بفهمید عموم چه‌گونه از تارنما شما در گوشی استعمال می نمایند
17. به دستور کار های E-A-T Google پایبند باشید
طبق گفته گوگل، EAT یکی سه استدلال مهم برای سنجش چگونگی ورقه میباشد. در اینجا به تفکیک معنای مخفف آمده میباشد:
تخصص (Expertise): گوگل می‌خواهد ببیند که یک وبسایت در قضیه خاصی حرفه ای است. این دستور به ویژه برای صنعت های پزشکی، مالی و حقوقی مرتبط میباشد. شما می‌توانید با ارائه داده ها بدیهی و ظریف و استناد به منابع دارای اعتبار در محتوای خویش تخصص ساخت فرمائید.
قدرت(Authoritativeness): قدرت خویش را نشانه دهید. این را می قدرت از روش اعتبارنامه ها، ایده ها مثبت و توصیفات مشتری آرم اعطا کرد. شما میتوانید این داده ها را در سراسر وبسایت خویش پررنگ نمائید.
قابل پشت گرمی بودن (Trustworthiness): باور نتایج فرمایید که یوزرها در وب سایت شما حس امنیت می نمایند. داشتن HTTPS و یک سند SSL بسیار اساسی میباشد، به خصوص در حالتی‌که تراکنش های مبلغی آنلاین را بپذیرید. مطالعات علامت میدهد که گوگل دامنه‌های امن و وبسایت‌های دارنده گواهینامه SSL را در درجه بالاتری قرار می دهد. 75 درصد از حاصل شیت نخستین گوگل دارنده گواهینامه SSL می باشند.
ضمن نکات بالا، می توانید از منطبق EAT با این‌شیوه‌ها اعتقادوباور نتیجه ها نمایید:
در صورتی وب لاگ دارید بیوگرافی تالیف کننده را وارد نمایید و مطمئن گردید که هر سیرتکامل اعتباری که تخصص مولف را نماد میدهد بیان نمائید.
در پی بک لینک و پیوند های کیفیت عالی بروید و بک لینک و پیوند های اسپم را disavow فرمایید
مطمئن گردید که وبسایت شما داده ها دقیقی در صفحه ها درباره ما، تماس با ما و سرویس ها مشتری شما دارااست
ضمانت نمایید که آحاد محتوایی که مستقیماً با پول یا این که معاش بازدیدکنندگان شما مرتبط میباشد (به مشورت مالی یا این که داده ها پزشکی تصور کنید) به وسیله کارشناسان دارای شرایط مندرج میباشد.
محتوای کیفیت بالا تحت را حذف یا این که دستکاری فرمائید