ایرادات متداول seo چیست؟
بهینه سازی مستلزم طراحی برنامه، اعمال و بررسی ظریف برای کسب به حاصل مناسب میباشد. در اینجا برخی از خطاها رایج بهینه سازی که مشاغل ممکن میباشد با آن مواجه شوند نقل  آموزش سئو مشهد شده میباشد:
پژوهش ها ضعیف در ارتباط لغات کلیدی: رسیدگی لغات کلیدی یک جزء اساسی بهینه سازی میباشد. پژوهش ها ضعیف در امر کلمه ها کلیدی قادر است باعث به غرض قرار دادن عبارات کلیدی اشتباهی خواهد شد که به بیزنس یا این که مخاطبان آن مرتبط نیستند و در سود درجه موتورهای کاوش کمتر و ترافیک کمتری دارااست.
محتوای تکراری: محتوای تکراری یک نقص‌ رایج میباشد که میتواند بر seo تأثیر منفی بگذارد. محتوای تکراری میتواند موتورهای کاوش را سرگردان نماید و منجر گردد سکو سایت آموزش سئو در مشهد  جریمه گردد.
سرعت زیر شیت: سرعت ذیل ورقه می‌تواند بر تجارب استفاده کننده و seo تأثیر منفی بگذارد. صفحه های با لود آرام می‌توانند باعث به نرخ پریدن فراتر و درجه بندی ذیل خیس در موتورهای کاوش شوند.
لینک و پیوند های شکسته: پیوند های شکسته می‌توانند بر تجارب استفاده کننده و بهینه سازی اثر منفی بگذارند. لینک و پیوند های شکسته می‌تواند باعث به تجارب کاربری ضعیف خواهد شد و سبب ساز خواهد شد موتورهای کاوش درجه سایت را جریمه نمایند.
ساختار ضعیف تارنما: ساختار ضعیف تارنما قادر است تأثیر منفی بر بهینه سازی داشته باشد. وبسایت هایی که ساختار ضعیفی دارا‌هستند میتوانند موتورهای کاوش را سرگردان نمایند و خزیدن و فهرست بندی صفحه ها وبسایت را برای آنان سخت نماید.
عدم سئو گوشی: با ارتقاء استعمال از دستگاه های گوشی، عدم seo گوشی می‌تواند بر بهینه سازی تأثیر منفی بگذارد. اینترنت‌تارنما‌هایی که برای دستگاه‌های گوشی با صرفه نشده‌اند، می توانند سبب به تجربیات کاربری ضعیف و جايگاه‌بندی ذیل‌خیس در موتورهای کاوش شوند.
پروفایل بک لینک و پیوند ضعیف: بک پیوند ها جزء ضروری seo می باشند. پروفایل های بک لینک و پیوند ضعیف، مانند بک لینک و پیوند های بی چگونگی یا این که هرزنامه، میتوانند بر سکو بندی موتورهای کاوش تأثیر منفی بگذارند و سبب ساز به جریمه شوند.
به صورت کلی، این اشتباهات رایج بهینه سازی می‌تواند بر سکو بندی موتورهای کاوش و تجربیات مخاطب تأثیر منفی بگذارد. با پرداختن بدین مسائل و اجرای استراتژی های اثر گذار بهینه سازی، حصول و امور میتوانند ترافیک و درآمد خویش را بهبود بخشند.
پرکاربردترین اصطلاحات seo
301 redirection
وقتی که ورقه ای حذف گردیده باشد یااینکه به هر دلیلی وجود نداشته باشد، معمولا آن را روی یک ورقه که از لحاظ موضوعی با آن مرتبط میباشد، منتقل میکنند. بدین فرایند هدایت، redirection می گویند. ریدایرکت به دو شکل میباشد: redirect 301 و redirect 302 که نوع 301 آن همیشگی و نوع 302 فعلا می‌باشد. ریدایرکت 301 سبب میگردد که یوزرها را در تارنما خویش نگه دارید و مجموع اعتبار و قیمت آن را به شیت مقصد منتقل خواهد شد.

Alt tag /text
تگ alt یا این که متن جایگزین یک کدام از اصطلاحات رایج بهینه سازی هست که که معنای تصاویر را برای موتور کاوش تعریف میکند. از آنجایی که موتورهای کاوش نمیتوانند تصاویر را ببینند، با یاری متن جایگزین که معمولا مشتمل بر لغات کلیدی میباشد، می توانند تصاویر را بفهمند.

انکر تکست
متنی در درون یک کاغذ که قابل کلیک میباشد و به ورقه دیگری از به عبارتی وبسایت یا این که تارنما دیگری هدایت میگردد. برای بهبود بهینه سازی معمولا برای انکر تکست از عبارات کلیدی اساسی استعمال میکنند. برای اینکه انکر تکست از دیگر عبارات معین گردد، عالی میباشد که آن را با رنگی متعدد از رنگ بقیه متن مشخص و معلوم فرمایید.

تگ کنونیکال
یک نوع تگ HTML میباشد که باطن آن یک URL قرار می گیرد. معنای تگ کنونیکال این میباشد که آدرسی که باطن آن قرار گرفته را تحت عنوان ورژن دارای اعتبار و ترجیحی این کاغذ در حیث بگیرند و link juice را به آن منتقل میکنند. موقعیت استاندارد و محور تگ کنونیکال این میباشد که هر ورقه به خودش برود ولی در وضعیت خاص و با صلاح رویت کرد کارشناس seo ممکن میباشد که کنونیکال یک کاغذ را به برگه دیگر منتقل نمایند، برای مثال ممکن میباشد در یک وبسایت فروشگاهی تبارک، تگ کنونیکال تولید ها را url شیت مجموعه بندی اساسی آن تولید ها درج نمایند.

خزیدن (crawl)
خزیدن یا این که کروال کردن یعنی به کارگیری از یک اپلیکیشن واسطه برای جستجوی یک وب سایت و گردآوری اطلاعات مثلا صفحه های، کدهای شرایط و مولفه های seo مانند عنا وین، تایتل و متا دیسکریپشن.

Disavow
Disavow در واقع یک ابزار میباشد که به امداد آن میتوان بک پیوند های اسپم یک تارنما را شناسایی و حذف کرد. درواقع با این عمل به موتورهای کاوش اگاهی می‌دهیم که‌این پیوند های اسپم را نادیده بگیرند. طرز disavow برای وبسایت هایی که پروفایل بک لینک و پیوند ضعیفی دارا هستند و برای خودداری از گوگل پنالتی به کار گیری میگردد.

لینک و پیوند داخلی
یک متن یا این که یک تصویر در یک تارنما که به ورقه دیگری در به عبارتی وب سایت پیوند می دهد. معمولا با یاری لغت ها کلیدی اساسی صفحه ها متفاوت را به یکدیگر مرتبط میکنند.

رسیدگی لغات کلیدی
قبل از اعمال هر اقدامی در بهینه سازی وبسایت، یک لیستی از لغت ها کلیدی پرسرچ و مربوط به بیزنس تنظیم می گردد. این لیست از ابزارهای seo و همینطور ارزیابی رقبا به دست میاید. بدین مراحل کیورد ریسرچ یا این که استیناف عبارات کلیدی می گویندو آن‌گاه مبتنی بر این کلمه ها و لغات، ساخت‌و‌ساز محتوا شروع میشود.

شیت فرود (landing page)
شیت فرود یا این که لندینگ پیج، ورقه ای میباشد که استفاده کننده مستقیما از موتور کاوش به آن وارد می‌شود. هر ورقه فرود معمولا برای یک واژه کلیدی ساخت می شود و استفاده کننده را وادار به فعالیت خاصی مانند نام نویسی، خرید جنس و غیره میکند.

لینک و پیوند سازی
به کار خریداری کردن بک پیوند از تارنما های دیگر برای بهبود درجه تارنما را لینک و پیوند سازی می‌گویند. لینک و پیوند سازی دربرگیرنده تکثیر رپورتاژ، درج محتوا و لینک و پیوند در وب لاگ ها، انجمن ها و غیره است.