طراحی استراتژی خوشه محتوا ( topic cluster)
استراتژی خوشه محتوا یک طرز خوب برای ارتقای جايگاه لغات بسیار پهناور از روش صفحه ها پیلار مانند این همین پست بلاگ میباشد. همان طور که ممکن میباشد متوجه گردیده باشید، استراتژی خوشه محتوا میباشد که بخش اعظمی از موضوعات فرعی را دربرمیگیرد. به‌این زیرمجموعه ها در سبک پیلار کلاستر، صفحه ها خوشه ای گفته می‌گردد. صفحه های پیلار به صورت پهناور ای یک مسئله را پوشش می‌دهند و برای حصول داده ها بیشتر به پایین مورد  آموزش سئو مشهد های دیگر ریز میشوند.

اقتدار خوشه های موضوعی یکسری وجهی میباشد. شما می‌توانید طیف جامعی از یک تیم عبارات کلیدی را پوشش دهید؛ از اصطلاحات با وسعت بالا گرفته تا لغت ها کلیدی بسیار خاص. از روش پیوند سازی داخلی، شما رابطه موضوعی را برای موتورهای جست و جو مشخص و معلوم میکنید و لینک و پیوند جویس یا این که پیج آموزش سئو در مشهد  رنک را دربین صفحه ها تقسیم می‌کنید.
ارتقا CTR
برای تقویت CTR اساسی میباشد که پیام خویش را در SERP متمایز نمایید. وصال به شیت نخستین گوگل یک چیزی میباشد و دستیابی CTR یک چیز دیگر! سکو زیر به معنای عدم چشم شدن میباشد و سکو داشتن سوای کلیک رمز سوزنی بها ندارد.
حاصل کاغذ اولیه گوگل را ارزیابی نمایید؟ آیا همگی آنان در اصلً یک پیام دارا هستند؟ آیا تشخیص یک سود از یک فیض دیگر برای یک مخاطب مشقت بار میباشد؟ در‌صورتی‌که در SERP تمایزی در بین نتیجه ها نیست، از گویش دیدنی تری جهت ساخت‌و‌ساز تمایز به کار گیری نمایید که همچنان با غرض سرچ همسو باشد.
استراتژی بهینه سازی مطابق مارک و غیر مارک
در‌صورتی‌که غرض شما کسب به مشتریان تازه میباشد، کلمه ها کلیدی که بیشتر یوزرها سرچ می نمایند را غرض قرار دهید. مقصود قرار دادن کلمه ها کلیدی با وسعت بالای جست و جو، بازدید وبسایت شما‌را ارتقا میدهد. بدین ترتیب در صورتی حق تقدم اساسی شما چشم شدن در حاصل جست و جو، ارتقاء درایت از مارک و هدایت بازدیدکنندگان نو به وب سایت شما میباشد، کلمه ها کلیدی فارغ از مارک گزینش بهتری چهت نیل به‌این هدف ها می‌باشند.
از نقاط قوت خویش به کارگیری نمایید
یک استراتژی بسیار موءثر برای ارتقاء ترافیک ارگانیک، استعمال از نقاط قوت خویش میباشد. چطور؟ در موضوعاتی که پیش از اینً یا این که الان سکو نیکی دارید، تمرکز نمائید. تمرکز خویش را در جایی قرار دهید که گوگل از قبلی مارک شما‌را تحت عنوان منبع دارای اعتبار تشخیص داده میباشد و می‌توانید ترافیک بیشتری از آنان استخراج فرمائید.
استراتژی seo فنی
استراتژی لغات کلیدی تنهایی نمی تواند به شما یاری دهد سرپ را در مشت داشته باشید. تارنما شما بایستی از دید فنی مطلوب و سازگار با موتورهای کاوش باشد. این گزینه اشکار به حیث می‌رسد، البته گاهی حتی وبسایت های مارک و تعالی نیز اشتباهات فنی بدون شوخی دارا هستند
ابزارهایی مانند Deep Crawl ،Screaming Frog و OnCrawl می‌توانند به شما امداد نمایند تا خطاها اساسی بهینه سازی تکنیکال را کشف فرمائید.
سایت های والا به جهت تعداد بالای url های تارنما که ممکن میباشد یک سری متعددی از آنها قیمت سئویی نداشته باشند، بحران seo دارایی خزش دارا‌هستند. به کارگیری از فولدر robots.txt و یا این که تگ کنونیکال از منش های سئو دارایی خزش میباشد. از سایر ایرادات فنی وبسایت می شود به سرعت بارگذاری تحت،ساختار غامض url، محتوای تکراری، اشتباهات ریدایرکت، https، خطاهای مرتبط با سرور و یا این که تهیه غلط تارنما مپ اشاره نمود.
بهینه سازی تکنیکال اساس و شالوده استراتژی بهینه سازی شما میباشد و می بایست در حق تقدم قرار بگیرد. با داشتن زیرساخت فنی جامع، محتوای و بک لینک و پیوند ها تأثیر بسیار بیشتری بر درجه صفحه های شما خواهد داشت.
استراتژی محتوا
ساخت‌و‌ساز محتوا می بایست به طوری باشد که مطالب برای یوزرها نوشته گردد و برای موتورهای جست و جو باصرفه شوند. مارک ها بایستی ادراک نمایند که مشتریانشان می‌خواهند چه چیزهایی بخوانند و از آنان حافظه بگیرند. در کنار این فعالیت، روند بهینه سازی اعتقاد و باور نتیجه ها می نماید که محتوا به راحتی به وسیله موتورهای کاوش قابل شعور میباشد؛ بدین ترتیب در دسترس یوزرها قرار می‌گیرد. ما یحتاج به تذکر میباشد که گوگل اینک با گاز در جستجوی معنایی توسعه و گسترش می نماید.
به خاطر داشته باشید که برای گوگل رضایت یوزرها حق تقدم نخستین میباشد. براین اساس با ساخت محتوا برای یوزرها خویش،رضایت گوگل را نیز جلب می‌کنید. در مرحله ساخت‌و‌ساز محتوا، شما می بایست در دفعه نخستین روی مشتریان خویش تمرکز نمائید. این روند را دنبال فرمائید:
پرسونای استفاده کننده را معین نمائید
مسیر خرید (قیف بازاریابی) را رسم فرمایید
در هر مرحله از قیف بازاریابی، نیاز مشتریان را با پژوهش لغات کلیدی شناسایی و با ساخت و ساز محتوای مطلوب، جواب آنان‌را بدهید
ساختار وب سایت خویش را به طوری بچینید که محتوا به راحتی در دسترس مخاطب باشد.
seo داخلی
حتی شگفت انگیزترین محتوای عالم، سوای سئو شانس متعددی برای جايگاه دریافت کردن ندارد! محتوا بایستی برای لغات کلیدی که عموم کاوش می نمایند با صرفه گردد. با وجود کل بسط های گوگل در فهم و شعور محتوا، هنوز هم به سیگنال های بهینه سازی داخلی نیاز داراست.
مهم‌ترین سیگنالهای seo داخلی عبارتند از:
تایتل
مقصود جست و جو
عمق و پوشش مسئله
متا دیسکریپشن
گزاره نخستین
لینک و پیوند های داخلی
...
استراتژی offpage
بعضی وقتها seo و بهینه سازی داخلی برای ارتقاء ترافیک ارگانیک کفاف نمیدهد. اینجا مفهومی به اسم سئوی آف پیج به یاری شما میاید. سئوی آف پیج به هر اقدامی برای بهبود seo در فارغ وبسایت اشاره دارااست که اکثر زمان ها مشتمل بر مورد ها ذیل می‌شود:
پست مهمان
ایجاد کرد بک لینک و پیوند
سوشیال سیگنال
رپورتاژ اطلاع رسانی
گوگل برای منشن و پیوند هایی که به وبسایت شما اشاره دارا هستند، عنایت میدهد. شما می بایست به موتورهای کاوش اثبات نمایید که دیگر افراد مارک شما‌را تحت عنوان یک مرجع دارای اعتبار می‌دانند. برای به حداکثر رساندن ترافیک ارگانیک خویش، بایستی از معتبرترین سایت ها بک لینک و پیوند اخذ فرمائید.
این را بخاطر بسپارید: تمامی پیوند ها موازی نیستند. یک لینک و پیوند مرتبط از CNN، قادر است از لینک و پیوند 100 یا این که حتی 1000 تارنما پر ارزش خیس باشد.
توان و پشت گرمی دو فاکتور اساسی یک پیوند عالی می باشند. با این درحال حاضر، مطمئن گردید که از وبسایت هایی لینک و پیوند بگیرید که با تارنما شما رابطه موضوعی داشته باشند. در پایان، پروفایل بک لینک و پیوند خویش را متنوع فرمائید و کارایی فرمایید با انکر تکست مختلفی لینک و پیوند بگیرید. اخذ 100 بک پیوند از یک تارنما به اندازه اخذ 100 بک پیوند از 100 دامنه، طبیعی وجود ندارد. پروفایل بک پیوند خویش را طبیعی نگه دارید تا از جریمه های الگوریتم پنگوئن گوگل در پناه باشید.
محافظت یوزرها زبده کاربری خوب
طراحی سایت شما خیر صرفا برای یوزرها، بلکه برای درجه بندی جستجوی ارگانیک نیز حیاتی میباشد.
در‌حالتی که وب سایت شما تجارب خیر و خوبی را به بازدیدکنندگان ارائه نمی دهد، آنهبه سرعت ا از وبسایت شما بیرون می‌شوند وین یک سیگنال منفی برای seo وب سایت شماست. به این ترتیب، نگهداری یوزرها در وب سایت خویش با ارائه یک تجربیات کاربری بهتر ضروری میباشد.
سه استدلال مهمی که به یک تجارب کاربری عالی امداد می نمایند عبارتند از:
سازش با تلفن همراه
بیشتر یوزرها وب با تلفن های هوشمند و تبلت های خویش به وب دسترسی دارا هستند.
این بدان معناست که آنان از روش گوشی از وبسایت ها بازدید می نمایند و اندازه کاغذ اکران نسبتاً کوچکتری دارا‌هستند. چنانچه آنان نتوانند به راحتی به تارنما شما در دستگاه های گوشی خویش دسترسی داشته باشند، در سایت شما باقی نمی مانند.
ضمن این، گوگل مرتبه بندی وب سایت های سازگار با تلفن همراه را در نتیجه ها جستجوی خویش ترجیح می‌دهد.
به این ترتیب، شما بایستی سایت خویش را تلفن همراه پسند نمائید.
شایسته ترین رویکرد برای اجرا این عمل این میباشد که از یک طرح یا این که تم برخورد گرا برای تارنما خویش استعمال نمائید. این ورقه اکران به صورت اتومات با اندازه ها و وضوح های گوناگون تهیه می‌گردد و حاصل دلخواه را به شما می‌دهد.
سرعت بار گذاری بیشتر
هیچ کس یک تارنما نماید را دوست ندارد. به آما ذیل دقت فرمائید:
درصورتی که سرعت بار گذاری بیش تر از 4 ثانیه باشد، هر 25 درصد یوزرها وبسایت را رخنه‌ می نمایند.
در‌حالتی که مجال پاسخگویی تارنما نماید باشد، 46 درصد از یوزرها دیگر مراجعه نمی‌کنند.
بدین ترتیب، سئو تارنما شما برای بهبود سرعت و پرفورمنس بسیار اساسی میباشد.
می توانید با فشرده‌سازی تصاویر و ویدیوهای خویش، خرد‌سازی پوشه‌های CSS و HTML، اجرای lazy loading و… لود صفحه ها خویش را سریع خیس فرمائید..
چینش درست و ناوبری بی آلایش
ناوبری تارنما می بایست به یوزرها یاری دهد تا وب سایت شما به آسانی بگردند و به راحتی به صفحه ها متبوع برسند. در ارتباط دکورا سیون هم همچنین. شما می بایست موادتشکیل دهنده مطلوب را در جای های مطلوب در تارنما خویش قرار دهید تا یوزرها بتوانند به راحتی آن‌ها را پیدا نمایند. شما می‌توانید با اضافه کردن یک نشانه منزل به منو، استعمال از منوی همبرگری، به کار گیری از اسکرول تک ورقه و... طرح و ناوبری راحت را به بازدیدکنندگان خویش ارائه دهید.