مرتبط ترین محتوا با کوئری استفاده کننده را ارائه دهید

یکی شایسته ترین طریق های کاهش bounce rate این میباشد که یک واژه و کلمه یا این که عبارت کلیدی را مقصود قرار دهید. در اینگونه قوانینی محتوای شما می بایست بیشترین رابطه را با آن واژه کلیدی یا این که کوئری مخاطب داشته باشد. از خودتان بپرسید که استفاده کننده با جستجوی این واژه و کلمه کلیدی پیرو چه چیزی میباشد؟ درپی یادگیری چیزی میباشد؟ در ادامه خرید یک مال میباشد؟ به‌دنبال حل مشکلش میباشد؟ در کدام نصیب قیف بازاریابی میباشد؟ با سوال به‌این سوالهای می توانید شایسته ترین و مرتبط ترین محتوا را ارائه دهید و مطمئن باشید که نرخ پریدن به نحوه قابل توجهی معدود میشود. این تکنیک موءثر خیر صرفا سبب ساز کاهش bounce rate میگردد بلکه در بهبود seo داخلی هم اثر  آموزش سئو مشهد متعددی دارااست.
از یک call to action بدیهی به کار گیری فرمایید.

پس از اینکه متوجه شدید مخاطب چه می‌خواهد و به‌دنبال چیست، وقت آن رسیده که از محتوای صفحه ها استعمال فرمائید تا استفاده کننده را به غرض خویش مجاورت نمائید. شما می‌توانید هدف ها خویش را در پوسته دکمه های فراخوان به کار یا این که call to action به استفاده کننده آموزش سئو در مشهد  تلقین نمایید.

ولی call to action ها مدام سبب ساز کاهش bounce rate نمیشوند. هرچقدر بیشتر از دکمه های فراخوان به کار به کار گیری فرمایید، مخاطب را سرگردان می‌کنید. یک کدام از خصوصیت های بارز call to action این میباشد که خیلی شل و سریع در شیت پیدا خواهد شد. یعنی مخاطب خیلی ریلکس آن را ببیند و روی آن کلیک نماید. برای کاهش bounce rate از یک call to action با رنگ، فونت و متن مطلوب استعمال نمائید تا کاربر را جلب نماید.
seo برای گوشی

در حالتی‌که بگوییم یکی مهمترین طریق ها برای کاهش bounce rate سئو برای تلفن همراه میباشد، اغراق نکرده ایم. با آنکه گوگل از سال 2015 با الگوریتم هارنک برینی بدین دستور، تاکید متعددی کرده البته هنوز تعداد وبسایت هایی که با این اصل هماهنگ نیستند بسیار زیاد میباشد. هر سال تعداد یوزرها گوشی در هم اکنون ارتقا میباشد. کاربری که با تلفن همراه وارد تارنما گردد و فرمت صفحه ها مطلوب نباشد، در کسری از ثانیه از تارنما بیرون می‌گردد.

در صورتیکه تارنما فروشگاهی دارید، برای کاهش bounce rate یا این که ورژن تلفن همراه برای آن نصب نمایید یااینکه از پیاده سازی ریسپانسیو برای برای هماهنگ کردن صفحه ها وب سایت با کل دستگاه های هوشمند به کارگیری نمائید.
پیمایش (navigation) وبسایت را بسیار بی آلایش فرمائید

بگذارید خیلی ریلکس به شما بگوییم که یوزرها اینترنتی در بیشتر مواقع بسیار تنبل میباشند، یعنی میخواهند فارغ از هیچ کارایی و تلاشی به چیزی که میخواهند برسند. هم اکنون فکر کنید مخاطب وارد یک وبسایت گردیده و پس از یک‌سری ثانیه متوجه میگردد با آنکه این به عبارتی سایتی وجود ندارد که به دنبالش آمده ولی به صورت بالقوه میتواند جواب نیازش را بدهد. استفاده کننده برای کشف کردن برگه آیتم نظرش می خواهد سرچ نماید، ولی نمی تواند دکمه کاوش را پیدا نماید. می پندارید گام‌بعدی استفاده کننده چیست؟ به طبع سوای هیچ حرفی دکمه بک را می‌زند و به داده های عددی نرخ پریدن شما اضافه می نماید.

Navigation یا این که هدایت کردن استفاده کننده بایستی بسیار بی آلایش و بدیهی باشد. یعنی استفاده کننده دیگر نیازی نداشته باشد دنبال چیزی بگردد. معماری فعلی تارنما خویش را رسیدگی نمایید و آن‌گاه تا جایی که می‌توانید آن را معمولی فرمائید و برای کاهش bounce rate تجربیات کاربری خیر ساخت نمائید.
پیوند سازی داخلی منطقی ایفا دهید.

همان طور که می‌دانید پیوند سازی داخلی یک کدام از مهمترین فاکتورهای بهینه سازی وب سایت است ولی بدین معنی وجود ندارد که در هر خط به مقاله‌ها دیگر سایت لینک و پیوند دهید.این تارنما ها با زیاده روی در پیوند سازی داخلی خیر فقط ظواهر تارنما را به گند می کشند بلکه سبب تلف کردن یوزرها نیز می گردند. برای کاهش bounce rate تنها به مقالاتی که شدیدا مربوط به مورد این نوشته ی علمی میباشد لینک و پیوند دهید. برای مثال در نوشته‌ی‌علمی کاهش bounce rate ما به بهینه سازی، seo داخلی پیوند دادیم زیرا این قضیه شدیدا به‌این مقاله ها مرتبط میباشد.

صفحه های خرید کالا را مجدد رسیدگی فرمائید

معمولا صفحه های کالا مهم‌ترین صفحه های وبسایت می‌باشند و ممکن میباشد نرخ پریدن این صفحه های بیشتر از صفحه ها دیگر تارنما باشد. در بخش اعظمی از مورد ها، نرخ پریدن به جهت فراهم نبودن مخاطب برای خرید یا این که معامله پیش میاید. البته در صورتی‌که دیدید که bounce rate به روش غیر معمولی بالاست به تامل تغییری در کاغذ کالا باشید. بعضی اوقات مشتری از خریدش پشیمان می توان به این خیال و خاطر که داده ها گزینه نیازش را پیدا نکرده میباشد.

نظارت نمائید که آیا قرار دادن داده ها بیشتر و جزئی خیس مانند محل و کیفیت ایجاد کالا، تضمین رجوع و برگشت مال، ایده ها مثبت و منفی مشتریان و غیره درین ورقه نام برده میباشد یا این که خیر. برای کاهش bounce rate از آزمایش A/B استعمال نمائید و آنقدر امتحان و نادرست جاری ساختن دهید تا به غرض خویش برسید.