کاربرد مدرک جعبه
یکی‌از مالامال تکرارترین سوالاتی که دراین مورد تولید می شود، این میباشد که مقصود از تولید مدرک جعبه گوگل چیست؟
اوایل سال 2004 میلادی تغییراتی مهم در ساختار الگوریتم های گوگل شکل گرفت. در به عبارتی حین گوگل مدرک جعبه نیز مطرح و مقصود اساسی از ساخت‌و‌ساز آن، پیشگیری از بسط سریع و چشمگیر تارنما های اسپمر در حاصل جستجوی گوگل تیتر شد. به کار گیری این شیوه موجب می‌گردد که تارنما های نو احداث سریعا چیره به استحصال جايگاه های رفیعتر سکو بندی موتور کاوشگر نشده و نتوانند استراتژی های غیر اصولی را به مراد بدور زدن الگوریتم ها به شغل بگیرند.
قابل ذکر میباشد که قرارگیری وب سایت در گواهی جعبه گوگل بازدارنده حضور آن در نتیجه ها جستجوی گوگل و جذب بازدید کننده آموزش سئو مشهد  نمیشود.

در‌صورتی‌که چه توسعه این مجموعه از وبسایت ها در طی قرار گیری آنان در زمان مدرک جعبه چندان چشمگیر وجود ندارد، ولی صاحبان آن‌ها شاهد تغییرات قابل مراعات ای در موضع خویش در مسئله واژه کلیدی خاصی بوده و با ارتقاء تدریجی تعداد بازدید کننده ها مواجه میگردند. این مجموعه از اشخاص با مشاهده جهشی ناگهانی در شمار بازدید کنندگان تارنما خویش میتوانند به‌این فیض برسند که چیره به خروج از مدرک جعبه گوگل گردیده و در سکو مهم خویش آموزش سئو در مشهد  ساکن گردیده اند.
گواهی جعبه گوگل، الگوریتمی غیر تنبیهی
به خاطر داشته باشید که گواهی جعبه گوگل جزء الگوریتم های تنبیهی این موتور کاوش نبوده و حضور تارنما ها در عصر مدرک جعبه بدین مفهوم وجود ندارد که اسپم شناخته گردیده اند. بلکه این الگوریتم، روشی برای پیشگیری از پرورش قارچ سیرتکامل اسپمرها در وب میباشد. دیدنی میباشد بدانید که قرار گیری در‌این زمان حتمی نبوده و برخی از وبسایت ها با خوش شانسی با این مرحله مواجه نمیشوند.

گه گاه صاحبان تارنما ها مبتلا سردرگمی گردیده و نمی توانند تشخیص دهند که مرتبه نامناسب آنها در لغات کلیدی ناشی از قرار گیری آنان در گواهی جعبه گوگل است و یا این که گوگل آن‌ها را جریمه کرده است. در این حالت می بایست معلوم گردد که وبسایت متبوع در همگی کلمه ها کلیدی با افت مرتبه مواجه گردیده است و یا این که این کاهش سکو فقط مرتبط با لغت ها کلیدی خاص است.

برای دور اندیشی از این مورد نشانی دامنه متبوع را در نصیب سرچ گوگل کاوش کنید. در شکل عدم یافتن فیض می اقتدار اعلام کرد که گوگل وبسایت متبوع را به صورت کلی ایندکس نکرده و بنابراین هیچ بازدید کننده ای قوی به دیدن آن وجود ندارد. البته درصورتی که که موتور جستجوی گوگل تنی چند از صفحه های وبسایت را ایندکس کرده و وب سایت متبوع در به عبارتی صفحه های رده چندان مناسبی نداشته باشد، می اقتدار خاطرنشان کرد که در عصر گواهی جعبه گوگل قرار گرفته اید و تا بازه ها باد سرگرم شن بازی باشید!

پیشکسوت ها در امانند!
وبمستران متعددی وجود دارا هستند که بعداز سپری شد زمان یک سری ماهه و یا این که تعدادی ساله از استارت کار خویش ناگهان با کاهش درجه شدید در درجه بندی موتور جستجوی گوگل مواجه می‌شوند. بعضا از این اشخاص بر این باورند که در گواهی جعبه گوگل قرار گرفته اند. البته همانطور که پیش خیس اشاره کردیم، صرفا وب سایت هایی به شن بازی نبی می‌شوند که دامنه ای نو داشته و به اصطلاح محاوره ای نونهال می‌باشند! نقص‌ کاهش مرتبه وب سایت ممکن میباشد ناشی از جریمه تارنما به وسیله الگوریتم های متنوع گوگل باشد.
قابل ذکر میباشد که هر وب سایت فقط یک توشه در مدرک جعبه گوگل قرار میگیرد و درصورتی که که خوش شانس باشد، ممکن میباشد هیچگاه این حالت را تجارب نکند.
ماه عسل گوگل!
در شرایطی‌که چه اصطلاح ماه عسل گوگل را غالبا برای تارنما های جدید احداث آیتم به کارگیری قرار می‌دهند، ولی مورد نیاز میباشد بدانید که گوگل وب سایت های کهن را نیز به ماه عسل می فرستد! حالا شاید از خودتان بپرسید خواسته از ماه عسل گوگل چیست؟!

گه گاه سکو وبسایت های متعدد با نشر مطالب تازه سریعا گسترش می نماید. در اینگونه حالتی وب سایت تخت گاز پیروز می‌گردد رده قابل توجهی را در مسئله عبارتی کلیدی به دست آورد. البته دیری نخواهد سپری شد که ناگهان رتب وبسایت به شیوه عجیبی با کاهش رو به رو گردیده و سقوط می نماید. چشم گردیده‌است که بعضی وبسایت ها با در چنگ داشتن سکو ای مطلوب در حین یک هفته تا مرتبه 200 نیز سقوط کرده اند. این شرایط را ماه عسل گوگل می نامند.

ماه عسل گوگل قوانینی را مهیا می سازد که شما برای بازه زمانی وقتی کوتاه در موضع یک کدام از وب سایت های درجه بالا قرار بگیرید. درین برهه زمانی ربات های گوگل به تحقیق واکنش یوزرها با وب سایت شما پرداخته و تعداد کلیک آنان بر روی پیوند وب سایت و نیز واحد سنجش ضریب خروج از آن را نظارت می نمایند. این در حالی میباشد که الگوریتم های گوگل نیز درین برهه زمانی بی کار ننشسته و تارنما شمارا آیتم چک قرار میدهند. در غایت گوگل به گزینش رده مهم وبسایت شما پرداخته و به همین عامل با افتی بسیار زیاد مواجه میشوید.

بعضا اشخاص گمان می نمایند که با ایجاد محتوا و کار هایی از این قبیل بسط نیکی داشته اند البته به صورت ناگهانی از طرف گوگل جریمه گردیده و با افت مرتبه مواجه گردیده اند. این تصور نادرست است. گفتنی میباشد که وب سایت متبوع در زمانه نقط ی اوج به ماه عسل گوگل رفته میباشد!

گوگل گواهی جعبه و ماه عسل گوگل یکی‌از نبوده و تفاوت های چشمگیری با یکدیگر دارا‌هستند. ماه عسل این امکان را دارااست که در هر وقتی صورت داده و صرفا ورقه ای نو و در عین درحال حاضر خاص را پایین اثر قرار می‌دهد. این در حالی میباشد که گواهی جعبه گوگل صرفا منحصر به فرد به وبسایت های تازه بوده و بر تمامی صفحه های وبسایت تاثیر می‌گذارد.

البته مایحتاج میباشد بدانید که هر دوی شیوه های فوق الذکر نظارتی محسوب گردیده و وظیفه انتخاب سکو مهم تارنما در سکو بندی گوگل را بر ذمه دارا‌هستند.