E-A-T از کجا می‌آید؟
اینک که جواب "E-A-T چیست" را میدانید؟ بیایید در زمینه ی اینکه E-A-T از کجا میاید و چه‌گونه گوگل از آن برای اندازه گیری چگونگی استعمال می نماید آموزش سئو مشهد سخن کنیم.
مخفف E-A-T از گروه‌ای از دستور کار‌های منتشر گردیده به وسیله Google برای مزایای آموزشی دسته ضمانت چگونگی خویش، یا این که همان طور که Google آنان‌را «بها‌دهنده‌های چگونگی کاوش» می‌نامد، می آید.
ارزیاب چگونگی کاوش
سکو‌دهندگان چگونگی کاوش، عده ای حقیقی و واقعی میباشند که در‌پی هر تغییری که مهندسان در دسته موتور کاوش و الگوریتم ساخت و ساز می‌نمایند، چگونگی نتیجه ها کاوش را پژوهش می‌نمایند.
طبق شیوه نامه‌ها، امتیاز E-A-T برای صفحاتی که غرض سودمندی دارا‌هستند «بسیار اساسی» میباشد و Google به ارزیاب‌های خویش فرمان میدهد که در ایین مورد ها را در آموزش سئو در مشهد  حیث بگیرند:
تمام تارنما
نویسندگان محتوای وبسایت
E-A-T محتوای مهم شیت ای که در هم اکنون تجزیه و نظارت میباشند.
ولی «محتوای مهم» دقیقاً به چه معناست؟
گوگل در شیوه نامه های خویش معنای محتوای مهم را تمجید می نماید.
برای هدف ها جايگاه بندی چگونگی، محتوای مهم میتواند:
تیتر کاغذ
متن
تصاویر
ویدیو
یا این که قادر است محتوای ساخت و ساز گردیده به وسیله استفاده کننده مانند ویدیوها، ایده ها یا این که مقالاتی باشد که یوزرها به ورقه اضافه یا این که آپلود کرده اند.
با به کار گیری از E-A-T تحت عنوان یک استدلال، ارزیابان چگونگی کاوش، چگونگی برگه را در مقیاسی از تحت‌ترین تا بالاترین چک می‌نمایند.
رهنمودهای چک چگونگی کاوش
شیوه نامه‌های تحلیل چگونگی کاوش به عبارتی چیزی میباشد که ارزیاب‌های چگونگی انسانی برای بررسی اینترنت‌تارنما‌ها و SERPها به کارگیری می‌نمایند. راهبرد ها مشمول یک گواهی 172 ورقه ای میباشد که قدم به قدم دقیقا روش مرتبه بندی چگونگی ورقه را ذکر می نماید.
فعالیت آنالیز‌کنندگان چگونگی کاوش مستقیماً بر درجه‌بندی تأثیر نمی‌گذارد، البته Google قضاوت‌های آنها‌را برای بهبود الگوریتم جستجوی خویش اجرا می‌نماید. به همین برهان میباشد که استراتژیست‌های seo به شیوه نامه‌های E-A-T نگاه می‌نمایند تا سیگنال‌هایی را که گوگل سعی بر اندازه‌گیری آن داراست را بهبود دهند.
بعضی اوقات از ما پرسیده گردیده است که آیا E-A-T یک دلیل جايگاه بندی میباشد یا این که نه. سیستم‌های اتومات ما از ترکیبی از سیگنال‌های گوناگون برای مرتبه‌بندی محتوای خوب استعمال می‌نمایند. ما تلاش کرده‌ایم این مخلوط را با آنچه که بشر‌ها موافق محتوای خوب میباشند، هماهنگ کنیم، چون آنها، محتوا را بر پایه ی معیارهای E-A-T بررسی می‌نمایند. با اعتنا به‌این، آنالیز محتوای خویش از لحاظ معیارهای E-A-T ممکن میباشد به همسویی مفهومی آن با سیگنال‌های مختلفی که سیستم‌های اتوماتیک ما برای سکو‌بندی محتوا به کار گیری می‌نمایند، یاری دهد
Google Search Central August 01, 2019

آیین نامه های E-A-T عبارتند از:
به چه شکل می قدرت تالیف کننده محتوا یا این که صاحب و مالک دامنه تارنما را گزینش کرد
طریق پژوهش درباره E-A-T سازندگان محتوا
چه‌طور به چگونگی یک کاغذ و محتوای آن امتیاز دهیم
محتوای کیفیت بالا و معدود چگونگی چیست
کدام نوع از دامنه ها یا این که صفحه های به سطح های بالایی از E-A-T نیاز دارا هستند (مانند وب سایت های YMYL*)
چه گونه تجارب موبایلی یک سایت را زبده دسکتاپ مقایسه کنیم
کدام نوع صفحه های، دیزاین یا این که قابلیت و امکان استعمال از شیت قادر است منجر زخم به یوزرها خواهد شد

با تعداد متعددی از اینترنت‌وبسایت‌هایی که در وب در دسترس می‌باشند، ممکن میباشد تعجب نمایید که چرا گوگل اینقدر بر این زمینه تأکید می‌نماید که آیا اینترنت‌تارنما‌ها تخصص، توان و اتکا را آرم می دهند یا این که نه.
YMYL مخفف چیست؟
YMYL مخفف Your Money or Your Life میباشد. این راجع به محتوایی که ممکن میباشد بر تندرست، گنج یا این که رفاه جستجوگران تأثیر بگذارد. این اصطلاحی میباشد که گوگل در آیین نامه‌های آنالیز چگونگی خویش برای اشاره به گونه های خاصی از اینترنت‌وب سایت‌ها و صفحه ها اینترنت که تأثیر قابل توجهی بر رفاه مالی یا این که فیزیکی یوزرها دارا هستند، به کار گیری می‌نماید. گوگل می گوید: «ما استانداردهای جايگاه‌بندی چگونگی کاغذ بسیار بالایی برای صفحه های YMYL داریم، چون صفحه ها YMYL کیفیت عالی زیر میتوانند بر شور، تندرست، تجارب معاش، ثبات مالی یا این که ایمنی یوزرها تأثیر منفی بگذارند.»
زمانی دفعه به کارها مالی و رفاه یوزرها میرسد، گوگل نمیخواهد یوزرها را در معرض خطر قرار دهد. اینها قادر است دربرگیرنده وبسایت های مربوط به مشورت مالی، داده ها بهداشتی و پزشکی، مشورت کردن حقوقی، خبر ها و رویدادهای سرازیر و بقیه قضیه هایی باشد که قادر است تأثیر قابل توجهی بر معاش یوزرها داشته باشد.
گوگل در الگوریتم جستجوی خویش به سایت ها و صفحه ها YMYL اعتنا ویژه ای دارااست و از دید چگونگی و اعتنا استانداردهای بالاتری نسبت به بقیه گونه های وبسایت ها دارا‌هستند. چون داده ها غلط یا این که گم راه کننده در‌این نوع وبسایت ها قادر است اثار دورازشوخی برای یوزرها داشته باشد.