محتوای تکراری – Duplicate Content
هنگامی از یک محتوا در یک سری برگه و یا این که یکسری وب سایت استعمال شود، گوگل متوجه این فرمان گردیده و برای تارنما های متخلف جریمه هایی در لحاظ خواهد گرفت. مشاهده ی مطالب تکراری برای یوزرها خوشایند وجود ندارد، پس در حالتی که بدین پندار افتاده اید که یک محتوا را کپی کرده و آموزش سئو مشهد

 در صفحه ها وبسایت خویش قرار دهید عالی می‌باشد به عواقبی که یقه شما‌را در آتی خواهد گرفت بیاندشید. محتوای تکراری در عصری که دستخط مولف برای گوگل قابل شناسایی هست آموزش سئو در مشهد اصلا ایده خیر وجود ندارد. هرچند تکثیر و به اشتراک گذاری داده ها بسیار عرف میباشد ولی بایستی برای آن ها لینک منبع در لحاظ بگیرید.
در وب سایت ممکن میباشد تعدادی محتوا با هم تکراری در حیث گرفته شوند. اینکه چه گونه نقص‌ محتوای تکراری را در وبسایت حل کنیم بستگی به ماهیت تولیدات و مطالب داراست و روش های متعددی برای رئیس و هجران از همنوع خواری وجود دارااست.
تصویر-مفهوم-محتوای-تکراری-در-اصطلاحات-سئو
نرخ تبدیل – CONVERSION RATE
به داده های عددی کاربرانی که از تارنما شما بازدید می نمایند و به غرض شما می رسند، نرخ تبدیل گفته می‌شود. این شاخص در دنیای دیجیتال مارکتینگ بعد ها مختلفی داراست و در سطح وسیعی به آن پرداخته می شود. در شرایطی که به تارنما شما ۱۰۰ نفر وارد شوند و صرفا ۲۰ نفر از شما خرید نمایند، این یعنی نرخ تبدیل سایت شما ۲۰ درصد میباشد.
تصویر-مفهومنرخ-تبدیل-در-اصطلاحات-بهینه سازی
آیکن-معنا-نرخ-کلیک-در-اصطلاحات-seo
نرخ کلیک / CTR
نرخ کلیک – Click Through Rate نشانگر معیار کاربرانی میباشد که با سرچ یک مورد در حاصل، تارنما شما‌را مشاهده و بر روی لینک شما کلیک می نمایند. CTR یک شاخص عالی برای محاسبه چگونگی و قیمت شیت میباشد که بصورت درصد در کنسول جستجوی گوگل نمایش داده می شود. چنانچه اشخاص یک کوئری را کاوش البته بر روی وبسایت شما کلیک نکنند، به آن ایمپرشن گفته میشود. مشاهده وب سایت در حاصل از داده های عددی بالایی شامل است و هرچقدر که کلیک کمتری اخذ فرمایید، باید بر روی سئوی سایت وقت بگذارید.
آیکن-مضمون‌-اعتبار-دامنه-در-اصطلاحات-بهینه سازی
اعتبار دامنه / DA / Domain Authority
اعتبار دامنه – DA یکی از شاخص های ابداعی توسط کمپانی ماز است که اعتباری بین عدد ۰ تا ۱۰۰ برای آن در لحاظ گرفته می گردد. فاکتور های دامین آتوریتی به موضوعاتی همانند تعداد بک لینک ها، اعتبار دامنه، سوشال سیگنال و چگونگی محتوا اشاره دارااست. DA فاکتور درجه بندی وجود ندارد و گوگل مطابق آن به تارنما رنک نمی دهد.
آیکن-مضمون‌-فرصت-ماندگاری-در-اصطلاحات-سئو
فرصت ماندگاری / Dwell Time
گوگل اخلاق های یوزرها را برای آنچه که کاوش می نمایند زیر لحاظ می گیرد. فرض نمایید شخصی با جستجوی کلمه ای به پیشنهادات گوگل دست پیدا کرده و حالا از در بین گزینه های انتخابی، وبسایت شما‌را برگزیده است البته هنگامی که وارد تارنما شما می‌شود، محتوای مربوط به سرچ خویش را نمی یابد. درپی با بازگشتبه نتایج، وب سایت دیگری را برای کاوش در زمینه ی واژه ی کلیدی خویش تعیین می نماید. مجال ماندگاری ارتباط ی بی واسطه با کاربردی بودن محتوای شما داراست در فیض نمی قدرت آن را بی التفات شمرد.
آیکن-مضمون‌-لینک-نوفالو-در-اصطلاحات-seo
پیوند فالو و نوفالو / follow و nofollow
تگ های فالو و نوفالو به موتورهای کاوش می‌گویند که‌این لینک و پیوند باید دنبال گردد یا این که خیر. زمانی بر روی یک پیوند از تگ نوفالو سود کرده می‌گردد، بات گوگل میداند که نباید آن را برای تفحص مقصد دنبال نماید. لینک های نوفالو هیچ ارزشی را جابجایی نمی دهند.

آیکن-مضمون‌-لغات-کلیدی-زمان بر-در-اصطلاحات-seo
لغات کلیدی طولانی / Long Tail Keywords
انتخاب واژه و کلمه کلیدی مطلوب از مهم‌ترین اصولی میباشد که برای طراحی بهینه سازی در سایت می بایست آن را دانست. چنانچه باین کلمه و واژه بیشتر از یک واژه و کلمه باشد، به آن لانگ تیل گفته می گردد. کلمات کلیدی وقت گیر معمولا تطابق بیشتری با جستجوهای یوزرها دارند و بر روی کوئری بخصوصی تمرکز می نماید. برای مثال در‌صورتی‌که خرید موبایل تلفن همراه را یک کلید واژه و کلمه بنامیم، خرید موبایل گوشی شیائومی می نوت، یک لانگ تیل میباشد. این عبارات برای صفحه های هدف و حوزه های بخصوص بی غایت اساسی و عاقبت ساز می‌باشند.

آیکن-مضمون‌-الگوریتم-های-گوگل-در-اصطلاحات-seo
الگوریتم گوگل / Google Algorithm
گوگل به خواسته رضایت بیشتر یوزرها از حاصل کاوش، از الگوریتم هایی استعمال می نماید که فاکتورهای مرتبط با جايگاه بندی و غیره را گزینه پایش قرار می دهند. الگوریتم ها دارنده گونه های مختلفی می باشند که یک مثال آن یاری می نماید یوزرها بجای ورود به تارنما های اسپم و بدرد نخور، به شایسته ترین فایده ممکن برسند. اشکال الگوریتم های گوگل با اسم های متنوع شناخته می گردند که بر روی پیوند ها، محتوا، دوری از فریب و از این قبیل میپردازند.