5. "لبریز کردن ظریف لغت ها کلیدی": چگالی ایده آل واژه کلیدی را پیدا نمایید
تمامی می‌دانند که مالامال کردن کلمه ها کلیدی یا این که کیورد استافینگ یک تکنیک seo سیاه میباشد. ولی در‌صورتی‌که بگوییم، مالامال کردن ظریف عبارات کلیدی برای ارتقاء ترافیک ارگانیک و جايگاه بندی موتورهای کاوش بهتر میباشد، چه؟
آری، مالامال کردن لغات کلیدی بد میباشد و شما می بایست از تک تک هزینه ها اجتناب فرمائید، ولی در شرایطی‌که تراکم لغات کلیدی را نگهداری فرمایید، می‌توانید شایسته ترین حاصل را از seo واژه و کلمه کلیدی آموزش سئو مشهد  خویش بگیرید.
از جمله، در‌صورتی‌که یک نوشته‌ی علمی 1000 کلمه و واژه ای می نویسید، از کلمه و واژه کلیدی اساسی خویش دستکم 3 تا 4 توشه برای ارتقاء سکو بندی ارگانیک آن استعمال فرمایید. مطمئن گردید که از واژه کلیدی آموزش سئو در مشهد  مهم خویش در جای های تحت استعمال میکنید.
تایتل کاغذ
تگ آلت تصویر
تگ های H2 و h3
URL
استارت و نقطه پایان مطالب شما
ما به شما سفارش میکنیم از یک پلاگین seo مانند Yoast بهینه سازی به کار گیری فرمائید که خصوصیت های خوب را برای seo محتوای خویش برای کلمه ها کلیدی متبوع خویش ارائه میدهد.
به این ترتیب به هر هم اکنون چگالی بی نقص کلمه و واژه کلیدی چیست؟
چگالی واژه کلیدی به آسانی درصدی از تعداد دفعاتی میباشد که یک واژه و کلمه کلیدی در یک کاغذ اینترنت ظواهر میشود. تراکم واژه و کلمه کلیدی عالی 1٪ میباشد، بدین مضمون‌ که واژه کلیدی که میخواهید برای آن مرتبه بندی فرمایید دستکم یک توشه در هر 100 واژه و کلمه ای که می نویسید ظواهر میگردد. این بدان معناست که 1% چگالی واژه کلیدی مشتمل بر 10 واژه کلیدی برای هر نوشته‌ی‌علمی 1000 کلمه و واژه میباشد. البته در‌صورتی‌که میخواهید در سمت امن خیس باشید، مطمئن گردید که چگالی واژه کلیدی خویش را نزدیک به 0.5٪ نگه دارید، به‌این مضمون‌ که تنها 5 توشه در یک نوشته‌ی علمی 1000 کلمه و واژه ای ظواهر می‌گردد. بدین ترتیب میتوانید به راحتی واژه کلیدی اساسی خویش را سوای جراحت رساندن به چگونگی محتوای یا این که خوانند‌گان خویش وارد نمائید.
همینطور ما شدیداً به شما سفارش می‌کنیم عبارات کلیدی LSI را پیدا نمایید که بسیار مربوط به کلمه و واژه کلیدی مهم میباشد که می‌خواهید برای آن درجه بندی نمائید. براین اساس، فارغ از مالامال کردن لغت ها کلیدی، همچنان میتوانید با به کار گیری از لغت ها کلیدی بسیار مرتبط، مرتبه‌های جستجوی بالاتری در گوگل استحصال نمائید.
نکته حرفه‌ای: از هیچ ابزار یا این که پلاگین ای برای اندازه گیری چگالی کلمه ها کلیدی خویش به کار گیری نکنید. در صورتیکه میخواهید مرتبه‌بندی جستجوی بهتری داشته باشید فارغ از اینکه تأثیری بر خوانندگانتان بگذارد، اذن دهید کلمه ها کلیدی شما طبیعتا در محتوای شما جریان یابد.
6. استارت به استعمال از تارنما های نشان گذاری اجتماعی (social bookmarking) نمایید
ارسال بیش تر از حد پیوند‌های اینترنت‌تارنما خویش (پست‌های تازه، پست‌های سابق، بقیه صفحه ها بلاگ تارنما شما) در وب سایت‌های نشان‌گذاری اجتماعی پایین سئوی کلاه خاکستری قرار می گیرد، البته میتوانید با محصور کردن تعداد ارسال‌ها به 1 یا این که 2، در حوزه‌ ایمن بمانید. این بدان معناست که در‌صورتی‌که واپسین پست‌های خویش یا این که هر پست دیگری را صرفا یک توشه در مجموع تارنما‌های نشانک‌گذاری اجتماعی ارسال فرمایید، به سکو‌بندی جستجوی شما آسیبی وارد نمی‌نماید. در واقع، یه خرده در درجه بندی جستجوی شما تقویت می نماید؛ چون چنانچه به صدق صورت بپذیرد، ترافیک قابل قبولی اخذ خواهید کرد.
در اینجا تنی چند از تارنما‌های اساسی نشانک‌گذاری اجتماعی وجود داراست که می توانید با خاطر ریلکس واپسین پست‌های وب لاگ خویش را برای اخذ پیوند‌های بیشتر ارسال فرمایید. اگرچه بیشتر آن‌ها از nofollow می‌باشند، البته همچنان به سئوی اینترنت‌وب سایت شما قیمت می افزایند.
tumbleupon
Digg
Folkd
Inbound
Scoop.it
Slashdot
Delicious
در اینجا یک پژوهش موردی خوب بوسیله Search Engine Journal در باب 3 وبسایت بلندتر نشانک گذاری اجتماعی صورت گرفته میباشد.
از استیناف موردی بالا، میتوانید سود بگیرید که StumbleUpon در ابتدا فهرست تارنما‌های نشانک‌گذاری اجتماعی میباشد و در ادامه آن Digg و Inbound قرار دارا‌هستند. براین اساس مطمئن گردید که دست‌کم برای این 3 وبسایت نام نویسی نمایید. (پیوستن به آن‌ها به طور کامل مجانی میباشد)
در اینجا تعدادی چیز وجود داراست که بایستی هنگام ارسال پست به تارنما های نشانک‌های اجتماعی به خیال و خاطر بسپارید.
1. ارتقا تعامل
هنگامی روی ساخت تعامل با وب لاگ نویسان دیگر در صنعت خویش تمرکز میکنید، نشانک گذاری اجتماعی عالی فعالیت می نماید. متأسفانه اکثر بلاگ‌نویسان از وب سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی تنها برای تبلیغ واپسین پست‌های خویش استعمال می‌نمایند فارغ از اینکه یک دقیقه صرف اشتراک‌گذاری یا این که قرائت مطالب دیگرافراد نمایند. زمانی تنها از تارنما های نشانک اجتماعی برای تبلیغ خویش به کار گیری می‌کنید، چه طور میتوانید انتظار نتیجه ها خوب seo را داشته باشید؟ براین اساس مطمئن گردید که با وب سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی به راحتی پیش بروید و از روش آن ها با بلاگ‌نویسان دیگر رابطه برقرار فرمایید.
2. از عنوان ها و توضیحات مخصوص به کار گیری فرمائید
یک کدام از رایج‌ترین اشتباهاتی که بخش اعظمی از اشخاص هنگام تبلیغ محتوای خویش در وبسایت‌های علامت‌گذاری اجتماعی مرتکب میشوند این میباشد که از تیتر‌ها و توضیحات متا به کار گیری می‌نمایند. هنگام تبلیغ در تارنما‌های متفاوت نشانک‌گذاری اجتماعی، ساخت محتوای تکراری با تیتر‌ها و توضیحات متا یکسان چیست؟ این سبب ساز به محتوای تکراری میشود که ممکن میباشد دیر یا این که زود وب سایت شمارا بوسیله گوگل جریمه نماید. بدین ترتیب هنگام تبلیغ محتوای خویش در وب سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی، عنا وین و توضیحات منحصر تولید فرمایید.
7. تبادل بک پیوند
تبادل بک لینک و پیوند به معنای مبادله ی لینک و پیوند مابین دو یا این که تعدادی وبسایت میباشد. در تبادل بک لینک و پیوند مدیران دو وبسایت متقابلا به تارنما یکدیگر لینک و پیوند میدهند. اکثر عموم فکر‌می‌کنند که تبادل بک پیوند یک تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه میباشد، البته اینطور وجود ندارد و جز تکنیک های بهینه سازی کلاه خاکستری است. تبادل اتوماتیک پیوند تکنیک seo کلاه سیاه میباشد در حالی که تبادل پیوند به طور دستی به seo کلاه خاکستری وابستگی دارااست.