چه‌طور از سایت خویش در قبال هجوم ها seo منفی حفظ فرمایید؟
در اینجا شیوه حفظ از وب سایت خویش در قبال هجوم ها منفی بهینه سازی در سال  آموزش سئو مشهد 2022 و بعد گفته شده میباشد.
1. خلاص شدن از شر بک پیوند های مشکوک
یکی شایسته ترین رویه‌ها برای نزاع با باصرفه‌سازی منفی برای موتورهای کاوش این میباشد که به بک لینک و پیوند‌های اینترنت‌وب سایت خویش دقت داشته باشید. اکثر ارسال کنندگان هرزنامه کارایی می نمایند پیوندهای اسپم ساخت‌و‌ساز نمایند که به وب سایت شما اشاره می نماید که میتواند منجر گردد وب سایت شما در نتیجه ها کاوش جریمه خواهد شد. شایسته ترین رویه برای ایمن ماندن این میباشد که بک پیوند های مشکوک را پیدا نمائید و آن‌ها‌را disavow آموزش سئو در مشهد  فرمائید.
یک رویکرد معمولی به کار گیری از ابزارهایی مانند Semrush میباشد. برای خلاص شدن از شر پیوند های سمی میتوانید از ابزار ممیزی بک لینک و پیوند Semrush استعمال فرمایید.
همان گونه که در صدر می‌بینید، ابزار ممیزی بک پیوند Semrush لیستی از مجموع لینک و پیوند های سمی تارنما شما‌را به شما علامت می‌دهد.
از ابزار Google Disavow به کار گیری فرمایید که در آن میتوانید از گوگل درخواست فرمائید که بک پیوند های سمی شما‌را نادیده بگیرد. آن‌ها‌را به تب Disavow خویش منتقل فرمایید، یک فولدر با مجموع بک لینک و پیوند هایی که میخواهید به وسیله گوگل نادیده گرفته شوند مهیا فرمائید و بعد از آن آن را در ابزار Google Disavow آپلود فرمائید.

2. نگهبانی در قبال درخواست های حذف بک لینک و پیوند جعلی
شما مدام بایستی از شایسته ترین منابع بک لینک و پیوند خویش حفظ نمائید. رقبای شما ممکن میباشد مشقت بار همت کنند تا درخواست های جعلی حذف بک لینک و پیوند ارسال نمایند تا آنان‌را حذف نمایند. چه کسی می‌داند؟
اشخاص نشانی اینترنتی هایی را برای حذف لینک و پیوند ها ارسال می نمایند. در صورتی مراقب نباشید، ممکن میباشد یک کدام از قربانیان آنان گردید و استارت به حیف کردن شایسته ترین بک لینک و پیوند های خویش فرمایید.
برای نگهداری از شایسته ترین بک لینک و پیوند های خویش چه کاری میتوانید اعمال دهید؟
شما می‌توانید از ابزار ممیزی بک پیوند Semrush برای تشخیص آسوده ناپدید شدن پیوند های نفیس به کار گیری نمایید.
همان گونه که در ابتدا مشاهده میکنید، در ابزار Backlink Audit در Semrush، به راحتی می‌توانید تک تک بک پیوند های گم گردیده و نو ساخت‌و‌ساز گردیده خویش را کشف فرمایید.
شما بایستی مدام مراقب "بک پیوند های از دست رفته" باشید تا در شکل مشاهده مورد ها غیرعادی بتوانید بلافاصلهً مبادرت نمایید.

3. پیکار با محتوای نسخه برداری گردیده
محتوای نسخه برداری گردیده میتواند سبب به حذف شما از نتیجه ها خواهد شد، به همین برهان میباشد که می بایست از وب سایت خویش در قبال کلاهبردارانی که سعی بر حذف محتوای شما دارا‌هستند نگهداری نمایید. خوشبختانه، میتوانید از تارنما‌هایی مانند Copyscape برای ممیزی منظم تارنما خویش برای محتوای نسخه برداری گردیده به کارگیری نمایید.
در اینجا سه ​​منش معمولی برای تقابل با محتوای اسکن گردیده وجود دارااست.
طرز شماره 1: برای حذف با ارائه دهنده میزبانی اینترنت تماس حاصل نمایید
در حالتی که اینترنت‌سایتی پیدا کردید که محتوای شمارا اسکن می‌نماید و به‌سیرتکامل‌ای منتشر می‌نماید که گویی وابسته به خودش میباشد، می توانید به آسانی با ارائه‌دهنده میزبانی اینترنت که اینترنت‌وبسایت از آن به کارگیری می‌نماید در تماس باشید. میتوانید از ICANN Lookup به کار گیری فرمایید تا تخت‌گاز دریابید که هر اینترنت سایتی در کجا میزبانی می‌شود.
زمانی که صاحبخانه اینترنت را پیدا کردید، میتوانید با گروه حفاظت آن‌ها تماس حاصل نمایید و جزئیات تارنما خویش را (به یاور URL های محتوای نسخه برداری گردیده آنان) ارائه دهید و از آن‌ها بخواهید آن محتوا را حذف نمایند.
شیوه شماره 2: حذف محتوا از گوگل
همینطور میتوانید محتوای اسکن گردیده را از نتیجه ها جستجوی گوگل حذف فرمائید. می توانید از این لینک و پیوند برای گزارش محتوایی به کارگیری فرمائید که میخواهید طبق قانون ها قابل انجام از خدمت‌های Google حذف خواهد شد.
شیوه شماره 3: خدمت حذف DMCA را آزمون فرمایید
یکی‌از رویه های پر کاربرد برای خلاص شدن از شر محتوای نسخه برداری گردیده به کار گیری از سرویس ها DMCA میباشد. در واقع، DMCA یک خدمت حذف مبلغی برای محتواهای اسکن گردیده ارائه میدهد. سرویس ها حذف ممتاز آن ها 10 دلار در ماه یا این که 100 دلار در سال برای شما هزینه داراست، البته در‌صورتی‌که اکثر اوقات با ایرادات اسکن رایتینگ مواجه میشوید، حقیقتاً اثرگذار میباشد.
4. مراقبت از تارنما خویش در قبال هکرها و بدافزارها
یکی بی آلایش ترین روش ها برای ایمن سازی وبسایت خویش در قبال seo منفی موتور کاوش، حفظ از وب سایت خویش در قبال حمله ها بدافزار و هکرها میباشد.
در اینجا یک سری شغل وجود دارااست که می‌توانید برای ایمن سازی تارنما خویش در قبال اکثر جراحت های امنیتی جاری ساختن دهید.

از یک سر عبور کارکشته برای ورود به وبسایت استعمال فرمائید (به صورت تر و تمیز آن را تغییر‌و تحول دهید)
احراز نام و نشان دو مرحله‌ای را اعمال نمایید (که به شما یاری می‌نماید در شکل سرقت راز عبور، یک لایه امنیتی مازاد به اکانت خویش اضافه نمائید)
پلاگین های امنیتی مانند iThemes Security، Sucuri و غیره را نصب نمایید
مطمئن گردید که به صورت منظم از وب سایت خویش ورژن حامی تنظیم فرمایید
2 ابزار موثر برای جنگ با سئوی منفی در سال 2022
شایسته ترین رویه برای حفظ از وبسایت خویش در قبال سئوی منفی، دسترسی به ابزارهای مطلوب میباشد.
در اینجا دو آیتم از ابزارهای گزینش گردیده وجود داراست که به شما امداد می نماید در سال 2022 و آن گاه با seo منفی موتور کاوش نزاع فرمایید.
1. Semrush
Semrush ابزار شماره 1 بهینه سازی در عالم میباشد که به وسیله بیشتراز 7 میلیون نفر به کارگیری میگردد. در حالتی که در ادامه فقط یک ابزار سئو برای نبرد با seo منفی و ارتقاء سکو جستجوی خویش می‌باشید، Semrush یک گزینش خوب میباشد.
در اینجا لیستی از بعضی از خصوصیت های باورنکردنی ارائه گردیده به وسیله Semrush آمده میباشد.
رسیدگی عبارات کلیدی
چک بک لینک و پیوند
ممیزی وب سایت (به شما یاری می نماید پیوندهای مخرب را نیز پیدا نمائید)
نظارت ترافیک ارگانیک
رئیس رسانه های اجتماعی
رسیدگی بر مارک
آنالیز PPC و ...