به چه شکل بک لینک و پیوند های اسپم را تجزیه و آنالیز و غیرفعال کنیم
تجزیه و محاسبه و رد کردن بک لینک و پیوند های اسپم قسمت مهمی از مراقبت پروفایل بک پیوند تندرست و مراقبت از وبسایت شما در قبال جریمه های احتمالی یا این که اثرات منفی بهینه سازی میباشد. در اینجا یک راهنمای مرحله به مرحله راجع به شیوه تجزیه و چک و رد کردن بک لینک و پیوند های اسپم نقل شده م آموزش سئو مشهد یباشد:
از ابزارهای تجزیه و محاسبه بک پیوند به کارگیری نمائید: از ابزارهای تجزیه و ارزیابی بک پیوند مانند کنسول جستجوی گوگل، Ahrefs، SEMrush یا این که Moz برای شناسایی بک لینک و پیوند هایی که به سایت شما اشاره می نمایند، به کار گیری فرمائید. این ابزارها نگرش هایی را در خصوص چگونگی، رابطه و اسپمت احتمالی بک پیوند های شما ارائه می‌دهند.
محاسبه چگونگی پیوند: بک لینک و پیوند ها را رسیدگی نمائید و چگونگی آن ها را نظارت فرمایید. به‌دنبال شاخص های بک لینک و پیوند های اسپم باشید، مانند پیوند هایی از وبسایت های اسپم یا این که کیفیت بالا زیر، پیوند های بیشتراز حد از منابع نامربوط، یا این که پیوندهایی از تارنما هایی  آموزش سئو در مشهد با آوازه ضعیف.
سیگنال های اسپم را در حیث بگیرید: در پی سیگنال های خاصی باشید که ممکن میباشد آرم دهنده بک لینک و پیوند های اسپم باشد، مانند پیوندهایی از مزارع لینک، طرح های لینک مبلغی، یا این که وبسایت هایی باسابقه کار های اسپم. به سئو بیش تر از حد انکر تکست یا این که خیل‌عظیم پیوند با متن انکر تکست ظریف دقت فرمائید.
نظارت رابطه لینک و پیوند: رابطه سایت های لینک و پیوند دهنده با محتوا یا این که صنعت شمارا آنالیز نمایید. لینک و پیوند های برگشتی از منابع نامرتبط یا این که نامربوط ممکن میباشد بک لینک و پیوند کیفیت خوب ذیل یا این که بالقوه مضر در حیث گرفته شوند.
فهرستی از بک لینک و پیوند های اسپم را تنظیم فرمائید: لیستی از بک لینک و پیوند های اسپم شناسایی گردیده که می‌خواهید رد فرمائید، تهیه و تنظیم نمائید. آدرس‌های اینترنتی صفحه های یا این که دامنه‌های لینک و پیوند دهنده را به یار هر سیرتکامل داده ها یا این که مسئله مازاد که می تواند به پروسه رد کردن یاری دهد، اضافه نمائید.
ساخت‌و‌ساز فولدر Disavow: یک پوشه Disavow با فرمت txt ساخت و ساز نمائید. نشانی‌های اینترنتی یا این که دامنه‌هایی را که میخواهید رد نمایید، هریک در یک خط نو فهرست فرمایید. همینطور میتوانید از عملگر domain: برای رد کردن تمامی پیوندهای یک دامنه خاص به کارگیری نمائید. مثلا، "domain:example.com".
پوشه Disavow را به Google ارسال نمائید: به Google Disavow Tool در کنسول جستجوی Google بروید. سایت خویش را تعیین نمائید و پوشه Disavow را که ساخت و ساز نموده اید آپلود نمایید. آیین نامه های ارائه گردیده به وسیله Google را برای کامل شدن روند انکار دنبال فرمایید.
بررسی و تحقیق: به صورت منظم نمایه بک لینک و پیوند خویش را با استعمال از ابزارهای تجزیه و نظارت بک پیوند پژوهش نمایید تا از اثربخشی مراحل انکار یقین نتایج فرمایید. به چک بک پیوند های نو ادامه دهید و هرگونه لینک و پیوند اسپم که ممکن میباشد در آجل ساخت و ساز خواهد شد را رد نمایید.
به حافظه داشته باشید، حذف بک پیوند ها می بایست با احتیاط و تحت عنوان واپسین راهکار صورت پذیرد. در مجموع توصیه میشود آغاز با مراجعه به صاحبان تارنما عملکرد فرمایید به طور دستی بک لینک و پیوند های اسپم را حذف فرمائید. با این اکنون، در صورتی‌که کوشش‌های حذف دستی با ناکامی مواجه شد یا این که بک‌پیوند‌ها خطر قابل‌توجهی برای سئوی اینترنت‌تارنما شما ساخت می‌نمایند، رد کردن آن‌ها آیتم قابل قبولی میباشد.

شایسته ترین ابزارهای نظارت بک لینک و پیوند رقبا
مطمئننا می‌دانید که بررسی بک لینک و پیوند رقبا و بک لینک و پیوند های وبسایت خودتان به طور دستی عمل غامض و بسیار وقتگیر میباشد زیرا ممکن میباشد تارنما حریف هزاران بک پیوند داشته باشد. به همین خیال و خاطر به ابزارهای نظارت بک پیوند نیاز داریم تا این عمل را به راحتی و در سریع ترین فرصت اعمال دهند. پیرو شایسته ترین و پرکاربردترین ابزارهای نظارت بک پیوند رقبا و تحقیق پروفایل بک لینک و پیوند در سال 2022 را به شکا معرفی میکنیم.
Majestic سئو
قابلیت و امکان بررسی بک پیوند رقبا در ابزار MAJESTIC بهینه سازی با کراولرهای خویش این ابزار جاری ساختن می شود به همین استدلال از داده های فرد ثالث به کار گیری نمی نماید. این ابزار این قابلیت و امکان را برای شما مهیا میکند تا نشانی IP دامنه هایی که به وب سایت شما یا این که وب سایت های حریف پیوند داده اند را پیدا بکنید. Majestic سئو انکرتکست ها و لینک و پیوند هایی که می‌توانید دنبال بکنید را هم به شما نشانه می دهد. این ابزار بدون‌پول میباشد ولی برای امکان های بیشتر می بایست ورژن مبلغی آن را استعمال فرمائید.

Ahrefs: شایسته ترین ابزار چک بک پیوند
Ahrefs یکی‌از شایسته ترین ابزارهای seo میباشد که کمپانی شما قادر است از آن به کار گیری نماید. این ابزار فی مابین کمپانی هایی که درپی یک ابزار ارزیابی یک لینک و پیوند با کیفیت خوب میباشند، دوستداشتنی میباشد. Ahrefs داده های فراوانی را ارائه می‌دهد که قادر است به شما در رئیس و استخراج بک لینک و پیوند یاری دهد. شما می‌توانید میتوانید URL وبسایت خویش یا این که وبسایت حریف را وارد فرمایید تا داده ها کاملی از پروفایل بک لینک و پیوند آن به دست بیاورید.
Ahrefs به شما قابلیت و امکان می‌دهد پیوندهای نو، حاد و از دست رفته، آی پی های پیوند دهنده و حتی بخشها جغرافیایی یک پیوند های اشاره گردیده به یک وبسایت را نیز ملاحظه کنید. این ابزار همینطور شمارا توانمند می سازد تا پروفایل های لینک و پیوند های حامی را پایین حیث داشته باشید. شما شاهد رویش و کاهش بک پیوند های خویش ، و همینطور ترافیک ارگانیکی که از هر شیت بازدید می نماید، خواهید بود. Ahrefs همینطور به شما امداد می نماید مشاهده کنید کدام صفحه های تارنما شما بک لینک و پیوند بیشتری اخذ کرده اند. همینطور با این ابزار می‌توانید انکر تکست بک لینک و پیوند ها را نیز چک نمایید.
به صورت کلی، Ahrefs داده های کیفیت بالا را در بک پیوند ها ارائه می‌دهد. چه بخواهید به بک لینک و پیوند های خویش نگاه نمایید و چه رقبا، داده ها مفیدی به دست خواهید آورد که به شما امداد می نماید استراتژی خویش را برای فراهم نمودن بک پیوند بهبود دهید.