(availability) در دسترس بودن وبسایت :
یکی از دیگر از عواملی که در درجه دهی وبسایت شما بوسیله موتور کاوشگر تأثیر میگذارد ، دسترسی به آموزش سئو مشهد  تارنما میباشد.
هیچ کس (به عنوان مثال Google) دوست ندارد به یک وبسایت برود و پیامی اخذ نماید که "وبسایت در دسترس وجود ندارد". برخی شرکتهای هاستینگ این فعالیت را خیلی دور از شوخی نمی گیرند ، ولی همینطور ارائه دهندگان میزبانی اینترنت می باشند که عملکرد می نمایند 100٪ به وقت خویش را ارائه دهند.در دسترس بودن وبسایت، به هاست بستگی دارااست و اگرهاست شما مبتلا نقص‌ باشد، درعملکرد تارنما شما اثر بی واسطه آموزش سئو در مشهد  میگذارد.
بدترین حالتی که درباره ی با این زمینه ممکن میباشد پیش بیاید این میباشد که شما وبسایت را محاسبه نکنید برای مثال شب هنگام باشد و وبسایت شما از دسترس بیرون گردیده باشد و شما خبر نداشته باشید. در این حالت احتمالا در هم اکنون تلف کردن مشتری و ترافیک وب سایت خویش می‌باشید و این مورد برایتان ضرروزیان های اکثری را در پی خواهد داشت. برای استحضار دایم از حالت هاست خویش میتوانید از وب سایت uotime robot به کارگیری کنید.
Security امنیت:
آحاد عده ای که تجربیات هک شدن وبسایت را داشته اند میدانند که دیدن یک تارنما هک گردیده چه حسی دارااست... نا امیدی در عین عصبانیت.
وبسایت هایی که به نیکی از سرور نگهداری نمی‌شوند ، در قبال حمله ها اسپم ها شکننده می‌باشند. ممکن میباشد این اساسی به لحاظ نرسد ولی ویروس ها در هم اکنون خزیدن دروب و در پی سرورهای ناایمن می‌باشند. بعداز یافت کردن آن ها ، به تارنما شما هک میگردند و اسکریپت های مخربی را جاری ساختن می نمایند که یوزرها را به یک سایت اسپم هدایت می نماید یا این که پیوندهایی را به صفحه ها شما به سایت های دیگر اضافه می نماید. بارها برایم پیش آمده میباشد و می‌توانم به شما بیان کنم تجربیات خیلی خیر و خوبی وجود ندارد.
سازگار با سئو:
در صورتیکه ارائه دهنده میزبانی اینترنت شما نمی داند که بهینه سازی چیست و اصول اول را نمی فهمد ، ممکن میباشد برخی اوقات کارهایی را سوای شعور بهینه سازی ایفا دهند که در غایت به همت شما در قضیه seo جراحت برساند.
از جمله ، در مواقعی مشاهده گردیده‌است که ارائه دهنده هاستینگ ربات گوگل را در robots.txt محصور می نماید، چون ربات ها بازدیدهای متعددی از وبسایت اعمال می‌دهند.
اشخاصی که میدانند robots.txt چیست ، میتوانند فهم و شعور نمایند که‌این مورد چقدر برای بهینه سازی نا مطلوب میباشد.
این صرفا یک مثال بود ، حتی‌د‌ر مواقعی مشاهده می شود که در هنگامی که تارنما شما ترافیک متعددی دارااست به جهت اینکه زیرساخت های آنان نمی توانند توشه مازاد را تحمل نمایند ناچار سات را غیر فعال می نمایند.
نکته پایانی این میباشد که ارائه دهنده میزبانی اینترنت شما به جهت ناکارآمدی ، نباید کاری اعمال دهد که می‌تواند به بهینه سازی وبسایت شما جراحت برساند و مهمتر از آن این که آن‌ها نباید فارغ از اذن شما این شغل را جاری ساختن دهند.
درصورتی که که شما ترافیک متعددی داشته باشید VPS hosting نیاز دارید آیا اسن کمپانی خدمت VPS ارائه میدهد؟
چرا VPS hosting را برای وبسایت خویش گزینش میکنید؟
همه فاکتورهای فوق مرتبط با ارائه دهنده هاستینگ میباشد البته همان گونه که تا قبل از اینً نیز بیان شد ، برخی اوقات به جهت نوع میزبانی و خیر به جهت ارائه دهنده ، غلط پیش میاید.
در حقیقت هنگام فعال‌سازی تارنما ، بایستی دربین shared hosting و VPS hosting یکی از را تعیین فرمائید.
shared hosting یا این که میزبانی اینترنت مشترک ارزانترین نوع هاست میباشد. کارآمدی کمتری دارااست چون تارنما شما در به عبارتی سرور مانند بقیه وبسایت ها میزبانی گردیده است و هیچ سیرتکامل تضمینی در زمینه‌ی منابعی که قادر است از آن به کار گیری نماید ندارد. در سود با یک تارنما آرام روبرو میشوید که دائما در دسترس وجود ندارد و در معرض حمله ها امنیتی جای دارد.
آیتم دیگر گزینش VPS هاستینگ میباشد که اصولا برای داشتن سرور خویش ، با منابع مخصوص و جداگانه از هر سایت دیگر ، هزینه پرداخت میکنید. هزینه برای سرور عالی VPS فراتر از نوع اولیه میباشد.
صرف هزینه ای بیشتر در ماه برای هاست خوب میتواند تفاوت متعددی در سرعت و قابلیت و امکان استعمال یک وبسایت برای یوزرها آخری ساخت و ساز نماید.
چه گونه میزبانی وبی را تعیین کنیم که برای بهینه سازی مطلوب باشد؟
گزینش هاست عمل مشقت وجود ندارد. البته این رقابت مشقت بار میباشد و این منجر می‌شود که این مجموعه ها برای ارائه سرویس ها عالی با ارزش های زیر خیس با یکدیگر رقابت نمایند. این بدان معناست که همگی این موسسه ها بهتر می‌باشند ، ولی مورد نیاز میباشد نکاتی را درباره ی طریق تعیین یک ارائه دهنده هاست بهتر که برای بهینه سازی وبسایت شما مطلوب باشد را در حیث داشته باشید.
سوابق کمپانی هاستینگ
شاید چندان اساسی به حیث نرسد ولی کمپانی هایی که بازه زمانی بیشتری میباشد این سرویس ها را ارائه میدهند تجربیات بیشتری در این باره دارا هستند. سوابق زیاد نماد میدهد که آن کمپانی سرویس ها نیکی را ارائه میدهد در غیر این شکل نمی توانست در‌این بازار باقی بماند.
اعتبارشرکت هاستینگ
اساسی میباشد که آن کمپانی چقدر اعتبار دربین بقیه رقبا و همینطور کارشناسان خویش دارااست.
نظرها مشتریان
رسیدگی نمائید مشتریان کمپانی از سرویس ها آنان راضی می‌باشند یا این که نه. در خصوص با سرویس ها و امان آنها استیناف نمائید.در صفحه ها اجتماعی و انجمن های کامپوتر در زمینه ی کمپانی داده ها حصول فرمائید.
دیتا سنتر
آیا آن ها دیتاسنتر فردی را دارا‌هستند ؟
آیا آن ها با نو ترین دشوار افزارها سرویس ها خویش را ارئه می‌دهند و یا این که با مشی سابق پیش می‌روند ؟
نیازهای هاست شما چیست؟ می بایست تماما درین ارتباط داده ها داشته باشید و از آنان بپپرسید که نیاز های شما‌را بر آورده می نمایند یا این که نه ؟
در فیض در شرایطی‌که پیرو بهینه سازی تارنما و بهبود رنکینگ وبسایت خویش می باشید ، تعیین میزبانی اینترنت مطلوب برایتان بسیار اثر گذار میباشد. هزینه VPS hosting بیشتر از میزبانی مشترک میباشد ولی مزایای آن بسیار بیشتر میباشد. هنگام گزینش ارائه دهنده میزبانی VPS برای بهینه سازی مطمئن گردید که شرکتی را تعیین نموده اید که دارنده سالها تجربیات ، هواخواهی عالی ، SLA های پر‌نور و پیشنهادات صاحب خانه مدیر گردیده باشد.