سیاق (طریق) مرد متحرک در بهینه سازی
این اسلوب دربرگیرنده 3 مرحله آموزش سئو مشهد  میباشد:

مرحله 1 : یک منبع منسوخ بیابید.
مرحله 2 : وبسایت هایی را که به آن منبع پیوند گردیده اند پیدا نمایید.
مرحله 3 : به آنان دسترسی پیدا کرده و پیوند خویش را با لینک و پیوند منبع منسوخ آموزش سئو در مشهد  جایگزین فرمائید.

1. یک منبع سابق یا این که منسوخ گردیده پیدا نمایید.
اولی مرحله جستن یک منبع در اینترنت مانند یک مارک، ابزار، راهنما یا این که سرویس ها است که دیگر در فضا اینترنت دارنده بها وجود ندارد و منسوخ گردیده است. مثلا می‌توانید منبعی را گزینش نمایید که به تازگیً : نامش عوض شده باشد، به یک URL تازه تغییر‌و تحول جای داده باشد، ارائه سرویس ها آن متوقف گردیده باشد، دیگر منبعی را آپ تو دیت رسانی نکند و یا این که به تک تک از شغل افتاده باشد.
تا وقتیکه منبع متبوع در اینترنت ارزشی نداشته باشد، آیتم قابل قبولی خواهد بود. به عنوان مثال، هنگامی که SEOMoz به Moz تغییر و تحول اسم بخشید (و دامین آن از SEOMoz.org به Moz.com تغییر تحول یافت)، هنوز هزاران لینک و پیوند وجود داشت که به دامین پیشین لینک و پیوند گردیده بودند. براین اساس درین نمونه دامین SEOMoz.org قادر است به عبارتی منبع منسوخ متبوع ما باشد.
چه‌طور میتوان این منابع منسوخ گردیده و دیرین را پیدا کرد ؟ 2
تاکتیک بی آلایش برای این شغل وجود داراست که می توانید از آنها استعمال فرمایید:
تاکتیک 1 : در قسمت خبر ها گوگل درباره استخراج و کارهایی که بسته گردیده، تغییر‌و تحول مارک داده و مخلوط گردیده اند، کاوش فرمائید.
خبرها گوگل گنجینه ای گرانبها از داده ها مرتبط با کمپانی هایی می‌باشد که تعطیل گردیده، تغییر‌و تحول اسم داده یا این که اسم دامین آنان عوض شده میباشد. صرفا کافیست به نصیب خبرها گوگل (Google News) رفته و لغات پایین را کاوش نمائید :
"chapter7" (به‌این مفهوم که کمپانی منحل گردیده است. Chapter11 خواسته کمپانی هایی میباشد که در اکنون تغییر‌و تحول ساختار می‌باشند.)
"Business closes"
"has closed" (تعطیل گردیده)
"out of business"
"rebrands as" (تغییر و تحول اسم داده به یا این که تغییر و تحول مارک داده به)
"bankruptcy" (ورشکستگی)
تاکتیک 2 : در نصیب خبر ها گوگل درباره استحصال و کارهایی که بسته گردیده، تغییر تحول مارک داده و ترکیب گردیده اند، کاوش کنید.
بعضی وقت ها به دلایلی یک بیزنس خصوصیت یا این که سرویس ها مشخصی را از وب سایت خویش حذف میکند(مانند گوگل که به تازگیً Google Reader را حذف کرد). بعضی کلمات که برای جستجوی چنین موردها می‌توانید استعمال نمایید عبارتند از :
"service not available" (سرویس ها جان دار نیست)
"page no longer exists" (شیت متبوع جان دار نمی باشد یا این که ورقه ای با این ویژگی ها یافت نشد)
"this website is no longer updated" (این وبسایت دیگر آپ دیت رسانی نمی‌شود)
"this page is no longer updated"
"no longer available" (مو جود نمی باشد)
"website closed" (وبسایت بسته گردیده)
"service no longer available"
2. وب سایت هایی را که به منبع منسوخ پیوند میباشند بیابید.
این مرحله در بهینه سازی تارنما اساسی میباشد: در حال حاضر که یک وبسایت منسوخ یا این که یک خصوصیت منسوخ در یک وب سایت را پیدا نموده اید، مجال آن میباشد که پیوند های منتهی به آن برگه را بیابید. برای این عمل URL تارنما منسوخ را برداشته و در ابزار محاسبه کننده لینک و پیوند ها قرار دهید (ابزار پیشنهادی ahrefs.com هست. Majestic سئو و Open Site Explorer هم ابزارهای قابل قبولی برای این شغل می‌باشند).
و در غایت لینک و پیوند های منتهی به آن برگه یا این که تارنما را در فرمت اکسل یا این که Google Doc حصول نمائید :
حالا شما لیستی بی نقص از زمان های پیوند سازی در چنگ دارید :
3. برقراری رابطه و تخصیص لینک و پیوند ها به خویش
در‌این مرحله شما منبعی منسوخ در صنعت خویش پیدا کرده و لیست وب سایت هایی که به‌این منبع پیوند گردیده اند را هم در چنگ دارید. درحال حاضر مجال آن میباشد که به عده ای که به وب سایت منسوخ لینک و پیوند گردیده اند نشانی اینترنتی بفرستید. در ذیل نمونه جامعی برای روش نوشتار و متن آدرس اینترنتی مشاهده می‌کنید :