ابزارهای آنلاین seo یک قسمت جداناپذیر برای پژوهش seo وب سایت و سئو می‌باشد، به امداد ابزارهای بهینه سازی می‌تونیم تارنما خودمون رو تحلیل کنیم و از همگی اصلی‌خیس از زاویه‌های متعدد یک روءیت کرد خیلی عالی از سایتمون داشته باشیم، دیدی که با دیده آدم قابل روءیت عدم وجود و یا این که مشقت بار پیدا میشد.
به باکس ابزار خانه خودتون اعتنا کردید؟ کلی ابزار دارید که هر کدوم کارکرد خاص خودش رو داره، در seo هم همچنین می‌باشد و درون این باکس ابزار seo کلی آموزش سئو در مشهد ابزارهای متعدد با کارکردهای گوناگون می‌باشد.
ابزارهای seo اومدن تا در قسمت های پایین به ما امداد کنن:
تجزیه و چک
مطالعه عبارات کلیدی
ارتباطات
بهینه سازی محلی
بهینه سازی گوشی
seo در ورقه
نظارت درجه
سرعت تارنما
seo وردپرس
عبد و بنده تلاش خواهم کرد هر ماه ابزارهای تازه و مفیدی که به کارگیری می کنم رو درین نوشته‌ی‌علمی تکثیر به اشتراک بذارم، پس این شیت رو بوکمارک فرمایید و بعدا هم رمز بزنید.
سرفصل‌های پست [پنهان کردن]
1 اینجانب به ابزار نیاز دارم؟ ابزارهای مجانی بهینه سازی یا این که خریدی ها؟
2 برتری ابزار مبلغی نسبت به مجانی چیه؟
3 ابزار بهینه سازی اهل ایران داریم؟
4 معرفی ابزار های seo براساس تیم بندی پایین
5 یک نکته معمولی درباره استراتژی seo
5.1 معرفی ابزارهای منتخب خودم (هر روز به کارگیری میکنیم)
5.2 معرفی ابزارهای seo منحصر وردپرس ها
5.3 معرفی ابزارمخصوص سرعت وب سایت
5.4 معرفی بقیه ابزارهای seo بدون‌پول
6 گردآوری بندی + توصیه دیدن یک یادگرفتن فوق العاده
اینجانب به ابزار نیاز دارم؟ ابزارهای بدون‌پول seo یا این که خریدی ها؟
مسلما پاسخ آری می باشد.
یک خاطره بگم: یکی دانشجوها عصر سری بهینه سازی به اینجانب خاطرنشان کرد آقای آریافر این ابزارهای مبلغی به هیچ درد نمیخورن تنها اومدن یک مبلغی بکشن بالا و خودشون فئودال بشن.
خب اینجانب از این سخن هم تعجب کردم و هم شم می کنم به خیال موقعیت بد مرزو بوم اینگونه حرفی بدور از انتظار وجود ندارد اما جواب رو اینطوری دادم و گفتم:
فرض کن میخوای یک میز چوبی صحیح کنی، آیا مجموع میز رو با دستت صحیح می کنی؟
اعلام‌کرد: خیر
گفتم ابزارهایی که به کارگیری می کنی برای ایجاد کرد میز آیا کلیه مجانی می‌باشد؟
اظهار‌کرد: خب خیر
اینجانب تفکر کنم تونستم جواب سوالش رو با نمونه بالا بگم، تمام سرویس ها در مرز و بوم ما و بقیه کشورها مبلغی است و نباید انتظار داشت، با این هم اکنون حتی در‌صورتی‌که ابزاری اومده تا صاحبش رو سرمایه دار بکنه نباید برای شما اساسی باشه، شما بدین اعتنا کن که آیا ابزار برای اینجانب کاربردی می باشد؟ آیا ابزار به درد بررسی seo سایتم میخوره؟ در صورتی پاسخ بلهههههههه میباشد خب بروووووو سراغش دیگه تفکر نداره، از جمله اندیشه کردی با مبلغی که تو میدی طرف سرمایه دار میشه؟ تو نگران فئودال شدن طرف هستی یا این که نگران تارنما خودت؟‌