قسمت Manual Actions یا این که جریمه دستی در گوگل وبمستر (سرچ کنسول)
گوگل همواره در هم اکنون بهبود حاصل جستجوی خویش میباشد. به کار گیری از اطلاعات، نظارت آمارها و الگوریتم های تازه هدفی جز بهبود تجربیات یوزرها هنگام کاوش ندارند. هم‌زمان با گوگل، وبمستران و یوزرها اینترنتی همواره بدنبال طریق هایی تازه و ابتکاری چهت نیل به درجه اولیه گوگل و فریب الگوریتم های پنگوئن یا این که  آموزش سئو مشهد پاندا می باشند.

اسپمرها خطاها متعددی را برای یوزرها اینترنتی ساخت می نمایند چون برای یافتن مقاله متبوع خویش بایستی فرصت بیشتری صرف نمایند و در یک جستجوی بی آلایش با تعدادی وبسایت غیرمرتبط مواجه می‌شوند. همینطور صاحبان تارنما های تندرست و با محتوای اثرگذار نیز در گیر دلسردی میشوند چون صفحه های خویش را زیر خیس از رقبای تنبل و اسکن عمل می‌بینند. همگی اینها گوگل را بر آن داشته که در کنار الگوریتم های خود کار که در اکثر موردها کوشش قابل قبولی نیز دارا هستند، از جریمه دستی به وسیله آدم نیز به کارگیری نماید. با اینکار گوگل قادر است ضمانت بهتری برای محافظت چگونگی آموزش سئو در مشهد  نتیجه ها کاوش داشته باشد.

جریمه دستی در گوگل
مت کاتس رئیس ارشد پیکار با اسپم گوگل میگوید:

"همزمان با ارتقاء توانگری الگوریتم گوگل و بهبود حاصل نتیجه ها از آن، جریمه دستی را نیز برای پیکار با تکنیک های اسپم اعمال می‌دهیم که موجب کاهش سکو گوگل یا این که حذف صفحه ها ایندکس گردیده میگردد. قسمت جریمه دستی این اقدامات را آگهی می نماید و شیوه رفع آن‌ها‌را سفارش میدهد. همینطور شما یک پیام در نصیب Message Center حساب وبمستر خویش اخذ فرمایید."

در‌صورتی‌که وبسایت شرایط قابل قبولی در نتیجه ها گوگل نداشته و یا این که با کاهش ورودی مواجه گردیده باشد، سفارش می شود که پیش از هر چیز به قسمت جریمه دستی یا این که Manual Actions وبمستر مراجعه خواهد شد. در صورتیکه در بخش جریمه دستی پیامی داده گردد بایستی فرآیند پیشنهادی را یک به یک طی کرده و هر فرصت که باور نتیجه ها شد که دیگر هیچ احتمالی برای اسپم شناخته شدن تارنما از لحاظ گوگل نیست، می قدرت از به عبارتی شیت Manual Actions یک درخواست بازبینی برای گوگل فرستاد.

پیام هایی که در‌این قسمت وجود داراست ممکن میباشد مجموع تارنما را زیر اثر خویش قرار دهند و یا این که فقط بر صفحه های خاصی انجام گردند که به صورت ظریف اعلام خواهند شد. دلایل گوگل برای جریمه دستی تارنما و اعلام آن مشتمل بر مورد ها پایین می گردند:

لینک و پیوند غیر طبیعی به وب سایت
پیوند غیر طبیعی از وب سایت به وب سایت های دیگر
وب سایت هک گردیده
محتوای بی چگونگی و معدود قیمت
وبسایت اسپم
اسپم بوسیله یوزرها (مرتبط با نصیب ایده ها و فروم وبسایت)
ریدایرکت های مخفی
لغات یا این که قسمت های پنهان و بمباران واژه و کلمه کلیدی
هاست های بدون پول اسپم شناخته گردیده
گوگل وبمستر تولز (سرچ کنسول)
گوگل وبمستر تولز (سرچ کنسول) یک کدام از ابزارهای مجانی قوی گوگل میباشد که به افزایش عملکرد تارنما و سئو امداد می نماید. با افزودن تارنما به گوگل وبمستر، موتور جستجوی گوگل، کوشش وبسایت را عالی می بیند و گزارش توسعه و گسترش یا این که افت وب سایت را در چنگ وبمستران قرار میدهد. در حالت بحرانی مانند کاهش ناگهانی بازدید های وب سایت یا این که حذف تارنما از نتیجه ها جستجوی گوگل، گوگل وبمستر تولز شایسته ترین مرجع برای یافتن و حل خطاها وب سایت میباشد. براین اساس خوب میباشد وب سایت ها در گوگل وبمستر (سرچ کنسول) نام نویسی نمایند و تغییرات وب سایت خویش را به طور پیوسته رصد نمایند.

مزایای استعمال از گوگل وبمستر تولز (سرچ کنسول) برای سایت ها
ذیل حیث دریافت کردن کوشش و همت تارنما
اعتقاد یافتن از اعتنا گوگل به سایت
قابلیت و امکان نظارت ایندکس شدن محتوای تازه اضافه گردیده به تارنما
محصور کردن دسترسی ربات های گوگل به بخشی از محتوای وبسایت
نگهداری از وبسایت با دستکم مشکل و افت در موقعیت بهینه سازی
زیر لحاظ تصاحب کردن محتوای وب سایت و تحقیق همت محتوا در گوگل
شناسایی و حذف وبسایت های اسپم لینک و پیوند گردیده به وب سایت
قابلیت نظارت و بررسی تارنما از نگاه گوگل و یوزرها
شناسایی بک لینک و پیوند ها (تارنما های لینک و پیوند دهنده)
تشخیص ترازو تلفن همراه فرندلی بودن وبسایت از نگاه یوزرها
و...