پست مهمان(guest posting) چیست؟
امروزه با پرورش بی اندازه تارنما ها رقابت برای جذب بیشتر یوزرها، ارتقاء یافته میباشد و تارنما هایی که بتوانند تعداد یوزرها بیشتری را جذب نمایند، شانس بیشتری در ابتدا وارد شدن حاصل گوگل خواهند داشت. پست مهمان یکی طرق موءثر در ارتقا ترافیک وبسایت میباشد. پست مهمان، مطلبی میباشد که تالیف کننده یک وب سایت به خواسته قراردادن آن در وبسایت های پربیننده می نویسد. این پست در وب سایت های پربازدید تحت عنوان یک پست مهمان قرار داده می‌شود. در انتهای این مقاله یک پیوند از وب سایت موردنظر داده می‌گردد و یا این که یکی‌از کلمه ها کلیدی محتوا به طور انکرتکست به تارنما پیوند می‌شود. این نوع پیوند دهی در وب سایت های پر بازدید، در واقعیت بک پیوند به دست آوردن  آموزش سئو مشهد به حساب آورده می شود.

اثر پست مهمان در seo وبسایت
وبسایت هایی که دارنده بک پیوند های معتبری می‌باشند، از حیث موتور جستجوی گوگل بسیار نفیس میباشند. پست مهمان امداد می نماید تا وبسایت ها با تکثیر محتوا در وبسایت های دارای اعتبار و پر بازدید، بک لینک و پیوند های نیکی بگیرند. بدین ترتیب درج پست مهمان و مطالب موثر در وب سایت های دیگر، هم سبب جذب مخابان نو می‌گردد و هم سبب ساز ارتقای مرتبه وب سایت در گوگل می گردد. با قرار دادن پست مهمان در یک وبسایت دارای اعتبار، یوزرها آن وب سایت با قرائت محتوا بر روی لینک و پیوند وبسایت کلیک خواهند کرد و بازدیدهای وب سایت را ارتقاء خواهند بخشید. مخاطبان مقصود با مشاهده پیوند تارنما موردنظر در یک تارنما دارای اعتبار، ریلکس خیس به آن پشت گرمی می نمایند. پست مهمان یکی طرز های بهینه سازی کلاه سپید جهت سئو وبسایت میباشد که به ارتقا بازدید و مرتبه وبسایت سبب ساز می گردد. ساخت‌و‌ساز محتوای سئو گردیده به همدم به کارگیری مدبرانه از پست های مهمان می‌تواند به seo وبسایت آموزش سئو در مشهد  یاری دهد.

نکات مایحتاج درباره پست مهمان جهت ارتقاء بازدهی
قرار دادن پست مهمان در وب سایت های پربازدید
اعتنا به اعتبار ورقه و دامنه تارنما مرجع
کامل شدن نصیب معرفی مولف
رابطه موضوعی مطلوب پست مهمان با وبسایت مرجع
حضور فعال وبسایت مرجع در شبکه‌های‌عمومی
آپ دیت بودن وب سایت مرجع
رعایت اصول بهینه سازی در تایپ کردن پست مهمان
استعمال از انکرتکست های گوناگون
استعمال مطلوب از کلمه ها کلیدی در انکرتکست ها
کتابت بی آلایش و سرازیر محتوای پست
هدف ها ساخت‌و‌ساز پست مهمان
یافتن یوزرها نو برای تارنما
ارتقا بازدید و ترافیک وبسایت
ارتقاء تعامل با وب سایت های مرتبط و هم صنف
ارتقا بک لینک و پیوند به وبسایت
ارتقا محبوبیت و برندسازی وبسایت با به کارگیری از محتوا
رقص گوگل یا این که گوگل دنس چیست؟
رقص گوگل (Google Dance) یکی الگوریتم های نامشخص گوگل میباشد که تا به امروز به طور بی واسطه پذیرش یا این که رد نشده میباشد. رقص گوگل هر سی و شش روز یکبار یا این که ده توشه در سال رخداد می افتد و طی آن جايگاه یک تارنما ممکن میباشد به شدت افت نماید یا این که سکو یک تارنما بسیار بهود یابد. غرض گوگل از پیاده سازی الگوریتم رقص گوگل این میباشد که مجددا تک تک تارنما ها آیتم پژوهش قرار بگیرند تا سایت های نو هم بتوانند سکو خوب بگیرند. گوگل دنس موجب بالا زیر شدن محسوس درجه سایت ها میشود. با اجرای رقص گوگل، ممکن میباشد چندین روز یا این که چندین هفته تنی چند از صفحه های ایندکس گردیده تارنما حذف گردد و بعداز پژوهش های گوگل، مجددا ایندکس ها به وبسایت برگردانده شوند. حتی ممکن میباشد به مقطع تعدادی روز، وب سایت از حاصل کاوش به صورت مجموع حذف گردد!

رقص پاندا (Panda Dance) چیست؟
در به روز تازه الگوریتم پاندا، گوگل به طور لحظه ای سایت ها را گزینه رسیدگی قرار میدهد و تغییرات سئوی آنها را نظارت می نماید. سکو تارنما ها با اعتنا به پژوهش های گوگل و تغییرات seo در گیر نوسانات بیشتری می گردد. به همین برهان، دوران مجال رقص گوگل نیز ارتقاء یافته میباشد. پاندا دنس (رقص پاندا) جدای از استدلال‌ها و تست های گوگل، کوچکترین تغییرات در لینک و پیوند سازی را گزینه پژوهش قرار میدهد. هر یک سری هفته یکبار، گوگل بوسیله الگوریتم پاندا تارنما های بی عنایت را از نتیجه ها صفحه ها اولیه کاوش حذف می نماید و به صفحه های دیگر منتقل می نماید.

مداقه رقص گوگل در چیست؟
مزیت اساسی رقص گوگل این میباشد که از یک طرف، تارنما های نقص‌ دار یا این که از دسترس بیرون گردیده را از حاصل جستجوی گوگل حذف می نماید. و از طرفی دیگر، وبسایت های دارنده seo عالی و اصولی را شناسایی می نماید و موجب بهبود سکو آنان در حاصل کاوش می‌گردد. در طی گوگل دنس می بایست بردبار بود و به ایجاد و نشر محتوا همانند قبل خاطر نشان نمود. اکثری از وبسایت ها بعد از طی این زمان، به رده بهتری در نتیجه ها کاوش دست مییابند.

چه سایت هایی در معرض رقص گوگل قرار خواهند گرفت؟
سایت هایی که seo را سوای روش و پروسه درست آن مانند اجرا پیوند بیلدینگ سریع، به کار گیری از محتوای نسخه برداری گردیده و... اجرا میدهند.
وبسایت هایی که از تاریخ تولید آنها مجال متعددی نگذشته میباشد.
وبسایت هایی که لغت ها کلیدی جدیدی در بهینه سازی دارا هستند و وضعیت آن‌ها هنوز در گوگل اثبات نشده میباشد.
به روزرسانی میلیون ها سایت فعالیت دشواری میباشد از این رو رقص گوگل یک روی داد معمولی دراین مساله تلقی میشود.